Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 264223 views
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Valentin

^ Pai asta e problema, cu 2 semafoare treci piata, un centru ce ar trebuie sa fie un hub social/cultural, sa fie lipsit de claxoane, motoare turate si poluare (directa). Pur si simplu cineva, destul de nebun, trebuie sa gandeasca PIETONALIZAREA centrului orasului, prin accesul facil la acest hub prin N- solutii de transport (defapt N-1 ca masina personala NU are ce cauta in ecuatie) nepoluant.
Nu e normal sa existe atatea benzi de circulatie auto intr-un centru al orasului;
Nu e normal sa fi intoxicat/ stresat de masinile personale intr-un centru al orasului;
Nu e normal sa nu ai in centrul orasului un hub important de transport (nu ca acum, N-spe mii de statii STB imprastiate peste tot) intr-un centru al orasului;
Nu e normal sa nu ai spatiu verde si zone pietonale intr-un centru al orasului;
Nu e normal sa nu ai prioritizat transportul public si alternativ intr-un centru al orasului
...
...
Sa mai continui? Se presupune ca suntem o capitala europeana, dar pana acum suntem doar pe hartie (din acest aspect^).

# PS: a mers cineva pe Calea Victoriei odata cu zilele acelea de trafic restrictionat? Ar merita studiat in detaliu si poate ne prindem si noi ca fara pietonalizare (eliminarea masinilor din ecuatie) nu e nimeni suficient de nebun sa se plimbe acum prin Piata Unirii de placere si nu de nevoie.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Da o raita pe Champs-Elysees si vezi, mai ramai la aceeasi parere, dupa?! ;)

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Valentin

orex, ce zici, putem sa gandim pentru "noi", fara sa ne raportam intotdeauna la "altii"? Putin imi pasa ce se intampla in Franta, imi pasa ce se intampla aici, si nu e normal sa ai o piata importanta sufocata de trafic si poluare, cand ai putea sa ai o oaza relativ linistita, cu spatii verzi, sa te plimbi de placere si sa incasezi mai multi bani din taxe.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Cristi N

Daca tot ai adus vorba de Champs-Elysees recomand filmul asta vechi: C’était un rendez-vous (1976)

Claude Lelouch traverseaza Parisul, inclusiv Champs-Elysees, in 8 minute, plecarea este din Port Dauphine si ajunge la basilica Sacre Coeur. Bineinteles asa ceva e imposibil in ziua de azi.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Valentin,  gândești total nerealist ! Piața Unirii NU e loc de promenadă unde să-ți duci copii în parc să se plimbe cu trotineta.
Sau mă rog, poți s-o faci  dar să desființezi circulația auto prin jurul fântânii mari.
Poți pietonaliza unele locuri dar trebuie să  te gândești în sensul ca mai multe mașini să stea la bordură și să meargă lumea cu transportul în comun.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Valentin

Andrei, normal ca acum NU e loc de promenada, pentru ca NIMENI nu se plimba printre claxoane, praf, "DPF off", boschetari, spatii verzi insalubre. Asta e ideea pietonalizarii, dar aici nu ma refer doar in jurul fantanii (care ar fi trebuit sa fi fost de mult pietonalizata!), absolut tot, lasat doar transportul public electric/hibrid sa treaca (aici intra si Uber, Taxi) pe o banda jumatate (in ideea ca se poate strica un autobuz/troleibuz/tramvai), fata de acum, 3 benzi in n-spe mii de directii.
Reiterez, cand se mai "pietonalizeaza" Calea Victoriei, chiar va invit sa va plimbati (aici ma refer in special la weekend), eu doar am constatat ca la o simpla eliminare a traficului auto, mai ales intr-o zona relativ centrala, omul isi face simtita prezenta, pe cele 2 picioare ale sale, alaturi de prieteni/familie, cu siguranta in efective mult mai mari decat daca ar trece motociclete turate la maxim, masini ce se cred la raliu si dobitoci in trafic pe langa ei pe un trotuar meschin in unele locuri.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB mirceade

Ca să nu mai vorbim despre cum o să arate Champs-Elysees într-un an de zile (apropo, olandezii îi dădeau pe parizieni drept exemplu negativ despre cum să-ți distrugi un oraș anterior planurilor noului primar deci nu erau tocmai un model de urmat).

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Valentin wrote:
orex, ce zici, putem sa gandim pentru "noi", fara sa ne raportam intotdeauna la "altii"? Putin imi pasa ce se intampla in Franta, imi pasa ce se intampla aici, si nu e normal sa ai o piata importanta sufocata de trafic si poluare, cand ai putea sa ai o oaza relativ linistita, cu spatii verzi, sa te plimbi de placere si sa incasezi mai multi bani din taxe.

Da, numai sa nu uitam ca exista ”apa calda” deja patentata si ca actuala trama stradala a fostului bd. Victoria Socialismului a fost trasata undeva inainte de anul 1984!
Cand o sa vad la noi, pe un bulevard cu 6(sase) benzi de circulatie (trei pe sens) ca nu mai treci de pe un trotuar pe celalalt, din prima, atunci, clar o sa fie o schimbare! De ce? Simplu, are legatura directa cu fluenta traficului!
Acum daca tot suntem in culmea creatiei, ce nu se poate ca tramvaiele venite dinspre bd. Regina Maria sa urmeze traseul lui 117 si mai apoi sa se abata de pe cal. Calarasilor pe str. Mantuleasa si vice versa, fara afectarea niciunei frunze din Parcul Unirii? Cred ca da! Parerea mea! :bere:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB cris_m

Daca zici sa o ia tramvaiul pe aleea cu capatul lui 361 si 783, atunci e cam imposibil din urmatoarele motive:

1. Conflictele de trafic generate cu masinile care vin de pe Cantemir, e foarte complicat sa rezolvi din semaforizare asta - autobuzul se strecoara repede la cei 12 metri, dar un tramvai la 27/36/48 metri mai greu, vezi la Piata Muncii cel mai evident exemplu de asa nu

2. "Gâlma" pasajului rutier care este foarte la suprafata, vibratii chestii, nu stiu cat de sanatos e pentru structura pasajului

3. Iti rateaza corespondentele directe cu statiile de metrou, acolo sunt punctele de "interes" pentru majoritatea calatorilor

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

1. Introducerea unor faze suplimentare la semafor, fix cum s-au introdus la circulatia autobuzelor pe linia de tramvai!  ;)
1.1 Cand vii dinspre bd. Cantemir, Unirii ti se deschide, ca un evantai, cu 8(opt) benzi de circulatie in acelasi sens de mers!
2. Si peste Coposu e mai adanca? N-as crede!
3.Nu-ti rateaza nimic, atat timp cat faci statia paralel cu cea actuala de autobuz I.C. Bratianu, e loc *****! ;)
3.1 de la Unirii pana la fostul ”magazin al Tineretului”/ actual T.M.B. faci green track!

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB V2A

A fost lansată o licitație pentru ”Piese speciale pentru rețele electrice de contact pentru tramvai și troleibuz”, împărțite în 27 de loturi. Ofertele pot fi depuse până pe 1.10.2021.

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Utilizator anonim

Si a mai promis si 50km de linii de metrou usor  :rofl:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Se poarta de parca n-are niciun leu alocat prin POR Axa 4. Jalnic!  :popa:

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use