Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
875 posts, 135850 views
📖 Pagination options
- rosetti61
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
rosetti61
Gheorghe Rozorea si Nicolae Cajal nu sunt niste nume adecvate pentru statii de metrou - ele ar trebui sa se numeasca Panduri si Drumul Gazarului.
Gheorghe Rozorea si Nicolae Cajal nu sunt niste nume adecvate pentru statii de metrou - ele ar trebui sa se numeasca Panduri si Drumul Gazarului.
-
- Valentin
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Valentin
Treaba asta se poate modifica lejer in timpul proiectarii, nu asta e problema acum, ci mai degraba nu inteleg cum au gandit impartirea asta, as fi preferat lotul 1 sa fie GdN - E.Revolutiei, dar nu vad unde ar putea sa fie PLS/PSS cu deranj minimal.
Treaba asta se poate modifica lejer in timpul proiectarii, nu asta e problema acum, ci mai degraba nu inteleg cum au gandit impartirea asta, as fi preferat lotul 1 sa fie GdN - E.Revolutiei, dar nu vad unde ar putea sa fie PLS/PSS cu deranj minimal.
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
PLS - ul NU trebuie să fie la unul din capete.
De exemplu un loc bun ar fi în Parcul Izvor.
La Bellu până la urmă va fi un deranj semificativ. Odată și odată trebuie să se facă stația acolo ! Sau poate nu, am încredere în cei care proiectează linia că vor găsi soluția optimă.
______________
Denumirile stațiilor pot să le schimbe și după ce inaugurează cu călători linia !
PLS - ul NU trebuie să fie la unul din capete.
De exemplu un loc bun ar fi în Parcul Izvor.
La Bellu până la urmă va fi un deranj semificativ. Odată și odată trebuie să se facă stația acolo ! Sau poate nu, am încredere în cei care proiectează linia că vor găsi soluția optimă.
______________
Denumirile stațiilor pot să le schimbe și după ce inaugurează cu călători linia !
-
- Valentin
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Valentin
Ma gandeam mai degraba sa nu se faca "macel" de 2 ori (asemanator cu M5 de se vorbea pe aici acum ceva timp 2 loturi D.Taberei -> Universitate + Universitate -> Pantelimon) la Eroii Revolutiei. Asa se opreste la Filaret, la un "bat" de o transbordare importanta.
Dar in esenta, dpmdv ar trebui facuta continuarea macar pana la E.Revolutiei de asa natura incat sa asigure schimbul cu M2 (iar pana cand se face PT pentru M4sud, o sa avem M6.1 in executie), stiu ca nu ne plac "racordurile", daca s-ar alinia astrele si s-ar face si pasajul propus pentru liniile de tramvai ar fi decent.
Ma gandeam mai degraba sa nu se faca "macel" de 2 ori (asemanator cu M5 de se vorbea pe aici acum ceva timp 2 loturi D.Taberei -> Universitate + Universitate -> Pantelimon) la Eroii Revolutiei. Asa se opreste la Filaret, la un "bat" de o transbordare importanta.
Dar in esenta, dpmdv ar trebui facuta continuarea macar pana la E.Revolutiei de asa natura incat sa asigure schimbul cu M2 (iar pana cand se face PT pentru M4sud, o sa avem M6.1 in executie), stiu ca nu ne plac "racordurile", daca s-ar alinia astrele si s-ar face si pasajul propus pentru liniile de tramvai ar fi decent.
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Au unde sa faca statia ”Eroii Revolutiei” pe M4, intre Mitropolit Dosoftei si calea Serban Voda e loc ca...au si pe urma sa puna d-un pasaj subteran intre M4.2 si M2, parerea mea!
Au unde sa faca statia ”Eroii Revolutiei” pe M4, intre Mitropolit Dosoftei si calea Serban Voda e loc ca...au si pe urma sa puna d-un pasaj subteran intre M4.2 si M2, parerea mea!
