Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4065 posts, 997222 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 258 259 260 261 262 263 264  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse dany

Se pare ca de la 1 iulie urmeaza o noua reducere de parc cuprinsa intre 20-30%. Nu stiu unde se ajunge si unde vor sa duca transportul, insa avand in vedere ca in acest moment sunt linii care abia preiau fluxul de calatori din statii sau mai mult chiar il lasa in statii, e clar ca nu este directia buna

 


Re: Discuții diverse Cezar210

Sa înțeleg că reducerea de parc se aplica doar la autobuze?

 


Re: Discuții diverse alexxd_31

Deja s-au redus puternic din 311.
Dimineta am asteptat cel putin 10 minute.
 

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse Utilizator anonim

La autobuze s-a redus cel mai mult pentru limitarea poluarii pe timp de vara si asigurarea cat mai multor trasee cu masini cu aer conditionat. La electric oricum e destul de redus din motive tehnice, de exemplu Alexandria a redus doar cu un tur.

 


Re: Discuții diverse dany

Per total incep sa imi dau seama ca Nicusor nu e departe de Firea, nu are nici o strategie, nu poti lasa lumea in statie sa astepte doar pentru ca vrei tu sa retragi euro 3 si masinile fara aer din linii. Daca vrei sa faci ceva cumpara masini noi si vei avea si norma de poluare buna si aer, insa reducerea de parc nu este o solutie

 


Re: Discuții diverse bgd70

Mai degraba mi se pare ca este Crit in spatele acestei decizii. Si in precedentul mandat de director, au fost reduceri mari de ture.

 


Re: Discuții diverse Adiola1972

Într-adevăr, este o soluție greșită cea legată de reducerea parcului auto aflat în circulație....observ acest lucru și în zona Crângași-Giulești, unde liniile 162 și 163 au devenit neobișnuit de arhipline, vorbesc de orele de vârf. Apropo, ar mai putea fi cumpărate ceva autobuze, pentru a înlocui măcar o parte din Euro 3?

 


Re: Discuții diverse cris_m

De ce sa cumperi unele noi cand mai poti resuscita din cele peste 200 E4 defecte? Sigur ca e o intrebare retorica, avand in vedere ca ele nu se pot repara cu ciocanul si dalta, asa cum s-a deprins din mos stramos... Si mai e o chestie pe care cu totii ati omis-o total din discutie: subventia. Acopera aceasta total nevoile de acum? Eu unul inclin sa cred ca nu, iar solutia de avarie asta e, alternativa fiind scumpirea serviciului, de care multi nici nu vor sa auda. Si stiti cauza foarte bine, accesele si retragerile inutile care trebuiau candva decontate, insa in lipsa contractului de gestiune, posibilitatile sunt limitate.

 


Re: Discuții diverse stefan_br

Ce mai grija pentru calatori si mediu, in 311/335 tot avem euro3...iar din Kenturile de 18m nu vad o utilizare prea mare.

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

Linia 253 deja numai face fata acum. Daca mai reduc din ture eu personal o sa ma ocup de un protest. Deja se ajunge la batjocura.

 


Re: Discuții diverse alexandru_gr

Iar linia 104 este și mai aglomerată.
Stau călătorii înghesuiți mai ceva că sardinele in conservă.

 


Re: Discuții diverse cris_m

stefan_br wrote:
Ce mai grija pentru calatori si mediu, in 311/335 tot avem euro3...iar din Kenturile de 18m nu vad o utilizare prea mare.

Pe liniile astea vor fi si dupa ce se caseaza E3, au astia la Titan o pasiune nebuna pentru ele  :lol:

 


Re: Discuții diverse andrei11

Pun și ei transport în comun la număr funcție de validări. Ce, nu vă convine ?

 


Re: Discuții diverse bgd70

Nu mai e relevant numarul de validari cu cardul de transport. Acum dai SMS sau sa cumperi prin aplicatie o calatorie si e valabila pe toate liniile. Nu mai poti sa ti evidenta ca inainte.

 


Go to page:  1  ... 258 259 260 261 262 263 264  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432053 posts in 5378 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use