Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Vederi vechi din istoria transportului în București

462 posts, 159061 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 33
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București ADK

E caroseria de autobuz Roman 112UD cu grila de ”DAC România 112E”...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Tom

Troleibuzele Roman s'au numit DAC (România) 112E.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Stefan28

Prototipul Roman 111-RDT în toamna lui 1975.
Sursa:  Facebook Autobuze noi si vechi de peste tot
FB_IMG_1614929554840.jpg (32.08 KB; downloaded 4016 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București vlaicuandrei

Vin si eu cu doua poze al prototipului Roman 111-RDT si o poza a unui troleibuz pe linia 94.
Nu stiu de cand sunt pozele si nici autorul.
Sursa este o veche agenda de promovare pentru export a firmei AUTO-Dacia din anul 1978.
IMG-9600.jpg (108.8 KB; downloaded 3743 times)

IMG-9597.jpg (120.21 KB; downloaded 3743 times)

IMG-9596.jpg (138.58 KB; downloaded 3743 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București ADK

Troleibuzul, ce pare a fi ca fapt-divers 5017, judecând după farurile rotunde și aspectul de nou, cel mai probabil este fotografiat în ~1975, însă locația nu o cunosc (nu mai știu nici ce traseu avea linia, acum desființată), dar pare a fi la Budapesta sens Tineretului, însă nu se observă și linia de tramvai...

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Robert24

Locatia este Bd D.Cantemir la intersectia cu Bd. Marasesti, asa e.
Tramvai nu are ce cauta, avand in vedere ca linia pe Bd. Marasesti a aparut ca necesitate in urma desfintarii tramvaiului prin Piata Unirii, deci mult mai tarziu.
Linia 94 venea de la Gara de Nord si mergea la Dtru Petrescu (Turnu Magurele) pe Metalurgiei (Alex Obregia), ca 73.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Intre Sincai si Pta Sudului - pe ambele sensuri - circula pe Serban Voda - Sos Oltenitei.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București aztec

Sapati putin aici. Sunt mai multe poze cu tramvaie
link

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București ADK

Nu știu dacă a mai fost postată, o autobază din STB-ul vechi în anul 1939, ce aparent seamănă cu Floreasca (link rezoluție originală).
Sursa: forum.peundemerg.ro
ZqJcVBK.jpg (83.27 KB; downloaded 2635 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Chev Celios

Pare cam mare pentru ca sa fie Floreasca.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Bogdan Ciorascu

Nu cred ca este poza facuta in Romania!

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București ADK

Fotografia este realizată într-una din autobazele STB-ului din acea perioadă, într-adevăr nu se poate știe cu certitudine care. Numerele de înmatriculare ale autobuzelor sunt de genul 12345-B, cum se purtau în acea perioadă (și cred că până prin anii '60), în prim-plan se observă autobuzele HENSCHEL și ceva autobuze FORD(?) despre care nu se cunosc prea multe informații, știu că au intrat în circulație prin anii '30 și cel puțin unul apare într-una din fotografiile istorice ale *TB. De ce ai crede că poza nu este a noastră?

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București shoppy

Se uita pe Google Earth pe Bucuresti si nu gaseste nicaieri ditai hala.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București PTMZ

Domnul inginer Bucșan dorește să clarifice problema. Textul de mai jos este redactat de dumnealui:

Este una din halele actualului depou Dudești (locație România, București, Calea Dudești Nr. 184).
Construit în perioada 1931-1932, garajul Dudești adăpostea, în cele două hale gemene, autobuzele SCTB / Societatea Comunală a Tramvaielor București.
A fost transformat în depou pentru tramvaie după anul 1945.

În fotografia postată, pe autobuze se observă foarte bine sigla SCTB din acele timpuri.
În prim plan sunt două autobuze carosate la Atelierele Centrale pe șasiu CHEVROLET, tip C, cu două uși de acces și post de taxare fix.
Al 3-lea și al 5-lea sunt autobuze carosate la Atelierele Centrale pe șasiu CHEVROLET, tip A sau B, cu o singură ușă de acces și cu taxator fără loc fix.
Sunt construite în anul 1938 și au fost, în total, 100 de unități.
În plan îndepărtat se observă autobuze carosate tot pe șasiuri CHEVROLET, dar cu motorul în afara caroseriei.
Incluzându-le și pe acestea, la 31 decembrie 1938, SCTB dispunea de 369 autobuze de mică capacitate carosate pe șasiu CHEVROLET.
Menționez, în mod special, în acei ani marca CHEVROLET era franceză.

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420986 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use