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu am o întrebare. Ce a făcut așa memorabil acest Rozorea astfel încât sa merite numele unei stații de metrou ? La Georgian mai treacă meargă, dar Rozorea ???
DA, este complet aiurea ca noul tronson sa se oprească la Filaret, indiferent de criteriile care au stat la baza acestei decizii (ca este vorba de un loc ferit pentru TBM sau nu). Pot sa facă in acest caz si un tronson izolat Filaret-Stirbei Voda ( adică fără sa ajungă la GdN), ca tot cam aia este. PLS-ul poate sa fie fix unde va fi pentru tronsonul gandit pana la Filaret. Ce, la M5 nu a fost cu o statie inainte de capat ?
Apoi, la o adică, ar putea fi alt PLS la Progresul (nu trebuie sa fie același ca la tronsonul care se va inaugura), iar PSS la ER2 (sau invers), nici la M5.2 nu va mai fi acelasi ca la M5.1. Ideea este sa fie amplasate astfel încât sa nu afecteze tronsonul dat in funcțiune.
NU se va duce nimeni pana la Basarab să aibă acces la o magistrala importantă, iar cei care o vor folosi strict sa meargă pe M4 vor fi extrem de putini, cum lesne ne putem imagina.
La fel ca la M5, ne vom întreba de ce nu va folosi lumea linia si, tot la fel ca la M5, se va aștepta legătura cu M2 sa avem o magistrala cat de cat solicitată. Si așa nu va fi o magistrala atractiva, chiar si cand va ajunge la Eroii Revolutiei sau cand va fi terminata....
@andrei11 De ce M6 se va opri la GdN ?
andrei11 wrote:N-auzi ca avem interzis la săpat in parc ? De aceea înțeleg ca nu facem stație acolo.
PLS - ul NU trebuie să fie la unul din capete.
De exemplu un loc bun ar fi în Parcul Izvor.

Eu am o întrebare. Ce a făcut așa memorabil acest Rozorea astfel încât sa merite numele unei stații de metrou ? La Georgian mai treacă meargă, dar Rozorea ???
Valentin wrote:
nu inteleg cum au gandit impartirea asta, as fi preferat lotul 1 sa fie GdN - E.Revolutiei, dar nu vad unde ar putea sa fie PLS/PSS cu deranj minimal.
DA, este complet aiurea ca noul tronson sa se oprească la Filaret, indiferent de criteriile care au stat la baza acestei decizii (ca este vorba de un loc ferit pentru TBM sau nu). Pot sa facă in acest caz si un tronson izolat Filaret-Stirbei Voda ( adică fără sa ajungă la GdN), ca tot cam aia este. PLS-ul poate sa fie fix unde va fi pentru tronsonul gandit pana la Filaret. Ce, la M5 nu a fost cu o statie inainte de capat ?
Apoi, la o adică, ar putea fi alt PLS la Progresul (nu trebuie sa fie același ca la tronsonul care se va inaugura), iar PSS la ER2 (sau invers), nici la M5.2 nu va mai fi acelasi ca la M5.1. Ideea este sa fie amplasate astfel încât sa nu afecteze tronsonul dat in funcțiune.
NU se va duce nimeni pana la Basarab să aibă acces la o magistrala importantă, iar cei care o vor folosi strict sa meargă pe M4 vor fi extrem de putini, cum lesne ne putem imagina.
La fel ca la M5, ne vom întreba de ce nu va folosi lumea linia si, tot la fel ca la M5, se va aștepta legătura cu M2 sa avem o magistrala cat de cat solicitată. Si așa nu va fi o magistrala atractiva, chiar si cand va ajunge la Eroii Revolutiei sau cand va fi terminata....

@andrei11 De ce M6 se va opri la GdN ?
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Asta este împărțirea pe obiective de investiții, unde M6 este considerata GdN-Otopeni (de fapt 1 Mai-Otopeni, pentru ca GdN-1Mai exista). In practica M6 nu are cum sa se oprească la GdN2, ci va ajunge pana unde va ajunge si M4.
