Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

264 posts, 119154 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

Pe Str. Dianei am "descoperit" aceasta consolă unică. De asemenea, unele console sunt noi, semn ca ocazional se mai face intretinere (chiar si inlocuiri) pe tronsoanele conservate.
Screenshot_20210503-210507_Gallery.jpg (1.2 MB; downloaded 4997 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Se face si nu prea, pe bucata ramasa a fostului 92 au umblat la consola din poza care se deteriorase si cam atat. Firele au facut o "burta" de toata frumusetea...
20210424_130857-1209x1612.jpg (611.69 KB; downloaded 4912 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB rosetti61

Ce planuri au cu reteaua respectiva?

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Nu cred ca exista planuri concrete, mai degraba o coincidenta ca era turnul acolo.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Stefan28

Din bugetul STB de anul acesta:
Screenshot_20210506-170725_Drive.jpg (85.87 KB; downloaded 4705 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bgd70

ByOnu wrote:
*Foarte punctual am putea discuta despre troleibuzificarea Bd. Gloriei, dar asta e alta discutie.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId


E interesanta propunerea. Damaroaia fiind un cartier de case, s-ar preta mai bine troleibuzul decat tramvaiul, care e de capacitate prea mare pt zona aceea. As vedea linia 65 mutata acolo.
Cu toate astea, cred ca desfintarea tramvaiului in Damaroaia ar putea naste un trend periculos pentru alte zone.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB V2A

A fost lansată o licitație pentru ”Piese speciale pentru rețele electrice de contact pentru tramvai și troleibuz”, împărțite în 27 de loturi. Ofertele pot fi depuse până pe 1.10.2021.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB 1689

ByOnu wrote here:
[...]
Macazuri permanente pentru evenimente de genul, avarii sau accidente. Eu stiu ca unii au o parere foarte valida, intr-adevar, ca macazurile ingreuneaza ASTAZI reteaua. Dar asta se intampla exclusiv datorita mentenantei EXECRABILE. De asta au si scos macazurile de la Carol I, Eminescu samd, iar aici vorbim despre retea noua. Dar cu o intretinere corespunzatoare, profi, fara carpeli, ar trebui cat mai multe macazuri, atat la troleibuz, cat si la tramvai. Retelele fixe trebuie sa fie cat mai dinamice la nevoie.


Reteaua de troleibuz din Bucuresti functioneaza in regim de supravietuire de peste 35 de ani. Singura investitie a fost extinderea Pta Sudului - Pta Unirii (a carei justificari e discutabila), dar in rest se merge pe avarie.

Nici nu vreau sa ma gindesc ce se va intimpla cind nu se va mai putea si va trebui sa inceapa inlocuirea substatiilor sau alte lucrari de anvergura la reteaua de contact.
Sa nu uitam - de exemplu -  ca majoritatea consolelor dateaza din anii ‘70 si ca intretinerea lor a fost ... limitata ? Da, poate la inceput s-a folosit teava galvanizata, dar pina si asta are o durata de viata limitata... Despre macazuri si tehnologia si starea lor s-a tot discutat, dar nimeni nu a adus in discutie faptul ca si firul de contact e - in majoritatea cazurilor - cel instalat acum 40-50 de ani. Si care, nici el, n-a fost gresat cum trebuie foarte multa vreme...

Am spus-o si mai repet... Daca infrastrucura de tramvai a mai avut parte de modernizari, la troleibuz situatia e dincolo de critica. Atit in ceea ce priveste vehiculele (unde, in curind, intregul parc isi va fi depasit durata normala de exploatare), cit si in ceea ce priveste infrastructura.
Daca vrem sa mai avem troleibuz in Bucuresti - si ar trebui sa vrem, pentru ca autobuzul electric mai are nevoie de citiva ani buni pina sa ajunga la maturitate (si chiar si atunci, am dubii in ceea ce priveste fezabilitatea conceptului pe termen lung - baterii, eficienta, etc.) - trebuie sa ridicam un semnal de alarma acum, cit nu s-a inceput procesul de distrugere a infrastructurii.
Uitati-va la Constanta daca aveti indoieli referitoare la ce inseamna dezactivarea troleibuzului. Odata inceput, e ireversibil.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB alexxd_31

Substatiile nu sunt comune atat pentru reteaua de troleibuz si ce de tramvai?

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB 1689

Conform Strategiei de Dezvoltare a Transpprtului, exista (sau este planificata modernizarea) a 16 substatii, fara a se defalca utilizarea lor.

E greu de crezut, insa, ca unele din acestea nu sint folosite exclusiv fie de tramvai fie de troleibuz.

Ar fi interesant daca le-am putea localiza.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB rosetti61

Ai substatia Cotroceni (Gradina Botanica) pentru troleibuze, cea de pe Atelierului (substatia Gara de Nord) pentru tramvaie/troleibuze, Grant pentru 41 (la baza pasajul Grant pe breteaua Barbu Lautaru). Astea sunt singurele pe care le stiu.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Mai e cea de pe Carol I pentru troleibuze, s-a discutat in alt topic despre ea. In autobaza Nordului exista substatie pentru tramvaiul 5 (aceasta a fost si pentru troleibuze in trecut), substatie pentru tramvaie in depourile Alexandria si Titan, posibil si in restul de depouri...

 



  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB V2A

V2A wrote here:
A fost lansată o licitație pentru ”Piese speciale pentru rețele electrice de contact pentru tramvai și troleibuz”, împărțite în 27 de loturi. Ofertele pot fi depuse până pe 1.10.2021.

DIn cele 27 de loturi, 19 au fost anulate din lipsă de ofertanți (loturile 2-5, 7, 8, 11, 13, 14, 15, 17, 19, 21-27). Loturile rămase au intrat în evaluare tehnică:
lot 1 - ”PIESE SPECIALE SI PIESE DE SUSPENSIE PENTRU TROLEIBUZ”
lot 6 - ”ALTE INCRUCISARI TW-TW SI TW-TB CU IZOLATIE”
lot 9 - ”INCRUCISARI TB-TB”
lot 10 - ”MACAZE TROLEIBUZ SI SUBANSAMBLE PENTRU MACAZE DE TROLEIBUZ”
lot 12 - ”PIESE DIN OTEL PENTRU RETEA DE CONTACT TROLEIBUZE”
lot 16 - ”COFRETI PENTRU PUNCTA DE INJECTIE SI SUBSTATII DE TRACTIUNE”
lot 18 - ”PIESE DIN ALAMA SAU CUPRU”
lot 20 - ”PIESE DIN BRONZ”.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use