Transportul în lumeEuropaUngaria / Magyarország

 

Topic: Ungaria - trenuri

16 posts, 10260 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Ungaria - trenuri Andi782

MAV 470 006 in Budapest Keleti



 


Re: Locomotive seriile 1x16 SIEMENS ES64U "Taurus" prin Roma Andi782

Taurus Gysev 1116 065 in Budapest Keleti



 


Re: Trenuri in Ungaria Robert24

470 006 a MAV cu EN Kalman Imre in Budapest Keleti
470-006 cu EN.jpg (314.37 KB; downloaded 8854 times)

 


Re: Trenuri in Ungaria Robert24

Ungaria cumpără 42 de trenuri cu fonduri europene. CE a aprobat 220 de milioane de euro pentru proiect

Comisia Europeană a aprobat acordarea unei sume de 220 de milioane de euro din Fondul de Coeziune pentru achiziţia a 42 de trenuri în Ungaria, potrivit unui comunicat al Executivului comunitar.

Proiectul va îmbogăţi calitatea, siguranţa şi predictibilitatea sectorului public de transport, ajutând la trecerea unei părţi din traficul rutier către cel de cale ferată, cu beneficii pentru mediu, se mai arată în comunicat. Proiectul trebuie terminat până la finele acestui an.   „Investiţia este un bun exemplu despre cum politica regională poate contribui la modernizarea transportului pe calea ferată, asigurând în acelaşi timp pasagerilor condiţii de siguranţă, sustenabilitate şi de protecţia mediului“, a declarat Corina Creţu, comisar european pentru Dezvoltare Regională.  

Suma este acordată prin programul de Transport, axa „Îmbunătăţirea transportului public urban şi suburban, prin dezvoltare prietenoasă cu mediul“. Întregul proiect valorează 260 de milioane de euro, din care contribuţia Bruxelles-ului este de 221 de milioane de euro.   Acesta este un „proiect major“, în valoare de peste 50 de milioane de euro, astfel că este necesară aprobarea Comisiei Europene, spre deosebire de alte tipuri de proiecte care au nevoie doar de aprobări naţionale sau regionale.   Noile trenuri vor conecta Budapesta de Esztergom, de Veresegyház şi Vác, de Vác şi Szob, de Monor şi Cegléd, de Székesfehérvár şi de Pusztaszabolcs. Acestea vor avea aer condiţionat, internet wireless, sistem de informare audio-vizuală pentru pasageri şi podea joasă, cu facilităţi de urcare şi coborâre pentru persoanele invalide sau cu probleme locomotorii.

www.adevarul.ro

La unguri se poate. CFR-ul doarme!  :evil:

 


Re: Trenuri in Ungaria George

Incredibil! Chiar, noi de ce nu reusim?! Ca trenurile noastre nici nu se compara cu ale ungurilor! Avem fonduri alocate in acest scop in perioada 2014 - 2020?!?!

 


Re: Trenuri in Ungaria Robert24

Fonduri sunt garla! Oamenii cu cap insa lipsesc cu desavarsire!

 


Re: Trenuri in Ungaria Robert24

MÁV-Start a comandat rame Stadler Flirt

MÁV-Start a desemnat castigatoare compania Stadler Bussnang pentru livrarea a 21 rame electrice care vor asigura servicii suburbane in jurul Budapestei.
Contractul se va semna in iulie, cea mai mare parte a fondurilor fiind obtinute de la Uniunea Europeana.
Primele 6 rame vor fi livrate pana la 31 octombrie in acest an, iar restul de 15 vor fi livrate in cursul anului urmator.





Sursa: Railway Gazette

 


Re: Locomotive clasele 1x16 (SIEMENS ES64U / Taurus) Mihai Nicolae

Taurus 001 H-START cu IR 347-2 Wien Hauptbahnhof-București Nord în Gara Budapest Keleti, Ungaria (04.01.2017)
15826656_1799531403633091_4696002236260820651_n.jpg (120.97 KB; downloaded 8332 times)

 


Re: Trenuri in Ungaria macheta218

Un film cu multe trenuri... Pe unde mai fac serviciu "masini" romanesti 8-)


 


Re: Trenuri in Ungaria BodoMinea

Robert24 wrote:
MÁV-Start a comandat rame Stadler Flirt
MÁV-Start a desemnat castigatoare compania Stadler Bussnang pentru livrarea a 21 rame electrice care vor asigura servicii suburbane in jurul Budapestei.
Contractul se va semna in iulie, cea mai mare parte a fondurilor fiind obtinute de la Uniunea Europeana.
Primele 6 rame vor fi livrate pana la 31 octombrie in acest an, iar restul de 15 vor fi livrate in cursul anului urmator.