Problema M6 este in nord, 90% sunt convins ca, daca se va face si M6.2, nu au cum sa ajungă toate metrourile de M6 la aeroport.
Revenind la M4, aici este o amorsa ?
Asta este împărțirea pe obiective de investiții, unde M6 este considerata GdN-Otopeni (de fapt 1 Mai-Otopeni, pentru ca GdN-1Mai exista). In practica M6 nu are cum sa se oprească la GdN2, ci va ajunge pana unde va ajunge si M4.
Problema M6 este in nord, 90% sunt convins ca, daca se va face si M6.2, nu au cum sa ajungă toate metrourile de M6 la aeroport.
Revenind la M4, aici este o amorsa ?
Screenshot 2021-06-03 085110.jpg (52.4 KB; downloaded 1229 times)
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
M 4 / 6 va fi o singură magistrală în exploatare ( la cel puțin 3 capete ). Va fi interesantă exploatarea.
Totodată văd că se încăpățânează ca la Tokyo să nu facă un rebrusment adevărat, metrourile care vor întoarce acolo să nu se încurce de cele care vor ajunge la aeroport.
Da, pare o amorsă, mai e una și la Chirigiu. Bine, la Chirigiu intuiesc că este pentru legătura cu M 7, dar la Uranus nu mă prind de legătură. Nici nu știu unde vine exact stația Uranus.
M 4 / 6 va fi o singură magistrală în exploatare ( la cel puțin 3 capete ). Va fi interesantă exploatarea.
Totodată văd că se încăpățânează ca la Tokyo să nu facă un rebrusment adevărat, metrourile care vor întoarce acolo să nu se încurce de cele care vor ajunge la aeroport.
Da, pare o amorsă, mai e una și la Chirigiu. Bine, la Chirigiu intuiesc că este pentru legătura cu M 7, dar la Uranus nu mă prind de legătură. Nici nu știu unde vine exact stația Uranus.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Sa fie lăsată pentru o eventuala linie Ghencea- Muncii via Pta Unirii-Pta Alba Iulia ? Este linia care nu apare pe nicio harta oficiala cu liniile in perspectiva, dar apare in diverse PUZ-uri.
Daca intuiesc bine, Uranus este la Catedrala.
Sa fie lăsată pentru o eventuala linie Ghencea- Muncii via Pta Unirii-Pta Alba Iulia ? Este linia care nu apare pe nicio harta oficiala cu liniile in perspectiva, dar apare in diverse PUZ-uri.
Daca intuiesc bine, Uranus este la Catedrala.
-
- Aron
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Aron
In schitele initiale M5 avea capat de linie Ghencea nu RD, deci probabil inca a ramas in picioare pe undeva in arhiva sa ajunga si acolo o magistrala, indiferent din ce parte, in viitorul apropriat/indepartat.
In schitele initiale M5 avea capat de linie Ghencea nu RD, deci probabil inca a ramas in picioare pe undeva in arhiva sa ajunga si acolo o magistrala, indiferent din ce parte, in viitorul apropriat/indepartat.
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
La Unirii avem deja 2 magistrale* plus o a treia care << zgândăre >> M7.
Mai vezi încă una acolo ? ( a patra ) Ok, și dacă teoretic o faci la minus 100 metri ( valoarea am spus-o din burtă ) cum faci conexiunea pietonală ?
_______________
* M 1 / 3 le-am considerat o singură magistrală.
La Unirii avem deja 2 magistrale* plus o a treia care << zgândăre >> M7.
Mai vezi încă una acolo ? ( a patra ) Ok, și dacă teoretic o faci la minus 100 metri ( valoarea am spus-o din burtă ) cum faci conexiunea pietonală ?
_______________
* M 1 / 3 le-am considerat o singură magistrală.
📖 Pagination options