Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei

52 posts, 12938 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei WAYNEN

Propun modificarea liniilor 137 și 138 în felul următor:
Linia 137 să circule pe traseul de bază între ,,Carrefour Militari" și intersecția Bulevardul Eroilor/Bulevardul Eroii Sanitari,apoi modificat prin Bulevardul Eroii Sanitari - Piața Operei - Bulevardul Mihail Kogălniceanu - Bulevardul Regina Elisabeta - Universitate - Bulevardul Carol I până la ,,Piața Rosetti",cu întoarcere prin Bulevardul Carol I - Universitate - Bulevardul Regina Elisabeta - Bulevardul Mihail Kogălniceanu -Piața Operei - Bulevardul Eroii Sanitari - Strada Carol Davila - Bulevardul Eroilor apoi traseul de ducere.
Linia 138 să circule pe traseul de bază între ,,Militari Residence" și Piața Revoluției,apoi modificat prin Strada Dem Dobrescu - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Gheorghe Magheru până la ,,Piața Romană",cu întoarcere prin Bulevardul Gheorghe Magheru - Strada George Enescu - Strada Episcopiei - Strada Știrbei Vodă - Strada Luterană - Strada General Berthlot - Strada Budișteanu - Calea Griviței - Strada Mircea Vulcănescu - Strada Berzei - Strada Știrbei vodă - Pod Eroilor apoi traseul de ducere.
Motivație:Liniile 137 și 138 se dublează foarte mult și o diferențiere de traseu ar crea legături noi,directe și utile pentru locuitorii din zona Bulevardului Timișoara cu Universitatea și Piața Romană.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Robert24

Va rog sa va limitati la propuneri ce tin clar de Drumul Taberei (nord / sud / vai etc).
Multimumim!

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Aron

Momentan statia Raul Doamnei este inainte de intersectie(acum sens giratoriu improvizat) pe sensul spre centru, dar e un detaliu infim. 105 la Cart. Latin daca il aplicam acum e moarte sigura pentru linia in sine. Cei care locuiesc acolo pot toti sa confirme ca seara faci 1h - 1h 30 intre Raul Doamne si Cart Latin. Sa nu fiu inteles gresit, cei care folosesc transportul in comun care stau in acel cartier merita o linie in plus dar la conditiile actuale e imposibil. Dupa largire da sustin mutarea, desi o sa fie discutabil si atunci ca va aparea minunatul tramvai.  iar ca o parere pentru cele propuse mai sus:
1. Sustin 173 la Constantin Brancusi
2. Sustin devierea lui 168 prin V. Ialomitei
3. Nu sustin cu schimbarea 185, este o linie importanta care deserveste un cartier intreg si poate chiar un pic din Bragadiru. Mai degraba as propune prelungirea lui 185 pana la Cartier Fortuna, dar asta e alta discutie.
4. Despre modificarea lui 368 prin 1 Mai/Sibiu trebuie facute analize mai specifice, cred ca ar fi ok in conditiile in care dispare vreuna din liniile de troleibuz. Argumentul cu disparitia lui 126 nu are nicio valoare avand in vedere ce interval de succedarea avea linia respectiva. Iar pentru legatura cu piata ramane 105 care pana la urma are un interval ok
5. Asa cum am specificat si in alt topic, sustin modificarea regionalelor dar nu stiu cat de fiabila e varianta doar sa aiba devierea pe la V. I. si cu acelas capat, le-as limita doar la V.I

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei orex

Stimati colegi, intr-o traducere neaosa a mesajului lui @Robert24, la firul ierbii, ne pronuntam exclusiv asupra traseelor din Drumul Taberei, cei afectati direct/indirect de rutele STB!
PS
Ni s-a dat o sansa, hai s-o fructificam si sa schimbam ceva spre binele colectiv, chiar daca unii, dintre concitadinii nostrii sunt ceva mai rezervati! Exprimati-va, ca daca ramaneti impasibili nu se pun remuscarile ulterioare! :bere:
Avem aici cativa membrii taciturni @George , @aztec , @t530 , @Victor92, @Valentin, carora chiar vreau sa le stim parerea, fac parte din ”familia” Drumul Taberei. Scuze pentru cei care nu i-am nominalizat!

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Cezar210

De asemenea, linia 385 ar putea avea un traseu putin modificat. Traseul spre Valea Oltului nu se schimba, insa la retur, va pleca pe traseul liniei 268, adica prin Valea Oltului - Valea Argesului, dupa Drumul Taberei - Raul Doamnei - iesire in Prelungirea Ghencea, iar mai apoi traseul de baza.
Sustin desfiintarea liniei 222, ceva ce trebuia facut de muuult timp, iar autobuzele redistribuite pe linia ce o dubla 99%, respectiv 122.
Nu sustin modificarea liniei 90.
Off topic (totusi are legatura cu 93), la GdN ar trebui ca troleibuzele sa intre dupa coloane, langa taxiuri, si sa aiba si putina stationare.
Linia 221 ar putea, ca pe traseul spre CET Vest, sa faca un ocol prin Cartierul Brancusi, dupa cum urmeaza: traseu baza - stanga pe Valea Doftanei - dreapta Masa Tacerii - stanga pe Valea Oltului - traseu baza.
Cam acestea sunt ideile mele, pentru moment. Astept corecturi/alte propuneri!

