Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)

409 posts, 183214 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Utilizator anonim

De cateva zile ATC opereaza si cu EA 547 inchiriata de la CFR Marfa.
20210530_145950.jpg (453.32 KB; downloaded 4086 times)

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Pana acum ce faceau cu ea?, o tineau degeaba la gard(sau pe altele) ca nu erau in fliment?

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Robert

Ar putea să închirieze și niște Malaxa de la CFR Călători...sau mai bine să le cumpere și să le renoveze ca pe IC2 poate că nu își mai dau duhul la Predeal :)

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

Da mai bine sa mai ia niste EA-uri de la Marfa sa remorcheze IC2-urile.
Bine, daca trebuie tot are Marfa si Malaxe, 949 si care or mai fi, si le remorcam si pe alea cu EA-ul daca nu urca Predealul.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Gabi23

În această seară era EC 075 la tracțiune. Nu știu motivele pentru care era deja întârziat peste o oră la plecarea din București Nord spre Arad. La 21:19 a încercat să plece și nu a reușit să facă decât câțiva metri, având cel puțin două explozii puternice cu flamă la disjunctor și ceva fum. Incidentul s-a făcut remarcat  în toată gara, n-am mai stat să văd ce au făcut, dar în acest moment trenul ar fi în circulație cu aproximativ 100 de minute întârziere. Nu înțeleg cum nu sunt capabili să închirieze niște locomotive cu mai puține probleme.

Apropo, are idee cineva ce s-a întâmplat cu locomotivele care erau branduite în schema lor: EA 316, EC 069, 124 sau EG 009?  
20210601_211854.jpg (339.12 KB; downloaded 3884 times)
20210601_212228.jpg (297.89 KB; downloaded 3881 times)
20210601_212346.jpg (325.99 KB; downloaded 3878 times)

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Stefan28

EG 009, EC 069 și EA 316 sunt la Reloc pentru RR.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Utilizator anonim

009 este la Softronic si cel mai probabil nu revine la ei ca nu au platit inca nimic pentru RR.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Aron

Dar de ce nu inchiriaza de la Calatori? Le e scarba sau nu ii lasa orgoliul, nu ca ar sta extrem de bine CFR calatori la capitolul locomotive disponibile dar sigur gaseau 2 EA-uri 40 pe undeva

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

Astra Trans Cârpeală.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Utilizator anonim

069 a iesit de la Reloc azi, mai devreme a ajuns in Rosiori.
20210604_154953.jpg (518.18 KB; downloaded 3680 times)
20210604_154950.jpg (586.17 KB; downloaded 3680 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Utilizator anonim

Momentan din locomotivele lor sunt active doar 069 si 124, dintre care 069 are mari probleme cu compresorul. O mai imprumuta pe 075 de la GP Rail care circula la roata in special pe Arad - Bucuresti in caz ca are ECul probleme.

 


Astra Trans Carpatic (ATC) Andrei Andraș

Ce spune Astra Trans Carpatic despre anulările trenurilor și despre problemele automotoarelor în zona Predeal

Astra Trans Carpatic este cunoscută pentru trenurile galben-verzi și a fost foarte lăudată în primii ani pentru vagoanele confortabile produse la Arad. În ultimii doi ani însă, Astra a anulat de multe ori trenurile și mulți oameni au fost foarte nemulțumiți. I-am întrebat pe cei de la Astra de ce sunt așa de dese anulările și cum se explică faptul că în unele cazuri trenurile companiei au fost tractate chiar și de locomotive CFR Marfă. Afirmația că trenurile „ trag foarte greu” în zona Predeal este „puțin tendențioasă”, a spus pentru HotNews.ro administratorul companiei ATC. El a spus și că o pereche de trenuri Brașov - București a fost anulată câteva zile fiindcă trebuie să sosească o piesă.

