Parent forum: Județul Sibiu

 

Topic: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură

62 posts, 19178 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Author: sorinache96
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură sorinache96

Cunoaste cineva numerele vagoanelor motor si a remorci aflate in triunghiul din Rasinari? Deasemenea stie cineva cum sunt cuplate(nr. vag. motor + nr. remorca).

 


  • Author: andreir14
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură andreir14

Sunt in prezent garate la capătul de linie Rasinari vagoanele 721, 724 și remorca 306.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: fl82
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură fl82

Linia de tramvaie care lega Sibiul de Rasinari ar putea deveni atractiva pentru calatori, dar cu cateva conditii:

-Reconstruita in totalitate, utilizand solutii tehnice noi, moderne , ca linie de tramvaie dubla, de ecartament normal si prelungita de actualul capat "Han Dumbrava" pana la statia CFR Sibiu, pentru a asigura legatura directa intre Rasinari si gara Sibiu.

-Construit un depou complet nou pentru tramvaie, dotat cu toate mijloacele necesare pentru intretinerea, reparatia si verificarea unor tramvaie noi, construite statii de redresare si achizitionate tramvaie noi.

-Intre Rasinari si pana la intrarea in orasul Sibiu (intersectia dintre Calea Dumbravii si Strada Panait Cerna) linia de tramvai ar putea fi reconstruita separat de carosabil, iar apoi, in interiorul orasului Sibiu, linia de tramvaie ar putea fi reconstruita urmand traseul urmatoarelor strazi: Calea Dumbravii, Piata Aurel Vlaicu, Calea Dumbravii, Piata Unirii, Bdul. Corneliu Coposu, Strada Constitutiei, Strada General Gheorghe Magheru, Piata 1 Decembrie 1918.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură Costin

Fluxul de calatori s-a schimbat foarte mult in Sibiu. Nu e nevoie de tramvai pe axa sud - nord (Cimitir - Gara) ci mai degraba pe axele est-vest si sud - vest.

Fluxul de calatori din Rasinari in prezent nu necesita mai mult de un autobuz de 12m la 30 de minute la ora de varf. Si dublata capacitatea de transport (bus la 15 minute) pentru a atrage calatori noi, tot e prea putin pentru a justifica un tramvai in serviciu comercial. Linia spre Rasinari ar trebui sa fie pastrata in scopuri turistice / istorice. Trebuie reabilitata infrastructura, insa nu modernizata, pentru a-i pastra valoarea istorica.

Si traficul s-a schimbat foarte mult in Sibiu - tramvaiul ipotetic ar trebui sa fie separat de trafic, altfel este complet inutil. Dar asta ridica niste probleme, strazile in Sibiu sunt mai inguste decat prin alte orase. Se poate face, dar mai greu.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură ByOnu

Statia de la Pădurea Dumbrava Sibiului. Locuitori din Rășinari indreptandu-se spre oras. 1968 cca.
Compozitie realizatata pentru Cornel Misinger.


Sursa: Facebook (Va fi) FOST.
FOST Sibiu Rasinari.png (770.55 KB; downloaded 190 times)

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură Costin

Fotografia, desi restaurata la o calitate exceptionala, este un trucaj. Acolo este linie simpla, este imposibil sa fi fost doua tramvaie spate in spate.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Sibiu  • 
Choose destination

Since , our 1735 forum members have written 341305 posts in 4061 topics and 419 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use