Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)

248 posts, 92633 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) V2A

Pe 11.03.2021, Ecotrans STCM (creditor) a acționat în instanță ADTPBI (debitor) pentru ”ordonanţă de plată - OUG 119/2007 / art.1014 CPC ş.u.”. Numărul dosarului: 7114/3/2021, http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar. ... d_inst=3. Primul termen este pe 12.05.2021. Bănuiesc că este vorba de subvenție neplătită.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) V2A

https://tpbi.ro/tpbi-reorganizeaza-sistem-transport/
TPBI reorganizează în această vară întregul sistem de transport din Regiunea București – Ilfov

În acest an, în perioada mai – septembrie, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) va reorganiza rețeaua de transport la nivelul întregii regiuni, în vederea optimizării acesteia. Noul sistem va avea în vedere dezvoltarea durabilă a regiunii până în anul 2030, ținând cont și de proiectele din Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) București – Ilfov 2016-2030 și dezvoltarea continuă a zonei.
Reorganizarea vizează crearea de benzi proprii pentru transportul în comun, extinderea pistelor pentru biciclete, încurajarea modurilor alternative de transport și alte măsuri. În acest sens, un exemplu ar fi benzile proprii realizate sau aflate în procesul de avizare și execuție, precum cele de pe Bd. Gh. Magheru, Calea Griviței (în zona Gării de Nord, pe ambele sensuri), pe Calea Dorobanți (între Piața Dorobanți și Șoseaua Ștefan cel Mare) sau Str. Dristorului.
Tot în acest an vor fi puse bazele Proiectului de Tren Metropolitan, în vederea includerii în Programul integrat de transport a acestui mod foarte utilizat la nivel regional în toată Europa.
O altă măsură va fi eficientizarea liniilor urbane și regionale, așa cum a fost cazul liniei urbane 135, care pătrundea foarte mult în Județul Ilfov și a fost reorganizată, prin înființarea unei linii regionale și reorganizarea unor linii urbane și regionale.
Întrucât în această perioadă ar putea apărea necesitatea unor modificări punctuale pe anumite linii, TPBI așteaptă din partea călătorilor sugestii și informații referitoare la funcționarea liniilor de transport la adresa de e-mail office@tpbi.ro.
La rândul lor, specialiștii vor urmări atent gradul de încărcare a vehiculelor și, acolo unde va fi cazul, TPBI va interveni punctual și va adapta numărul de vehicule potrivit cererii, capacității de transport a operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor din cele 41 de localități membre.
TPBI este primul organism, creat la nivel regional, care a fost constituit sub forma unei structuri de cooperare a celor 42 de autorități publice locale din regiune, primind mandat din partea acestora pentru înființarea, organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea și gestionarea serviciului de transport public de călători pe toată aria de competență, conform Regulamentului CE 1370/2007.

 


  • Author: bgd70
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) bgd70

În acest sens, un exemplu ar fi benzile proprii realizate sau aflate în procesul de avizare și execuție, precum cele de pe Bd. Gh. Magheru, Calea Griviței (în zona Gării de Nord, pe ambele sensuri), pe Calea Dorobanți (între Piața Dorobanți și Șoseaua Ștefan cel Mare) sau Str. Dristorului.


Partea cu Str. Dristorului cred ca e o greseala. Pe tronsonul cuprins intre Baba Novac si Camil Ressu nu circula STB-ul (e doar bucla de tramvai neutilizata care e parcare acum), iar pe tronsonul dintre Baba Novac si Bd. Decebal unde circula 70 si 79 e o singura banda pe sens, deci nu au ce sa faca. Poate doar pista de biciclete.

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Utilizator anonim

Se reactiveaza bucla.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  


  • Author: ANTENA
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) ANTENA

Specialiștii trebuie să monitorizeze foarte atent, cu ocazia asta să repare și din propriile greșeli. 231, 204, 203, 343 sunt doar câteva exemple

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) WAYNEN

După părerea mea,liniile 203,204 și 343 ar trebui desființate neapărat.Trebuie prelungit 131 până la ,,Greenfield" în locul liniei 203 și linia 182 la ,,Fundeni" în locul liniei 343.Linia 231 ar trebui prelungită la ,,Piața Unirii" pe Bulevardul Aviatorilor - Piața Victoriei - Bulevardul Lascăr Catargiu - Bulevardul Gheorghe Magheru - Universitate - Bulevardul I.C. Brătianu.

 


  • Author: ANTENA
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) ANTENA

Prima întrebare este dacă cei din cartierele respective chiar folosesc STB-ul daca tot l-au cerut. Bate vantul in masini, soferii vorbesc singuri.
Am transmis o propunere de optimizare la ADTPBI de unire a lui 203 cu 231. 204 out. Se asigura cu metrou la Aurel Vlaicu - mai mult decat suficient.
Am revenit cu ideea 112+343. Simplu si util. Astept cu interes raspuns la e-mail.

203231.jpg (179.71 KB; downloaded 1960 times)


112343.jpg (348.37 KB; downloaded 1961 times)

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

Eu mai repede l-as duce pe 112 in cartier Coanda si l-as scoate pe 231.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Gabi23

Mai de grabă așa linia 112 dusă la cartier Coandă și s-ar rezolva fiind fezabil și simplu de realizat (plus preluarea liniei de la Giurgiului la Floreasca :geek: ).
Realist, traseul 112+343 nu este oportun și e imens ca si distanță pentru un traseu de transport public de călători. Din ”pix” e simplu de făcut.

 


  • Author: ANTENA
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) ANTENA

243 a devenit si el lung cât o zi de post, tot pe inel. In fine, se pot aranja liniile in fel si chip, doar sa nu se plictisească șoferii … Eu unul am nevoie sa ajung dimineața din Băneasa in Colentina, puteți “creiona” va rog o soluție sub 1h și 20 min la ora 7:30 am? Ruta Bioterra - intersecție Colentina/Fundeni/Andronache. Exclus sa ma trezesc mai devreme 😴

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

605 si x82 ai incercat? Asa ar mai fi sa vii cu 605 pana spre Sf Gheorghe si sa iei 21, eu cel putin de o vreme incoace la ore de varf ma orientez spre tramvaie sau spre autobuzele care merg pe liniile de tramvai...

 


  • Author: ANTENA
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) ANTENA

Sunt mai multe variante cu transbordare:
335 cu 21 la Obor; 783 cu 21 la Sf Gheorghe; 112 cu 243 sau 112 cu 343. Dezavantaj stații depărtate
131/335 cu 282 - transbordare la Charles de Gaulle pare cea mai eficientă momentan
Pentru 182 imi mai trebuie alte 2 linii de folosit
21 într-adevăr e ideal, dar greu de interceptat

Momentan mașina mică e de bază, din păcate

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368675 posts in 4479 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use