Topic: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
562 posts, 205833 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
SirVlady
077, care provine din modernizarea EA 315.
077, care provine din modernizarea EA 315.
Screenshot_20210329-101712.jpg (709.4 KB; downloaded 3793 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
077 de mai sus pare a fi in depoul Palas. Se vede lucrarea sumara facuta, nu au pus nici jgheaburi...
O imagine cu 075 de la domnul Nan din Dej.
077 de mai sus pare a fi in depoul Palas. Se vede lucrarea sumara facuta, nu au pus nici jgheaburi...
O imagine cu 075 de la domnul Nan din Dej.
075.jpg (211.1 KB; downloaded 3776 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
shoppy
Da, aerul conditionat, antena de radio, pantograful, goarnele, totul sta stramb si in directii diferite, zici ca n-au o nivela in tot depoul, fara faruri la tampoane si protectie la aerul conditionat, le comisioneaza rasolite si dupaia se intreaba ca de ce sunt in faliment.
Da, aerul conditionat, antena de radio, pantograful, goarnele, totul sta stramb si in directii diferite, zici ca n-au o nivela in tot depoul, fara faruri la tampoane si protectie la aerul conditionat, le comisioneaza rasolite si dupaia se intreaba ca de ce sunt in faliment.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Andrei Andraș
Eu nu înțeleg de ce nu mai ies locomotivele astea identice dpdv vizual așa cum au ieșit primele ~50. Acum fiecare vopsește cum vrea, una are faruri la colțare, alta nu, una are jgheaburi, alta nu, una are siglele CFR Marfă într-un fel, următoarea care iese are steagul pus invers, una are UIC-ul sus, alta jos. Și primele au fost modernizate în mai multe locuri, dar ieșeau de la modernizat identice nu cum ies în haosul de acum.
Eu nu înțeleg de ce nu mai ies locomotivele astea identice dpdv vizual așa cum au ieșit primele ~50. Acum fiecare vopsește cum vrea, una are faruri la colțare, alta nu, una are jgheaburi, alta nu, una are siglele CFR Marfă într-un fel, următoarea care iese are steagul pus invers, una are UIC-ul sus, alta jos. Și primele au fost modernizate în mai multe locuri, dar ieșeau de la modernizat identice nu cum ies în haosul de acum.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
832 trecuta prin RR la finalul lui 2019.
832 trecuta prin RR la finalul lui 2019.
DSC_5240.JPG (484.09 KB; downloaded 3435 times)
DSC_5244.JPG (506.47 KB; downloaded 3415 times)
DSC_5268.JPG (513.85 KB; downloaded 3415 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
EDurile 01, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 sunt in curs de retragere din circulatie fiind retinute de ANAF pentru plata datoriei CFR Marfa catre stat.
De asemenea tot aici intra si ICOLizata 847 care era pregatita de RR, fiind ultima din seria 412, 417, 467, 485, 832 care astepata intrarea la RR inca din 2019.
Acestea vor fi sigilate urmand sa fie scoase la vanzare de catre ANAF. Singura sansa ca locomotivele sa nu fie vandute este ca CFR Marfa sa achite datoria de 570 milioane de euro catre stat...
EDurile 01, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 sunt in curs de retragere din circulatie fiind retinute de ANAF pentru plata datoriei CFR Marfa catre stat.
De asemenea tot aici intra si ICOLizata 847 care era pregatita de RR, fiind ultima din seria 412, 417, 467, 485, 832 care astepata intrarea la RR inca din 2019.
Acestea vor fi sigilate urmand sa fie scoase la vanzare de catre ANAF. Singura sansa ca locomotivele sa nu fie vandute este ca CFR Marfa sa achite datoria de 570 milioane de euro catre stat...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Stefan28
025 a CFR Marfă cu un marfar de cereale la Pod Constanța astăzi.
025 a CFR Marfă cu un marfar de cereale la Pod Constanța astăzi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
De la Constanta urca la Pascani unde va fi sigilat, cum se intampla cu alte masini din lista de mai sus zilele astea...
De la Constanta urca la Pascani unde va fi sigilat, cum se intampla cu alte masini din lista de mai sus zilele astea...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
shoppy
Predeal, 470.467 si 474.027
Predeal, 470.467 si 474.027
DSC06546.JPG (289.14 KB; downloaded 3021 times)
DSC06547.JPG (280.82 KB; downloaded 3026 times)
- TonyGFR
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
shoppy
Predeal, ED70 impingatoare, pe urcarea de la Timis mecanicii se pling pe statie ca locomotiva patineaza, cand ajung in Predeal mosmondesc pe la rezervoarele de aer dar renunta repede, concluzia este ametitoare, la o locomotiva proaspat "modernizata", delegata impingatoare pe cea mai grea sectie din tara, in buza depoului Brasov,nu ii functioneaza nisiparele!
Lasa ca circula 2 ani, ajunge scadenta la RR, o trece la gard si "modernizeaza" alta.
Predeal, ED70 impingatoare, pe urcarea de la Timis mecanicii se pling pe statie ca locomotiva patineaza, cand ajung in Predeal mosmondesc pe la rezervoarele de aer dar renunta repede, concluzia este ametitoare, la o locomotiva proaspat "modernizata", delegata impingatoare pe cea mai grea sectie din tara, in buza depoului Brasov,nu ii functioneaza nisiparele!
Lasa ca circula 2 ani, ajunge scadenta la RR, o trece la gard si "modernizeaza" alta.
DSC06649.JPG (289.97 KB; downloaded 2830 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
shoppy
Din nou 470.467 cu cisterne, de data asta la Buzau spre Focsani.
Din nou 470.467 cu cisterne, de data asta la Buzau spre Focsani.
DSC06708.JPG (281.14 KB; downloaded 2687 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
ED 076 a inceput sa circule, este modernizarea EA 020.
ED 077 circula de aproximativ o luna doar impingatoare in zona Palas - Constanta, azi iesind la drum spre Craiova, este modernizarea EA 315 si apartine depoului Dej.
ED 075 circula si el de cateva saptamani, EA 279 a fost, mai ramane sa vedem cand ies ED 074 si ED 078, ele fiind posibilele EA 600 si EA 570, intrate la modernizare.
077 azi la Poligrafiei, modernizat la „misto” mai ales la exterior, sa speram ca tehnic este masina buna. Are si goarne de tir ca locomotivele de la Constantin Grup.
ED 076 a inceput sa circule, este modernizarea EA 020.
ED 077 circula de aproximativ o luna doar impingatoare in zona Palas - Constanta, azi iesind la drum spre Craiova, este modernizarea EA 315 si apartine depoului Dej.
ED 075 circula si el de cateva saptamani, EA 279 a fost, mai ramane sa vedem cand ies ED 074 si ED 078, ele fiind posibilele EA 600 si EA 570, intrate la modernizare.
077 azi la Poligrafiei, modernizat la „misto” mai ales la exterior, sa speram ca tehnic este masina buna. Are si goarne de tir ca locomotivele de la Constantin Grup.
20210506_173445-2.JPG (707.79 KB; downloaded 3998 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
EDul 077 apartine de Adjud dupa modernizare, fosta 315 fiind masina de Dej.
EDul 077 apartine de Adjud dupa modernizare, fosta 315 fiind masina de Dej.
📖 Pagination options