PS. @orex, si eu fac parte din "familia" Drumul Taberei!  :yes:

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei orex

In profilul tau nu te-ai devoalat ca si ”drum taberean”. ;)
D-aia mi-am luat ,TOATE, masurile de precautie ”Scuze pentru cei care nu i-am nominalizat!”, adica despre care nu stiu ca-s concitadini ai cartierului!
Cu cat corul ”Nibelungilor” e mai mare, cu atat lucrurile se vor misca in mod real! :bere:
PS
Pun umarul, la acest demers, cu toate ca nu-s afectat direct, dar ma intereseaza ca si in cazul altor tabereni, si nu numai, ca cei care salasluiesc si-n noile cartiere adiacente sa beneficieze de legaturi, cat mai facile, cu punctele vitale ale Capitalei (Centru si Gara de Nord)!

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei alexandru_minciu91

Vin si eu cu o propunere pentru reorganizarea traseelor din Drumul Taberei.
Astfel, propun urmatoarele modificari:
69 - ramane sub forma actuala (23 ture)
90 - mutat la Depoul Alexandria in locul troleibuzului 91. (8 ture)
93 - ramane sub forma actuala (8 ture)
105 - Valea Oltului, Raul Doamnei,  intersectia Brasov, Tricodava, Bd. 1 mai, Favorit si traseul de baza pana la Piata Presei. (21 ture)
122 - Cartierul Latin, Prelungirea Ghencea, Calea 13 septembrie, traseul de baza pana la Carol Davila, Strada Sfantul Elefterie, Piata Operei, Bd Mihail Kogalniceanu pana la Piata Rosetti. (8 ture+5 provenite din 222)
168 - Cartier Brancusi, Valea Ialomitei, Ramura de nord si urmarea traseului de baza. (12 ture)
173 - Prelungirea liniei pana la Cet Vest, prin Valea Oltului si Bd. Timisoara si desfiintarea liniei 221. (12 ture)
185 - ramane sub forma actuala (3 ture)
222 - ramane traseul de baza, doar ca functionarea acesteia dupa modelul liniei de troleibuz 65. Adica sa circule doar in orele de vârf. In restul timpului, turele sa fie introduse in linia 122. (5 ture)
368 - Valea Oltului, Prelungirea Ghencea, Intersectia Brasov, Strada Brasov, Tricodava, Piața Moghioros, Drumul Taberei 34 si continuarea traseului actual. (21 de ture)
385 - ramane sub forma actuala (20 de ture)

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei aztec

Eu...zic așa.
Problemă mare este intervalul de succedare.
Indiferent cate am vrea sa ducem spre Brâncuși, acolo este chinuiala cu capătul de cursa.
Nu au gândit de la început străzile pt ITB...

Apoi, traseele clasice, cunoscute de toată lumea sunt cele mai bune, se pare lucra puțin la câteva prelungiri de traseu.

Acum...totul depinde de viitor.
Daca 41 sau ce tramvai va ajunge la Pod Domnești pe Prel. Ghencea se va întâmpla în termen relativ scurt sta într-un fel situația ..daca viitorul asta este foarte îndepărtat...sta altfel.
De ex 173 l-aș muta la Valea Ialomiței apoi pe DT traseul clasic mai departe.
Sa nu uitam că Valea Oltului este sugrumată mai mereu de traficul auto. Cam tot ce băgăm pe acolo înseamnă timpi pierduți....

Apoi ce au de gând cu prelungirea Brașov spre Alexandriei...tramvai, autobuze...?

Nu ar avea sens sa bramburim trasee clasice pt intervale posibil scurte(știu...numai scurte nu sunt planurile lor de construcție).

Apoi...chiar dacă el la limita.... Răzoare. Sa Ajungă odată troleele și pe acolo, fără ocolul aiurea pe la Cotroceni..

Asta pe scurt.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei orex

Ai retinut ca nu vorbim de ce-ar fi fost daca...ne-am sui in drone (str. Brasov-sos. Alexandriei)!
”Chinuiala” nu-i capatul, ca n-o sa vezi autobuze ciorchine adormind la cap de linie, ci strazile pe care trebuie sa circule ele in noul cartier sunt problema (inguste)! ;)
V. Oltului e asta care e si care am voit sa fie pret de 30 de ani!  O luam ca atare!
Cei din cart. C. Brancusi tre sa ramana prizonieri ai impotentei STB?! NU!
Stii f. bine ca la Razoare n-o sa mai fie cum a fost pana acum mai bine de 10 ani! :oops:

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei linia 69

Indiferent cum arată sau va arata intersecția de la Răzoare troleibuzele trebuie sa treacă pe acolo cât mai repede.
Eu unul am văzut Cotroceniul destul, ocolul asta inutil trebuie sa ia sfârșit nu peste mult timp.
Atunci liniile 69, 96, (90 ?) tot pe acolo vor trece, ca pe acolo este traseul lor de baza.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei andrei11

Brașov spre Alexandriei nu e nimic în plan.
Mai e mult timp până când va ajunge un tramvai pe Prelungirea Ghencea.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Costin

...si nici nu face obiectul acestui demers.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei orex

Pentru a nu da apa la moara la infinit acestui subiect si a nu patina in van, sugerez intocmirea unui chestionar care sa stea la baza demersului ASOCIATIEI catre faimoasa TPBI si atunci vor rezulta urmatoarele...
ca cele mai multe optiuni, EXPRIMATE DE CONCITADINII cartierului, si nu numai, pentru linia 168 sau 173 sunt... pentru a avea traseu prin...si prin, etc!  ;)

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei cris_m

Am facut chestionar astazi, am mers pe teren. Zilele astea o sa revin si cu rezultatele cel mai probabil.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419461 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use