Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA0 (Noua centură a Bucureștiului)Tronson SUD: A2 (Manolache) - DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu)

 

Topic: DISCUȚII Lucrări A0 SUD LOT 3: DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu)

5 posts, 834 views
⚠  Forum Rules

Re: DISCUȚII Lucrări A0 SUD LOT 3: DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu) mindmasster

Aktor se pare ca nu face surprize, intarzie asa cum ne-a obisnuit. DIn pacate lotul 3 este cel mai important din cele 3 de pe Sud. Traficul de pe A1 de la intrarea in Bucuresti fiind practic cel mai mare, net superior de celui generat de A2 chiar si in sezon.

 


Re: DISCUȚII Lucrări A0 SUD LOT 3: DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu) dangento

       S au trimis catre primarii listele cu exproprierile suplimentare, sper finale, pentru intarzierea carora au fost deja amendati cei de la Aktor.

 


Re: DISCUȚII Lucrări A0 SUD LOT 3: DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu) orex

Autostrada de Centură București Sud : Grecii de la Aktor rămân cu întregul contract pentru lotul 3 după ce au preluat de la EuroConstruct 49 % din proiectul de 150 de milioane de Euro
Grecii de la Aktor rămân singurii constructori pe lotul 3 al Autostrăzii de Centură București Sud după ce au preluat 49 % din participație de la EuroConstruct, potrivit publicației Capital.gr preluată de Agenția Rador.

Contractul pentru cel mai lung lot de pe semi-inelul Sudic ( 18 km. între A 1 Joița și DN 6 Bragadiru) a fost semnat în aprilie 2019 cu o durată de realizare de 42 de luni din care 12 luni pentru proiectare și 30 de luni pentru execuție. Însă, la trei ani de la semnarea contractului și la un an de la intrarea în șantier, lucrările au ajuns la doar 8,2 % stadiu fizic de execuție. Constructorul a fost penalizat atât pentru predarea proiectului tehnic cu mare întârziere cât și pentru slaba mobilizare pe șantier : ,,ANTREPRENORUL NU RESPECTA PROGRAMUL DE LUCRU, ARE SINCOPE IN APROVIZIONAREA CU BETON PENTRU EXECUTIA PILOTILOR FORATI, NU RESPECTA PROCEDURILE DE EXEUTIE ETC. IN CONTINUARE INREGISREAZA INTARZIERI IN EXECUTIA PROIECULUI SI NU SI-A MOBILIZAT RESURSELE PENTRU A RESPECTA PROGRAMUL DE EXECUTIE. IN ACEST SENS CNAIR-S.A A TRANSMIS INSTIINTARE DE REVENDICARE PENTRU INTARZIERI IN EXECUTIA PROIECTULUI. A FOST EMISA FACTURA DE PENALITATI IN VALOARE DE 50.000 LEI PENTRU NERESPECTAREA PROGRAMULUI DE EXECUTIE.” – CNAIR.

Potrivit informațiilor, AKTOR, care a participat printr-un joint venture cu EUROCONSTRUCT TRADING’98 SRL (cu procente de 51%, respectiv 49%) la construcția proiectului, a decis să preia procentul de la partenerul său local, ceea ce presupune realizarea întregului obiect de construcție de către Grupul grecesc, după revizuirea prețului la 150 de milioane de euro. Aceasta este o evoluție importantă, întrucât, printre altele, sunt cunoscute de mult timp problemele cu care se confruntă compania românească. Este vorba despre un tronson de drum de 18 kilometri, care face parte din Centura Bucureștiului, ce va avea o lungime totală de 101 kilometri și face parte din marele proiect european numit Coridorul 4 Paneuropean, care va străbate România de la vest la est.

Președintele AKTOR, Christos Panagiotopoulos a declarat pentru Capital.gr că „proiectele din România se desfășoară normal. Încet-încet scăpăm de problemele din trecut. Iar acest lucru se vede și din raportul oficial care reflectă progresul proiectelor aflate în execuție în România”

 


Re: DISCUȚII Lucrări A0 SUD LOT 3: DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu) dangento

Nod rutier și la Clinceni pe Autostrada Bucureștiului

https://economedia.ro/infrastructura-si- ... rut.html

Infrastructură și pentru bazele aeriene MAPN : CNAIR lansează o nouă licitație pentru proiectarea nodurilor rutiere de la Boboc-conexiune cu Autostrada Moldovei și Borcea- Autostrada Soarelui. Nod rutier și la Clinceni pe Autostrada Bucureștiului

CNAIR a lansat o nouă licitație pentru proiectarea nodurilor rutiere de la Boboc, județul Buzău, legătura cu Autostrada Moldovei A 7 și Borcea, legătura la Autostrada Soarelui. La Boboc și Borcea sunt bazele aeriene MAPN. Prima licitație pentru studiul de prefezabilitate și fezabilitate lansată în 2022 a fost anulată în aprilie 2023 ca urmare a ofertelor neconforme. Contractele lansate în 2022 erau finanțate prin CEF-Mobilitate Militară, iar acum sunt finanțate prin Programul Transport 2021-2027. În plus, față de procedura din 2022, noua licitație include și nodul rutier de la Clinceni, Ilfov, pe Autostrada Bucureștiului A 0. Nodul rutier de la Boboc va fi pe A 7 secțiunea Buzău-Focșani, lotul 2 Vadu Pașii-Râmnicu Sărat (30 km.) promis de ministrul Grindeanu pentru 2024, deși UMB are termen în contract 2025. Nodul de la Fetești-Borcea va fi proiectat între nodurile de la Drajna și Fetești. Nodul de la Clinceni va fi realizat pe semi inelul sudic al Autostrăzii A 0, lotul 3 -Aktor.

,,Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzau – Focsani in zona Boboc – Cochirleanca, Autostrada A2 in zona Fetesti-Borcea si la Autostrada A0 in zona Clinceni, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In cadrul contractului se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora urmatoarele documente: • Expertiza Tehnica pentru fiecare nod rutier aferent Proiectului; • Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru fiecare nod rutier aferent Proiectului, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.) ” – documentație SEAP.

Documentația este luată copy-paste din caietul de sarcini anterior (n.r apel de proiecte 2022-2023) și completată cu nodul Clinceni- A0.

 


Home page  • 
Parent forum: Tronson SUD: A2 (Manolache) - DN6 (Bragadiru) - DJ601 (Bâcu)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use