Regiunile RomânieiBanatJudețul TimișTransportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)

 

Topic: Troleibuzele Škoda 24Tr

34 posts, 20207 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: RAT Timisoara - Troleibuze Škoda 24Tr Victor92

Conservare. Probabil va fi mentinut pentru muzeu.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: RAT Timisoara - Troleibuze Škoda 24Tr GPS

Acela nu este un DAC 117E, este autobuzul ROCAR 117UD 313, ultimul autobuz de tip ROCAR ce a circulat in Timișoara. Fratele 314 se afla in Muzeul Transportului Corneliu Miklosi.

 


Re: RAT Timisoara - Troleibuze Škoda 24Tr PaulIP

@GPS: mersi! In Bucuresti nu au fost in stare sa restaureze unul singur iar timisorenii au 2...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: RAT Timisoara - Troleibuze Škoda 24Tr GPS

Au doua, dar doar unul dintre ele este in muzeu, celălalt, 313, care se poate observa și in poza a fost retras o data cu celelalte autobuze IKARUS in Depoul Dâmbovița și de atunci se afla retras acolo. Momentan nu se știe ce soarta va avea, sper sa ajungă și acesta in muzeu.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: RAT Timisoara - Troleibuze Škoda 24Tr GPS

GPS wrote:
Acela nu este un DAC 117E, este autobuzul ROCAR 117UD 313, ultimul autobuz de tip ROCAR ce a circulat in Timișoara. Fratele 314 se afla in Muzeul Transportului Corneliu Miklosi.

Este in curs de casare, alături de mai multe autobuze IKARUS... :cry:

 


Re: SPT Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr PTMZ

Tot de pe YouTube găsit, de această dată filmările au avut loc pe 8 și 9 iulie:


 


Re: SPT Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr cris_m

Am impresia ca nu se simt prea bine motoarele acelea, huruie cam tare. Mai trist e ca si reteaua pare sa nu fie in cea mai buna forma, inclusiv cea pe console mobile... Ma uitam ca firul are o burta de toata frumusetea...

 


Re: SPT Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr PTMZ

Păi troleibuzul în general la Timișoara nu se simte prea bine: infrastructura necesită intervenții urgente pe o mare parte din suprafață și a fost demontată în mai multe locuri; pe linia 16 se circulă pe la Castelul Huniade cu agregatul diesel din cauza faptului că a fost demontată rețeaua de la castel, din giratoriu; au fost scoase troleibuzele de pe două linii (13 și 19, aceasta din urmă fiind desființată); la un moment dat circulau autobuze pe 15 și 16; acum - din cauza lucrărilor de reabilitare a străzii Mareșal C-tin Prezan - sunt chinuite troleibuzele de pe 15 cu diesel până la Apicultorilor (cam 2,5 km), când putea fi pus capăt provizoriu la intersecția cu Mareșal C-tin Prezan, fiind necesar agregatul doar pe câțiva metri.

Colac peste pupăză, primarul Robu a declarat în noiembrie 2019 următoarele:
Vremea troleibuzelor a trecut, le folosim cat le avem, dar acum vin autobuzele cu motor electric care pot merge pe orice traseu, fara sa mai avem fire prin oras.

Sursa.

Iar aceasta în contextul în care tot dumnealui susținea că extinderea rețelei e un lucru benefic, în contextul extinderii rețelei spre Dumbrăvița și Ghiroda.

Skodele, din păcate, încep să fie trase pe dreapta și descompletate. Conform unei postări recente de pe forumul STPT, 7 astfel de troleibuze se aflau descompletate în proporții ce variau între 20% și 80%. Planurile de înlocuire sunt în impas: Robu a lansat în octombrie 2018 ideea de achiziționare a 30 de troleibuze - 15 de 12m și 15 de 18m -, cu fonduri europene, după care au depus solicitare de finanțare la Autoritatea pentru Fondul de Mediu pentru 50 de troleibuze de 12m, cu o autonomie de 200 km (nu, nu e o greșeală de tipar: 200 km), solicitare ce a fost respinsă de Guvern. Acum, văd că pe proiectul de buget de anul acesta se revenise la ideea inițială, cu 15 scurte și 15 articulate, dar nu au fost aprobate pe bugetul acestui an.

 


STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr Andrei Andraș

Conform ultimei licitații pentru asigurări RCA, 6 troleibuze Škoda sunt retrase având în vedere ITP expirate:

06 - inspecție tehnică expirată din anul 2018;
16 - inspecție tehnică expirată din anul 2019;
17 - inspecție tehnică expirată din anul 2016;
25 - inspecție tehnică expirată din anul 2018;
33 - inspecție tehnică expirată din anul 2019;
49 - inspecție tehnică expirată din anul 2017.

Ba mai mult, zsizsi de pe Tramclub a surprins momentul tăierii unui tramvai, lângă acesta fiind două Škode: una culcată, iar cealaltă din care a rămas doar scheletul.  :shock:
0.jpg (75.56 KB; downloaded 3303 times)

 


Re: STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr ByOnu

Cat de trist... Robu si-a batut joc masiv de ele.

 


Re: STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr Puss in Boots

Nu stiu insa ce planuri are Fritzy pt troleibuze. Nu cred ca am vazut ceva declarat.

 


Re: STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr PTMZ

Se anunțase achiziția a 55 de troleibuze prin PNRR și incluseseră investiția în proiectul de buget, dar nu știu dacă a trecut în varianta finală a bugetului. În plus, rămâne de văzut dacă se va aplica pentru finanțare prin PNRR, deoarece fondurile pentru dezvoltare locală sunt limitate și trebuie să ajungă la toate localitățile dornice de fonduri. În administrația Robu, fuseseră incluse doar 30 de troleibuze în proiectul de buget (15 scurte și 15 articulate), dar nu au trecut în varianta finală a bugetului.

 


Re: STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr Puss in Boots

Sa aplice pe POR si gata. Acolo vor fi sigur bani. Important e sa ia si articulate.

 


STP Timișoara - Troleibuze Škoda 24Tr Andrei Andraș

Și o panoramă care vine în completarea fotografiei anterioare. Se observă că sunt 6 troleibuze Škoda „la bronzat” (cel mai probabil cele menționate anterior cu ITP expirate), dar și alte câteva care au părți componente lipsă.
Captură foto din video - min. 1:48
0.png (1.46 MB; downloaded 2938 times)

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420686 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use