Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 313925 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
aztec
Este modern, nou, rapid...dar rar.
Și bicefal.
Este modern, nou, rapid...dar rar.
Și bicefal.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
@aztec
Isi face treaba daca vrem sa vedem fara putere de tagada!
NIMENI, nu ma va face vreodata sa abdic in a sustine metroul in Drumul Taberei! E cel mai bun, ecologic, mijloc de transport urban dovedit! Ne dam cu EL datorita LOR, fondurilor europene (cota financiara a tuturor europenilor care stiu unde-i Romania sau nu) , fara de care nu aveam aceste discutii sterile!
@aztec
Isi face treaba daca vrem sa vedem fara putere de tagada!
NIMENI, nu ma va face vreodata sa abdic in a sustine metroul in Drumul Taberei! E cel mai bun, ecologic, mijloc de transport urban dovedit! Ne dam cu EL datorita LOR, fondurilor europene (cota financiara a tuturor europenilor care stiu unde-i Romania sau nu) , fara de care nu aveam aceste discutii sterile!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
aztec
Posibil, și își făcea și mai bine daca era până la Universitate, așa cum era plănuit.
Când va ajunge la Iancului și mai departe, va concura cu oricare alta ramura...mai puțin M2..ce din păcate va depăși capacitatea maximă în scurt timp(după pandemie).
Posibil, și își făcea și mai bine daca era până la Universitate, așa cum era plănuit.
Când va ajunge la Iancului și mai departe, va concura cu oricare alta ramura...mai puțin M2..ce din păcate va depăși capacitatea maximă în scurt timp(după pandemie).
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Această situație este temporară până când noile rame Alstom vor începe să vină și să aibă PIF cu călători...
Motivul? Ramele Bombardier din prezent merg pe cale liberă, neautomatizate, prin ATP izolat, pentru că CBTC-ul lor (Cityflo 350) ''nu se pupă" cu ce a pus Alstom pe M5.1... (Urbalis 400)...
Probabil ai observat în tot acest timp că demarează mult mai greu față de cele de pe M1/3...
orex wrote:
ca nah, tre sa caram si ajutor de mecanic/mecanic!
Această situație este temporară până când noile rame Alstom vor începe să vină și să aibă PIF cu călători...
Motivul? Ramele Bombardier din prezent merg pe cale liberă, neautomatizate, prin ATP izolat, pentru că CBTC-ul lor (Cityflo 350) ''nu se pupă" cu ce a pus Alstom pe M5.1... (Urbalis 400)...
Probabil ai observat în tot acest timp că demarează mult mai greu față de cele de pe M1/3...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
andrei11
Repet, RD - Eroilor 2 la 5 - 6 minute și "o navetă" VI - Romancierilor.
orex wrote:
@andrei11
Hai, ia zi ”matale” ce-i poti reprosa M5.1?
Repet, RD - Eroilor 2 la 5 - 6 minute și "o navetă" VI - Romancierilor.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Valentin
La un moment dat (data incerta) o sa se continue si M5 catre Universitate si Iancului, insa pana atunci asteptam trenurile noi sa fie imbarcate cu sistemul complet de siguranta si o sa scada si frecventa acolo unde doare ( mai sunt aprox 2 ani pana la prima garnitura ), in astia 2 ani abia o sa avem la gata (daca nu mai tin mult contestatiile si se atribuie odata) PT , executia o sa dureze X ani, deci mai dureaza, dar o sa se imbunatateasca treptat. Dupa tot chinul acesta, cine o sa poata sa mearga R.Doamnei-Iancului cu metrou la 2-3 minute? Copii/nepotii nostrii (care nu o sa aiba habar de partea grea de acum) , pana la urma e o investie de lunga durata, deci clar in urmatorii 5 ani situatia o sa se schimbe, o sa se modifice mentalitati/ o sa vina "lume noua" in cartier (deja am cateva cunostiinte care sunt interesate sa se mute in cartier din cauza metroului), deci acum nu avem decat sa umblam acolo unde se poate fizic (daca se mai poate optimiza), in caz contrar oricand se poate prioritiza ramura R.Doamnei cu asigurarea unui transport de suprafata regulat (frecventa de 2-3minute) intre Cartier Brancusi si statia Brancusi cu intoarcere prin Valea Argesului, o linie a STB ului, ce n-are nevoie de foarte multe autobuze, dar asta ar presupune transport integrat, ceea ce nu prea cred ca o sa apara prea curand...