O mică actualizare, achizițiile de material rulant pentru operatorul de stat ungar nu se fac doar pe hârtie. Aceste trenuri suburbane Stadler FLIRT s-au livrat, circulă (le puteți vedea mai sus în videoclip, sau în imaginile mele de mai jos, preluate din topicul dedicat acestor rame), sunt impecabile, merg atât de bine încât au mai comandat. Ceva autorități ar trebui să ia urgent un exemplu de la vecini...





 


Re: Locomotive clasa 193 (Siemens Vectron) Mihai Nicolae

ES 004 H-GYSEV surprins în GARA BUDAPESTA KELETI, Ungaria - 22.12.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/

ES 004.jpg (101.38 KB; downloaded 5713 times)

 


Re: Ungaria - trenuri Goldmund

Ce m-a impresionat cel mai mult au fost cele cateva trenuri de marfa si viteza lor(prin comparatie cu...) si faptul ca MAV a cumparat trenuri pentru curse mai mici, dar electrice si nu automotoare diesel. (la noi se mai fac si azi "moderne" automotoare de ex. la Pascani) Cele mai mici garnituri de calatori care traverseaza Ungaria au cel putin patru vagoane, o tara de 10 milioane de locuitori.

https://www.youtube.com/watch?v=6CX_l4vRhZ4

 


Re: Ungaria - trenuri ByOnu

Istvántelek "Red Star" train graveyard din Budapesta este compus dintr-o hala abandonata plina cu material rulant istoric.

Hala si vehiculele sunt, din pacate, abandonate si lasate sa se degradeze. Singurul noroc al halei este ca se regaseste intr-un complex feroviar activ si deci, este pazita. Problema cea mai mare este acoperisul neintretinut si acum practic inexistent al halei care face sa ploua la propriu cu materiale peste vehicule. Inteleg ca a avut loc si un incendiu relativ recent care a distrus 8 vagoane.

Hala este oarecum in proximitatea Muzeului MAV.





























Mai multe fotografii aici: http://www.awesomeexplorations.com/explo ... hungary/

 


Re: Ungaria - trenuri PTMZ

Strabag SE through its Hungarian railway construction subsidiary Strabag Rail Kft has been awarded the contract to upgrade 30 km of rail section between Békéscsaba and Lőkösháza and to build the second track. The 30 km rail section in south-eastern Hungary is situated on the Orient/East-Mediterranean Corridor and provides transport connection to Romania, through the western city of Arad. The contract, which is worth a total of EUR 364 million will be executed in a consortium with a Hungarian partner, Strabag says, without naming the other company. 66% is Strabag share within the consortium.

After the financing phase will be agreed, the construction works will start and are expected to be completed in 33 months.

This section is currently single track, equipped for a maximum speed of 100 km/h and with a 21 tonne axle load. This 30 km rail section will be upgraded to double-track, fully electrified, to the extent necessary for electric train operations, equipped with ERTMS, Level 2, release 2.3.0d (or higher), with at least 22.5 tonne axle load and a speed equal to or greater than 160 km/h.

“The dual-track upgrade of this section of railway from Békéscsaba station to the national border will help to modernise an important link along the Trans-European Network. This improves the connection between internal markets and the Black Sea ports,” Thomas Birtel, CEO of Strabag SE said.

In addition to the track construction work the contract also includes the overhead lines, the safety and the deployment of the European Train Control System (ETCS) signalling systems. The works also cover the modernisation and modification of three stations, including the construction of park and ride facilities, as well as road construction and civil engineering works.

The stations Kétegyháza and Lökösháza will also be adapted to be barrier-free to provide increased access passengers with reduced mobility.

The project has received EUR 3.66 million from the CEF Transport financing through the 2014 call. EUR 5.23 million was the estimated value of the preparation for the construction of second track between Békéscsaba and Lőkösháza. The European funding covered the preparation of the full set of documentation and the land acquisition necessary to proceed with the physical upgrade of the Békéscsaba -Lőkösháza railway section, one of the last non-reconstructed sections along the Orient/East-Mediterranean Corridor.

Sursa: Railway Pro

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Ungaria / Magyarország  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use