Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF București Nord - Craiova (M100)

10 posts, 3809 views
Modernizare CF București Nord - Craiova (M100) PTMZ

CFR Infra a lansat 2 licitații pentru studiu de fezabilitate și proiect tehnic privind reabilitarea căii ferate București Nord - Craiova (una e pentru subsecțiunea 1, București Nord - Roșiori Nord, cealaltă pentru subsecțiunea 2, Roșiori Nord - Craiova. Bugetul alocat este în valoare de 45.555.581,25 RON pentru subsecțiunea 1, respectiv 51.724.566 RON pentru subsecțiunea 2, ambele cu finanțare din fonduri europene. Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 60% componenta tehnică, mai exact:
• 36% demonstrarea unei abordări și a unei metodologii corespunzătoare pentru realizarea activităților și obținerea rezultatelor
• 24% experiența personalului desemnat
Termenele limită sunt comune:
- depuneri oferte: 5 aprilie
- evaluări: 1 iulie
Link E-licitație subsecțiunea 1: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100114237
Link E-licitație subsecțiunea 2: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100114195

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

Termenele limită pentru depunerea ofertelor au fost prelungite până pe 19 aprilie.

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

Termenele limită pentru depunerea ofertelor au fost prelungite până pe 26 aprilie.

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

Ofertanți secțiunea 1, conform versiunii a 2-a a declarației de participare:
1) CONSIS PROIECT, cu PROINTEC în calitate de terț și subcontractant (5%) și cu următorii subcontractanți:
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,52%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (2,58%)
- TELECOMUNICAȚII CFR S.A. (0,4%)
- DANAVI (0,45%)
- TORCAD CONSULTING (1,11%)
- EPC - CONSULTANȚĂ DE MEDIU (1,5%)
- GEO-SERV (27,84%)
- PROTELCO (13,2%)

2) Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L. - I.S.P.C.F., cu următorii subcontractanți:
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (3,29%)
- GEOSERV (4,96%)

3) Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. - EAST WATER DRILLINGS, cu SENER INGENIERIA Y SISTEMAS în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- GLIGOR CRISTINA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (3,1%)
- VANDERLAY ARHEO (0,52%)

4) Asocierea EGIS ROMANIA S.A. - ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ - EGIS RAIL, cu următorii subcontractanți:
- PROTELCO (6,52%)
- ROMPRICE S.R.L. (0,42%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (4,34%)
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,94%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (5,4%)
- GEOSTUD (18,44%)

5) Asocierea YUKSEL PROJE A.S. - TEC-CUATRO, cu CONSULTRANS în calitate de terț și subcontractant (15,64%) și cu următorii subcontractanți:
- F&R WORLDWIDE (0,2%)
- PIROTEHNIC OSB (0,3%)
- Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (0,2%)

_____________________________________________
Ofertanți secțiunea 2:
1) CONSIS PROIECT, cu PROINTEC în calitate de terț și subcontractant și cu următorii subcontractanți:
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,5%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (2,4%)
- TELECOMUNICAȚII CFR S.A. (0,4%)
- DANAVI (0,48%)
- TORCAD CONSULTING (1,35%)
- EPC - CONSULTANȚĂ DE MEDIU (1,45%)
- GEO-SERV (28,05%)
- PROTELCO (11,35%)

2) Asocierea YUKSEL PROJE A.S. - TEC-CUATRO, cu CONSULTRANS în calitate de terț și subcontractant și cu următorii subcontractanți:
- F&R WORLDWIDE (0,3%)
- PIROTEHNIC OSB (0,2%)
- Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (0,2%)

3) Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L. - I.S.P.C.F., cu următorii subcontractanți:
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (3%)
- GEOSERV (10%)
- VIO - TOP (3,5%)

4) Asocierea EGIS ROMANIA S.A. - ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ - EGIS RAIL, cu următorii subcontractanți:
- PROTELCO (5,7%)
- ROMPRICE S.R.L. (0,37%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (4,25%)
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,95%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (5,35%)
- GEOSTUD (19,3%)

5) Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. - EAST WATER DRILLINGS, cu SENER INGENIERIA Y SISTEMAS în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- GLIGOR CRISTINA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (2,98%)
- VANDERLAY ARHEO (0,59%)

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

A fost depășit termenul limită pentru evaluări.

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 10 noiembrie.

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M900) PTMZ

Pe 2 noiembrie a fost selectat câștigătorul pentru secțiunea 2, iar marți, pe 9 noiembrie, a fost selectat câștigătorul pentru secțiunea 1.

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M100) PTMZ

A fost semnat contractul pentru secțiunea 2:
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că a fost semnat contractul între Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea Baicons Impex SRL - ISPCF SA în valoare de 40 mililoane de lei, pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată ROȘIORI NORD - CRAIOVA (110,2 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic au drept scop identificarea soluțiilor optime pentru modernizarea liniei de cale ferată, atât din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, cât și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice, explică reprezentanții CFR Infrastructură.

Ei menționează faptul că, în perioada următoare va fi semnat și contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru subsecțiunea 1 BUCUREȘTI NORD – ROȘIORI NORD (96 km), ambele contracte reprezentând prima etapă a programului de modernizare a tronsonului feroviar BUCUREȘTI – CRAIOVA (206 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Obiectivul general al celor 2 contracte de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare pe tronsonul BUCUREȘTI – CRAIOVA pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
► creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune;
► creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști;
► creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional;
► îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

Sursa de finanțare pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și a proiectelor tehnice, eferente celor două subsecțiunii BUCUREȘTI NORD – ROȘIORI NORD (subsecțiunea 1) și ROȘIORI NORD – CRAIOVA (subsecțiunea 2) este asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de stat.

Durata estimată de finalizare a fiecărui contract este de 23 de luni.

Sursa: Economica

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M100) PTMZ

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că a fost semnat contractul între Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea ISPCF SA - Baicons Impex SRL în valoare de 34,2 milioane de lei, pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată București Nord - Roșiori Nord (96 km), subsecțiunea 1 a tronsonului București - Craiova, pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic au drept scop identificarea soluțiilor optime pentru modernizarea liniei de cale ferată, atât din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, cât și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Obiectivul general al contractului de prestări servicii face parte din programul de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul București – Craiova și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
► creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune;
► creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști;
► creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional;
► îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

Reprezentanții CFR SA menționează faptul că, cele 2 contracte semnate de CFR SA, atât pentru subsecțiunea 1 București Nord – Roșiori Nord (96 km), cât și pentru subsecțiunea 2 Roșiori Nord – Craiova (110,2 km), reprezintă prima etapă a programului de modernizare a tronsonului feroviar București – Craiova (206 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Sursa de finanţare pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și a proiectelor tehnice, eferente celor două subsecțiunii București Nord – Roșiori Nord (subsecțiunea 1) și Roșiori Nord – Craiova (subsecțiunea 2) este asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de stat. Durata estimată de finalizare a fiecărui contract este de 23 de luni.

Sursa: Economica

 


Re: Modernizare CF București Nord - Craiova (M100) PTMZ

Licitațiile au fost atribuite, secțiunea 2 pe 16 decembrie, iar secțiunea 1 pe 18 decembrie.

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421759 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use