MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 274891 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 119
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

Pai era o discuție aprinsa pe aici cum ca au dat navala calatorii pe M5 si ca M5 a început sa rivalizeze cu M3. Daca ne luam după cifrele astea, realitatea este cu totul alta. 11.000 calatori/zi înseamnă cam 300.000 calatori pe luna pe întreaga M5.
Spre comparație, numai stația Gorjului (care nu este cea mai aglomerată de pe M3, este sub Pacii sau Lujerului cam cu 25%) a avut 2 milioane de calatori in primele 3 luni. Si, in mod cert, numărul lor a crescut in ultima luna.

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

Corect, am încurcat eu statisticile. Era undeva parca si statistica pe primele 3 luni, trebuie sa o caut.
Chiar si așa, daca o singura stație a avut in 2020 2,1milioane de calatori, adică aproape 200 mii/luna......

 


Re: Stiri despre proiect aztec

PTMZ wrote:
Deși Metroul de Drumul Taberei a fost inaugurat încă de anul trecut, lucrările la noua linie de metrou din București nu au fost realizate în întregime. Termenul anunțat de constructorul italian pentru finalizarea lucrărilor de la stațiile Academia Militară și Parc Drumul Taberei este ultimul trimestru al anului în curs.

“Termenul de finalizare a lucrărilor de refacere a suprafețelor în zona stației de metrou Academia Miltară și în zona stației Parc Drumul Taberei este, conform graficului de execuție transmis de Antreprenor, sfârșitul trimestrului IV al anului 2021”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Ștefan Paraschiv, directorul general al Metrorex.

Mai mulți pasionați de infrastructură au criticat anterior aspectul de șantier din zona stației Academia Militară. De asemenea, unul dintre ei a comentat că lucrările la Metroul de Drumul Taberei vor fi cu adevărat finalizate abia când vor sosi noile trenuri de metrou de la Alstom.

Metrorex a semnat în decembrie 2020 contractul cu Alstom pentru achiziția de ”Trenuri noi de metrou destinate pentru Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Iancului”.

Contractul are o valoare de 103.244.383,49 euro, echivalentul a 490.503.741,52 lei fără T.V.A. și este finanțat din Bugetul de stat și credit de la Banca Europeană de Investiții.

Reprezentanții Metrorex menționează că noile trenuri achiziționate vor fi similare cu cele din Sydney.

Durata contractului pentru cele 13 trenuri este de 30 de luni de la semnarea acestuia. De asemenea, contractul mai prevede pe lângă cele 13 trenuri și posibilitatea achiziționării suplimentare a încă 17 trenuri.

Sursa: Economica


“Termenul de finalizare a lucrărilor de refacere a suprafețelor în zona stației de metrou Academia Miltară și în zona stației Parc Drumul Taberei este, conform graficului de execuție transmis de Antreprenor,"


Asta cu graficul e .... din  Puțul gândirii...
Toate lucrările la M5 au fost în grafic.
Începute și nu 2011 trebuiau finalizate în 3 ani.
Totul era cf graficului.
Și în 2014
Și în 2015
Și în 2016
Și în 2017
Și în 2018
Și în 2019
Și în 2020
Totul de atunci a fost în grafic.
In toate graficele.
Doar că graficul a ajuns in 2021
Și nu e gata, dar e în grafic.

 


Re: Stiri despre proiect orex

@PTMZ
Reprezentanții Metrorex menționează că noile trenuri achiziționate vor fi similare cu cele din Sydney.


