Topic: Discuții diverse
4065 posts, 997222 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
dany
Se pare ca de la 1 iulie urmeaza o noua reducere de parc cuprinsa intre 20-30%. Nu stiu unde se ajunge si unde vor sa duca transportul, insa avand in vedere ca in acest moment sunt linii care abia preiau fluxul de calatori din statii sau mai mult chiar il lasa in statii, e clar ca nu este directia buna
Se pare ca de la 1 iulie urmeaza o noua reducere de parc cuprinsa intre 20-30%. Nu stiu unde se ajunge si unde vor sa duca transportul, insa avand in vedere ca in acest moment sunt linii care abia preiau fluxul de calatori din statii sau mai mult chiar il lasa in statii, e clar ca nu este directia buna
- Cezar210
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
alexxd_31
Deja s-au redus puternic din 311.
Dimineta am asteptat cel putin 10 minute.
Deja s-au redus puternic din 311.
Dimineta am asteptat cel putin 10 minute.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
La autobuze s-a redus cel mai mult pentru limitarea poluarii pe timp de vara si asigurarea cat mai multor trasee cu masini cu aer conditionat. La electric oricum e destul de redus din motive tehnice, de exemplu Alexandria a redus doar cu un tur.
La autobuze s-a redus cel mai mult pentru limitarea poluarii pe timp de vara si asigurarea cat mai multor trasee cu masini cu aer conditionat. La electric oricum e destul de redus din motive tehnice, de exemplu Alexandria a redus doar cu un tur.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
dany
Per total incep sa imi dau seama ca Nicusor nu e departe de Firea, nu are nici o strategie, nu poti lasa lumea in statie sa astepte doar pentru ca vrei tu sa retragi euro 3 si masinile fara aer din linii. Daca vrei sa faci ceva cumpara masini noi si vei avea si norma de poluare buna si aer, insa reducerea de parc nu este o solutie
Per total incep sa imi dau seama ca Nicusor nu e departe de Firea, nu are nici o strategie, nu poti lasa lumea in statie sa astepte doar pentru ca vrei tu sa retragi euro 3 si masinile fara aer din linii. Daca vrei sa faci ceva cumpara masini noi si vei avea si norma de poluare buna si aer, insa reducerea de parc nu este o solutie
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
bgd70
Mai degraba mi se pare ca este Crit in spatele acestei decizii. Si in precedentul mandat de director, au fost reduceri mari de ture.
Mai degraba mi se pare ca este Crit in spatele acestei decizii. Si in precedentul mandat de director, au fost reduceri mari de ture.
- Adiola1972
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Adiola1972
Într-adevăr, este o soluție greșită cea legată de reducerea parcului auto aflat în circulație....observ acest lucru și în zona Crângași-Giulești, unde liniile 162 și 163 au devenit neobișnuit de arhipline, vorbesc de orele de vârf. Apropo, ar mai putea fi cumpărate ceva autobuze, pentru a înlocui măcar o parte din Euro 3?
Într-adevăr, este o soluție greșită cea legată de reducerea parcului auto aflat în circulație....observ acest lucru și în zona Crângași-Giulești, unde liniile 162 și 163 au devenit neobișnuit de arhipline, vorbesc de orele de vârf. Apropo, ar mai putea fi cumpărate ceva autobuze, pentru a înlocui măcar o parte din Euro 3?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
De ce sa cumperi unele noi cand mai poti resuscita din cele peste 200 E4 defecte? Sigur ca e o intrebare retorica, avand in vedere ca ele nu se pot repara cu ciocanul si dalta, asa cum s-a deprins din mos stramos... Si mai e o chestie pe care cu totii ati omis-o total din discutie: subventia. Acopera aceasta total nevoile de acum? Eu unul inclin sa cred ca nu, iar solutia de avarie asta e, alternativa fiind scumpirea serviciului, de care multi nici nu vor sa auda. Si stiti cauza foarte bine, accesele si retragerile inutile care trebuiau candva decontate, insa in lipsa contractului de gestiune, posibilitatile sunt limitate.
De ce sa cumperi unele noi cand mai poti resuscita din cele peste 200 E4 defecte? Sigur ca e o intrebare retorica, avand in vedere ca ele nu se pot repara cu ciocanul si dalta, asa cum s-a deprins din mos stramos... Si mai e o chestie pe care cu totii ati omis-o total din discutie: subventia. Acopera aceasta total nevoile de acum? Eu unul inclin sa cred ca nu, iar solutia de avarie asta e, alternativa fiind scumpirea serviciului, de care multi nici nu vor sa auda. Si stiti cauza foarte bine, accesele si retragerile inutile care trebuiau candva decontate, insa in lipsa contractului de gestiune, posibilitatile sunt limitate.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
stefan_br
Ce mai grija pentru calatori si mediu, in 311/335 tot avem euro3...iar din Kenturile de 18m nu vad o utilizare prea mare.
Ce mai grija pentru calatori si mediu, in 311/335 tot avem euro3...iar din Kenturile de 18m nu vad o utilizare prea mare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Linia 253 deja numai face fata acum. Daca mai reduc din ture eu personal o sa ma ocup de un protest. Deja se ajunge la batjocura.
Linia 253 deja numai face fata acum. Daca mai reduc din ture eu personal o sa ma ocup de un protest. Deja se ajunge la batjocura.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
alexandru_gr
Iar linia 104 este și mai aglomerată.
Stau călătorii înghesuiți mai ceva că sardinele in conservă.
Iar linia 104 este și mai aglomerată.
Stau călătorii înghesuiți mai ceva că sardinele in conservă.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Pe liniile astea vor fi si dupa ce se caseaza E3, au astia la Titan o pasiune nebuna pentru ele
stefan_br wrote:
Ce mai grija pentru calatori si mediu, in 311/335 tot avem euro3...iar din Kenturile de 18m nu vad o utilizare prea mare.
Pe liniile astea vor fi si dupa ce se caseaza E3, au astia la Titan o pasiune nebuna pentru ele
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
Pun și ei transport în comun la număr funcție de validări. Ce, nu vă convine ?
Pun și ei transport în comun la număr funcție de validări. Ce, nu vă convine ?
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
bgd70
Nu mai e relevant numarul de validari cu cardul de transport. Acum dai SMS sau sa cumperi prin aplicatie o calatorie si e valabila pe toate liniile. Nu mai poti sa ti evidenta ca inainte.
Nu mai e relevant numarul de validari cu cardul de transport. Acum dai SMS sau sa cumperi prin aplicatie o calatorie si e valabila pe toate liniile. Nu mai poti sa ti evidenta ca inainte.
📖 Pagination options