La un moment dat (data incerta) o sa se continue si M5 catre Universitate si Iancului, insa pana atunci asteptam trenurile noi sa fie imbarcate cu sistemul complet de siguranta si o sa scada si frecventa acolo unde doare ( mai sunt aprox 2 ani pana la prima garnitura ), in astia 2 ani abia o sa avem la gata (daca nu mai tin mult contestatiile si se atribuie odata) PT , executia o sa dureze X ani, deci mai dureaza, dar o sa se imbunatateasca treptat. Dupa tot chinul acesta, cine o sa poata sa mearga R.Doamnei-Iancului cu metrou la 2-3 minute? Copii/nepotii nostrii (care nu o sa aiba habar de partea grea de acum) , pana la urma e o investie de lunga durata, deci clar in urmatorii 5 ani situatia o sa se schimbe, o sa se modifice mentalitati/ o sa vina "lume noua" in cartier (deja am cateva cunostiinte care sunt interesate sa se mute in cartier din cauza metroului), deci acum nu avem decat sa umblam acolo unde se poate fizic (daca se mai poate optimiza), in caz contrar oricand se poate prioritiza ramura R.Doamnei cu asigurarea unui transport de suprafata regulat (frecventa de 2-3minute) intre Cartier Brancusi si statia Brancusi cu intoarcere prin Valea Argesului, o linie a STB ului, ce n-are nevoie de foarte multe autobuze, dar asta ar presupune transport integrat, ceea ce nu prea cred ca o sa apara prea curand...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
NU @Stefan28
Stii ca ma fost in cookpit in ziua de 15.09.2021 amandoi!
Merg brici ”Floricele”, cu ”minusurile” lor!
NU demareaza mai greu decat in 2 statii, C. Brancusi, si Romancierilor, din cauza ca ”ajutorul” tre sa strabata, dus-intors, juma de tren, in rest merge brici, daca mecanciul e profesionist!
PS
Oricum pe mecanicul de pe ”Violenta” de atunci, nu l-am mai zarit pe M5.1, dar tura 2 de pe Frezia iti face o deosebita bucurie cand il auzi cum se exprima!
NU @Stefan28
Stii ca ma fost in cookpit in ziua de 15.09.2021 amandoi!
Merg brici ”Floricele”, cu ”minusurile” lor!
NU demareaza mai greu decat in 2 statii, C. Brancusi, si Romancierilor, din cauza ca ”ajutorul” tre sa strabata, dus-intors, juma de tren, in rest merge brici, daca mecanciul e profesionist!
PS
Oricum pe mecanicul de pe ”Violenta” de atunci, nu l-am mai zarit pe M5.1, dar tura 2 de pe Frezia iti face o deosebita bucurie cand il auzi cum se exprima!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
andrei11
E interesantă și varianta ta, renunțarea totală la stația VI.
__________________
N-are treabă demarajul ramelor dacă sunt pe pilot automat sau pe manual.
Valentin wrote:
...în caz contrar oricand se poate prioritiza ramura R.Doamnei cu asigurarea unui transport de suprafata regulat (frecventa de 2-3minute) intre Cartier Brancusi si statia Brancusi cu intoarcere prin Valea Argesului, o linie a STB ului, ce n-are nevoie de foarte multe autobuze, dar asta ar presupune transport integrat, ceea ce nu prea cred ca o sa apara prea curand...
E interesantă și varianta ta, renunțarea totală la stația VI.
__________________
N-are treabă demarajul ramelor dacă sunt pe pilot automat sau pe manual.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Nu am spus că nu ar merge bine, ATP-ul izolat este doar protecția ramei atunci când merge pe cale liberă, cum este aici.
@andrei11 pilotul automat nici măcar nu este funcțional pe M5.1 la Bombardiere.
Nu am spus că nu ar merge bine, ATP-ul izolat este doar protecția ramei atunci când merge pe cale liberă, cum este aici.
@andrei11 pilotul automat nici măcar nu este funcțional pe M5.1 la Bombardiere.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Valentin
Scurta clarificare: renuntarea la V.Ialomitei doar pana la sosirea noilor trenuri / imbunatatirea frecventei.
Scurta clarificare: renuntarea la V.Ialomitei doar pana la sosirea noilor trenuri / imbunatatirea frecventei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Stii f, bine ca ATP era izolat de la bun inceput, p-aci! inca din 15.09.2020!
Una si cu una fac doua, doua si cu doua fac patru, pana nu vine rama de VI nu pleaca rama de RD din Eroilor!
Stefan28 wrote:
Nu am spus că nu ar merge bine, ATP-ul izolat este doar protecția ramei atunci când merge pe cale liberă, cum este aici.
Stii f, bine ca ATP era izolat de la bun inceput, p-aci! inca din 15.09.2020!
Una si cu una fac doua, doua si cu doua fac patru, pana nu vine rama de VI nu pleaca rama de RD din Eroilor!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
ByOnu
orex wrote:
...cea mai avansata lucrare de semnalizare metrou din Romania...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Nu este așa simplu, precum am spus, ce facem după ce vin trenurile noi ? Le plimbăm goale la 2-3 min doar pentru că cineva a avut ideea "creață" sa facă o bifurcație de o singura stație ? Totuși, exista niste costuri pe care le au aceste rame atunci când circula si nu cred ca ne permitem la nesfârșit sa generăm numai pierderi . Doar M2 justifică acum o asemenea frecventa, M5 nu justifica si probabil nu va justifica niciodată așa ceva, dat fiind că nu este un cartier care sa genereze un trafic crescut pe viitor.