”Similare”, cu cateva exceptii notabile:
- locuri pe scaune/tren (378 Sydney, 216 Bucuresti);
-  lungimea trenului (120 m Sydney, 114 m Bucuresti);
- numarul de usi//vagon (6 usi Sydney, 8 usi Bucuresti)
si...si acolo e complet automatizata rama. :D
PS
Oricum, le asteptam sa vina! :yes:

 


Re: Stiri despre proiect Stefan28

orex wrote:
- locuri pe scaune/tren (378 Sydney, 216 Bucuresti);


CAF-urile au 222 de locuri, deci nu știm dacă și viitoarele rame vor avea fie 216 fie 222 fie chiar mai multe sau mai puține.
Depinde foarte mult de cum este organizat salonul pentru călători.

orex wrote:
si...si acolo e complet automatizata rama. :D

:?:

De ce trebuie să conteze asta așa de tare, dacă sunt driverless sau nu?... Să dăm bine pe lângă alții?
Pe stimatul călător, și mă refer la modul general, ar trebui să îl intereseze mult mai tare să ajungă în siguranță din punctul A în B, decât modul în care este condus trenul.
Iar 'ca să calmăm spiritele', automatizarea M5 (Urbalis 400) permite acestor trenuri să meargă fāră mecanic, chiar dacă au posturi de conducere! :bere:

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

O sa fie identic cu BM3 la organizarea interiorului (conform CS).

 


Re: Stiri despre proiect orex

Stefan28 wrote:
De ce trebuie să conteze asta așa de tare, dacă sunt driverless sau nu?... Să dăm bine pe lângă alții?

Ca s-au alocat o groaza de bani pentru aceasta functionalitate, care daca nu este exploatata inseamna, nici mai mult, nici mai putin, decat...paguba! :bere:
PS
Cu DMSD activ, cf. solicitarii, nu se poate pune vorba de automatizare!  Stiu ce am patit cand n-am tricotat cum trebuie pe EA-0122, intai s-a aprins un martor de bord, apoi  a fost un semnal acustic, dupa care m-am lasat pagubas si am lasat profesionistii sa-si faca treaba in continuare! ;)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Au inceput situatiile poznase! :no:
Acces C
20210607_153207.jpg (483.96 KB; downloaded 2684 times)
Acces C
20210607_153222.jpg (379.45 KB; downloaded 2685 times)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Valentin

O treaba asemanatoare am observat si la Favorit, a existat un geam crapat pe partea catre statia de autobuz/troleibuz, l-au schimbat dupa o luna (de cand l-am vazut eu), acum a pocnit altul pe partea cealalta, sincer nu cred ca poate fi vorba de vandalism...

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Dar nici n-as crede ca miscarile telurice din 09.04.2021, respectiv 26.05.2021 au facut praf unul din zecile de geamuri de la accesuri, tocmai astazi!  :rofl:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Hatz!
Astazi, Frezia era pregatita de drum spre VI, pitita, unde alt undeva... la FAVORIT!  :yes:
Sa vedem daca asta ramane ca si cutuma pe M5.1!
PS
Dimineata, la orele 08.30, n-aveai loc sa arunci un ac in Violeta (RD-Eroilor 2)! :yes:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Aron

Au trecut aproape 9 luni de când se circulă, când au de gând să introducă anunțurile vocale? Că deja mecanicii s-au cam plictisit să sufle în microfon, se aude doar urm vdkjvkfbvd dreapta *clac*.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Fix pana la intrarea-n circulatie a ramelor ALSTOM!
PS
Ce nu se poate face un upgrade al ”benzii” pentru anuntarea legaturii cu M5.1? Cam da, inclusiv sintetizat la nivelul anilor 2021!
Mai e si iluminatul accesurilor care a  e...de rasul curcilor, la anumite iesiri!
Se perinda o gramada de indivizi cu vesta ”Metrorex” pe M5.1, e si sistem video, chiar nu ia nimeni nicio masura sa fie ”stok” cel putin de ochii lumii?
20210617_154509.jpg (415.72 KB; downloaded 2266 times)

Unii mecanici, mai protocolari, anunta legatura cu M5, dar marea majoritate tac! :oops:
Nici dupa 10 (zece) zile nu s-a miscat nimc in ceea ce priveste geamul ”crapat” de la accesul C!
Are dreptate DRULA, ca-s multi ”mentagii” la Metrorex!

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use