Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)

998 posts, 299623 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 72
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ADK

Nu știu dacă a mai fost postat, starea lui 3001 în data de 15 octombrie 2018.
Sursa: Fototak, André Knoerr
51036933658_fe477a71e0_c.jpg (117.01 KB; downloaded 3392 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) SirVlady

Și totuși arată mai bine decât tramvaiele de la Alexandria care se află în circulație, barem ăsta care putrezește de 15 ani în depou...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

Ruina asta trebuia sa fie carne de autogen de mult. A circulat ultima data la inceputul lui 2007 cand era titular pe 44. La constructie acesta a fost gandit doar ca prototip si nu trebuia sa circule niciodata cu calatori.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ADK

Și 3002...
Foto: Andrei Alex/SprinterXP
7006695691_18f2c28408_c.jpg (178.94 KB; downloaded 3062 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

Era deja postată https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=94313&handler=ByPostId fotografiala momentul când Andrei (SprinterXP) a realizat-o pe 22 martie 2012. Dar rămân amintiri peste ani, întradevăr.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) 1689

Utilizator anonim wrote:
Ruina asta trebuia sa fie carne de autogen de mult. A circulat ultima data la inceputul lui 2007 cand era titular pe 44. La constructie acesta a fost gandit doar ca prototip si nu trebuia sa circule niciodata cu calatori.


Lasind comentariile deoparte, intrebarea pe care o am este - daca toata investitia a fost gindita doar ca un prototip - de ce nu a fost facut un studiu de fezabilitate inainte (ok, vremurile erau altele, asta as putea eventual sa inteleg) si de ce n-a fost facut un plan de teste ? Si - daca proiectul s-a dovedit o eroare - de ce s-a continuat cu 3002 in aceeasi maniera ?

PS: citez din primul mesaj din acest topic
Fata de primele 2 modele , al treilea a fost construit in varianta simplafara a mai fi bidirectional , deoarece nu sunt necesare asemenea vagoane iar constructia lor ar fi implicat costuri suplimentare.


Dupa care Uzina (sau sa-i spunem, de fapt, “atelierele” ?)  si-a vazut de produs mai departe, iarasi, ce stia mai bine: V3A:, puse doua cap la cap.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ByOnu

Locul vagonului este drept exponat static în viitorul Muzeu.

Chiar nu ne bat tramvaiele noi la ușă atât de tare încât să ne încurcăm în 18m de linie ocupată, să fim serioși. Să ținem cont de un lucru: din anii '90 până azi au fost casate zeci de tramvaie care nu au fost înlocuite cu nimic, parcul de tramvaie a scăzut treptat. S-au casat zeci de garnituri EP-V3A, zeci de cupluri Rathgeber, zeci de T4R. Să nu mai pun la socoteală cele 40 de V3A casate imediat în '90 și faptul că se mai taie din când în când 93-uri, T4R-uri și utilitare diverse. Și ce am pus în loc pentru aceste zeci de tramvaie casate? 16 LF-uri?  :lol:  Loc este gârlă.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) messe

Ai uitat si de cele 49 V2A, Onu.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ByOnu

Pai nu au devenit majoritatea CH-PPC? Din cele 46 de CH-PPC construite intre 2006 si 2010, 40 dintre ele (40xx) provin din V2A, nu?

Ce s-a casat si inlocuit 1 la 1, nu am pus la socoteala.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) CA 205

Tramvaiele V3A-93-CH-PPC sunt unitati construite de la 0. Eu asa stiu.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) messe

Oarecum ai dreptate si daca ar fi sa adaug mergand pe aceasta inlocuire se pare ca ar fi o usoara crestere tinand cont ca din V2A au devenit V3A.  ;)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) messe

CA 205 wrote:
Tramvaiele V3A-93-CH-PPC sunt unitati construite de la 0. Eu asa stiu.


Onu s-a referit, presupun, la numerele de parc ( 4001-4049) care apartineau V2A iar acum sunt alocate la CH-uri ( o parte din ele) si probabil de aceea a facut conversia 1:1.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ByOnu

CA 205 wrote:
Tramvaiele V3A-93-CH-PPC sunt unitati construite de la 0. Eu asa stiu.


Toate V3A-93, indiferent de subtip, sunt construite de la zero.  ;)  Eu vorbesc despre faptul ca au fost inlocuite 1 la 1. Deci pentru un tramvai casat, a fost construit altul in loc. Asta, evident, nu s-a intamplat pentru EP-V3A, Rathgeber samd.

Foarte corect, messe, ma refer strict la numerele de parc. :yes: :bere:

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Doban4

18.04.2003, URAC,  Arhiva AGERPRES.
143741.jpg (104.82 KB; downloaded 5643 times)

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 72
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use