Este stupid, M3 care in condiții normale de trafic este plină la ora de vârf, nu va avea un metrou la 2-3 min, însă M5 va avea si va circula goala. Nu sta in picioare raționamentul....
Pe viitor M5 poate si probabil va fi prelungita către Prelungirea Ghencea , însă de la RD, care vrem, nu vrem, este ramura principala si după datele de trafic. Chiar credeți ca se va justifica sa păstram aceasta bifurcație de o singura stație, adică o ramura de 1 stație si o ramura de 4-5 stații ? Ca sa justific o ramura de o singura statie, ar fi trebuit ca VI sa îmi genereze un trafic foarte mare, ori nu este cazul. Așa cum spune si orex, poți sa o iei ușurel pe jos pana la Romancierilor. Sa fim seriosi, singurii "defavorizati" ar putea fi cei din cartierul ANL, însă nu cred ca sunt așa mulți cei de acolo care intra in metrou.
Concluzia certa, o eroare de proiectare nu se corectează cu alte erori. Singura justificare pentru VI ar fi o prelungire de acolo. Culmea este ca nu poate fi prelungita de la VI decât tot către Prelungirea Ghencea.
Încep sa cred că proiectul din 90 era mai bun si trebuia puțin adaptat, cu o ramura care sa ajungă in Ghencea si una in Prelungirea Ghencea. Poate nu este prea târziu nici acum sa luam in calcul aceasta alternativă, mai ales ca vad des ideea ca inelara nu se justifica, deci Ghencea probabil nu va vedea metrou vreodată.
Valentin wrote:
Scurta clarificare: renuntarea la V.Ialomitei doar pana la sosirea noilor trenuri / imbunatatirea frecventei.
Nu este așa simplu, precum am spus, ce facem după ce vin trenurile noi ? Le plimbăm goale la 2-3 min doar pentru că cineva a avut ideea "creață" sa facă o bifurcație de o singura stație ? Totuși, exista niste costuri pe care le au aceste rame atunci când circula si nu cred ca ne permitem la nesfârșit sa generăm numai pierderi . Doar M2 justifică acum o asemenea frecventa, M5 nu justifica si probabil nu va justifica niciodată așa ceva, dat fiind că nu este un cartier care sa genereze un trafic crescut pe viitor.
Este stupid, M3 care in condiții normale de trafic este plină la ora de vârf, nu va avea un metrou la 2-3 min, însă M5 va avea si va circula goala. Nu sta in picioare raționamentul....
Pe viitor M5 poate si probabil va fi prelungita către Prelungirea Ghencea , însă de la RD, care vrem, nu vrem, este ramura principala si după datele de trafic. Chiar credeți ca se va justifica sa păstram aceasta bifurcație de o singura stație, adică o ramura de 1 stație si o ramura de 4-5 stații ? Ca sa justific o ramura de o singura statie, ar fi trebuit ca VI sa îmi genereze un trafic foarte mare, ori nu este cazul. Așa cum spune si orex, poți sa o iei ușurel pe jos pana la Romancierilor. Sa fim seriosi, singurii "defavorizati" ar putea fi cei din cartierul ANL, însă nu cred ca sunt așa mulți cei de acolo care intra in metrou.
Concluzia certa, o eroare de proiectare nu se corectează cu alte erori. Singura justificare pentru VI ar fi o prelungire de acolo. Culmea este ca nu poate fi prelungita de la VI decât tot către Prelungirea Ghencea.
Încep sa cred că proiectul din 90 era mai bun si trebuia puțin adaptat, cu o ramura care sa ajungă in Ghencea si una in Prelungirea Ghencea. Poate nu este prea târziu nici acum sa luam in calcul aceasta alternativă, mai ales ca vad des ideea ca inelara nu se justifica, deci Ghencea probabil nu va vedea metrou vreodată.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Costin
Avertisment pentru atac la persoana. Conform regulamentului, la urmatoarea abatere urmeza suspendarea.
Va rog pastrati discutia in limitele bunului simt, fara atacuri si fara insulte.
orex wrote:
Inseamna ca esti diletant, ignorant si-ti permiti luxul de a astepta aiurea, si sa-ntinzi ”coarda”. Fix problema ta!
Avertisment pentru atac la persoana. Conform regulamentului, la urmatoarea abatere urmeza suspendarea.
Va rog pastrati discutia in limitele bunului simt, fara atacuri si fara insulte.
📖 Pagination options