Operatorul feroviar Astra Trans Carpatic este o companie paradoxală fiindcă nimeni altcineva nu a primit atât de multe laude pentru trenuri dar nicio altă companie nu le anulează atât de des. Astra a devenit cunoscută pentru vagoanele de dormit luxoase introduse în februarie 2017 între București și Arad, unele având și duș. Laudele au curs, iar Astra a devenit renumită pentru trenurile sale. Erau singurele trenuri ce erau spălate des la exterior, iar personalul de tren avea uniforme impecabile. Însă în ultimii doi ani anulările de trenuri au fost atât de dese, încât mulți pasageri s-au plâns, pe drept cuvânt. Și este păcat, fiindcă mulți au prezentat Astra Trans Carpatic ca o alternativă bună la CFR Călători, cu trenuri mai civilizate. O mare problemă este că mulți pasageri au aflat că trenurile au fost anulate doar în ultimul moment, când au mers la gară. Compania anunța anulările și pe Facebook, dar de câteva luni nu mai face asta. Și acum, dacă intri pe site-ul companiei poți vedea anulări (spre exemplu RE 15533 si RE 15532 Brașov - București și retur sunt anulate din 28 iunie, până cel puțin în 4 iulie).

Am trimis câteva întrebări celor de la ATC, iată răspunsurile primite de la Liviu Pescărașu, administrator al companiei.

Ce se întâmplă cu automotoarele IC2 pe Brașov - Predeal. Mai multă lume a semnalat că trag foarte greu. Mi s-a spus că duminică trenul a circulat doar între Predeal și București. De ce aceste trenuri au probleme acolo?

„Și la automotoarele IC2 apar defecțiuni, care sunt inerente la orice mijloc de transport – terestru , aerian, naval. Duminică am înregistrat o anomalie la calculatorul central al automotorului care circula spre Brașov și recomandabilă a fost limitarea circulației acestuia la Predeal.

Afirmația că trenurile „trag foarte greu” pe zona respectivă este puțin tendențioasă. Parametrii tehnici ai trenului asigură circulația corectă și pe zona de munte. Problema sesizată de calculatorul central al trenului a necesitat retragerea acestuia din circulație duminică seara. Este necesară înlocuirea unei piese și din păcate furnizorul o poate livra în câteva zile. În această situație circulația trenului spre munte a fost anulată câteva zile, întrucât materialul rulant disponibil circulă spre litoral.”

Oamenii au mai pus și fotografii cu vagoanele Astra trase de locomotive CFR Călători sau chiar CFR Marfă. Pentru a acoperi mai bine nevoia, nu puteți închiria încă o locomotivă electrică?

„Astra Trans Carpatic utilizează locomotive închiriate de la firme de profil, iar în situații deosebite când este absolut necesar, pentru operativitate și de la alți operatori feroviari. Nu toate locomotivele utilizate sunt vopsite în culorile Astra. Și în continuare vor fi cazuri și fotografii când locomotiva este de altă culoare. Numărul actual de locomotive închiriate asigură volumul nostru de trafic.”

Sunt rute noi pe care vreți să intrați?

„Sunt planuri de dezvoltare a activității, de intrare pe noi rute cât și de creștere a parcului de material rulant, dar acestea sunt strâns legate de evoluția economico-socială din România.”

Astra Trans Carpatic este compania fabricii de vagoane de la Arad și este cunoscută pentru trenurile galben-verzi și în septembrie 2018 a introdus și automotoarele IC2 aduse din Danemarca, unde au avut probleme. Astra are puține trenuri pe zi, iar cota de piață, la număr de trenuri operate, este de 0,31%, în timp ce numărul de angajați era de 83 în 2020, iar compensația primită a fost de 14,3 milioane lei.

HotNews

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Costin

Adica noi nu zicem ca e bine dar daca voi ziceti ca e rau sunteți tendentiosi...

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

Asteapta o piesa, in toate 10 sau cate or fi unitatile reci nu mai este piesa aceea, le-au terminat pe toate, aceea nu mai este piesa, nici macar consumabil ca doar consumabilele se consuma predictibil si se pot organiza stocuri, aceea este greseala de proiectare imposibil de corectat.
Da, dam vina pe claculator, intai au fost prosti italieni, apoi i-au adus pe ultra laudatii de la Mitsubishi ca numai japonezii mai sunt pe lumea asta in stare sa programeze un calculator, acum sunt prosti si aia, mai ramane sa ia calculatoare de la Siemens, sa spuna ca si alea sunt proaste.
Sa ai 3 vehicule si sa se strice de 2 ori pe luna in trafic nu este inerent nicaieri, este doar la ei, adica endemic.

Bine, chinezii deja au declarat ca, daca nu castiga licitatia la CFR Calatori, prototipul va intra in trafic la un operator local privat,  ;) , deci aceste IC2 nu mai au nici o legatura cu rentabilitatea, ele trebuie doar sa tina trasele ocupate pana cand vin automotoarele chinezesti.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use