Topic: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
42 posts, 12693 views
📖 Pagination options
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
Hawkuletz
@messe & @cris_m multumesc pentru informatii, nici nu stiam ca a fost gara mai mare acolo, stiam doar de Domnestii de Sus. Dupa cum arata situatia pe google maps, mi se pare improbabil sa se mai refaca vreodata liniile acolo.
@andrei11 Da, halta exista si este folosita, iar dimineata chiar este fezabil sa pleci cu trenul de acolo pentru a ajunge intr-un timp rezonabil (~1h) de exemplu in zona Stefan cel Mare (cu metroul de la GdN). Problema este ca seara nu exista relatie de intoarcere decat pe la suprafata (sau ma rog, exista dar la ora nepotrivita), pe Prel. Ghencea.
Problema la care ma refeream este ca fiind halta in linie curenta nu se poate face un capat de linie feroviara acolo. Fiind ditamai magistrala, nu cred ca ar fi practica nici o diagonala pe care sa rebruseze trenul din linie curenta. De aceea sugerasem mai degraba Gradinari (urmatoarea statie dupa Domnesti) ca fiind capat intrucat acolo exista deja liniile necesare pentru aceste manevre.
@messe & @cris_m multumesc pentru informatii, nici nu stiam ca a fost gara mai mare acolo, stiam doar de Domnestii de Sus. Dupa cum arata situatia pe google maps, mi se pare improbabil sa se mai refaca vreodata liniile acolo.
@andrei11 Da, halta exista si este folosita, iar dimineata chiar este fezabil sa pleci cu trenul de acolo pentru a ajunge intr-un timp rezonabil (~1h) de exemplu in zona Stefan cel Mare (cu metroul de la GdN). Problema este ca seara nu exista relatie de intoarcere decat pe la suprafata (sau ma rog, exista dar la ora nepotrivita), pe Prel. Ghencea.
Problema la care ma refeream este ca fiind halta in linie curenta nu se poate face un capat de linie feroviara acolo. Fiind ditamai magistrala, nu cred ca ar fi practica nici o diagonala pe care sa rebruseze trenul din linie curenta. De aceea sugerasem mai degraba Gradinari (urmatoarea statie dupa Domnesti) ca fiind capat intrucat acolo exista deja liniile necesare pentru aceste manevre.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
andrei11
Mi-ai luat vorba din gură. Exact, să întoarcă la prima stație de după haltă.
Mi-ai luat vorba din gură. Exact, să întoarcă la prima stație de după haltă.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
cris_m
Prima gara de genul este in afara Ilfovului...
Prima gara de genul este in afara Ilfovului...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
andrei11
Care-i problema ? Cetățenii cu putere de decizie care gândesc aceste trasee nu pot să fie mai flexibil în raționament ? Sau legea să fie de așa natură încât să corespundă scopurilor propuse ?
Care-i problema ? Cetățenii cu putere de decizie care gândesc aceste trasee nu pot să fie mai flexibil în raționament ? Sau legea să fie de așa natură încât să corespundă scopurilor propuse ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
cris_m
Flexibilitate exista, tocmai asta a fost una din intrebarile mele, daca se poate extinde pe viitor in judetele limitrofe Ilfovului, avand o serie de localitati care ar genera clienti (vezi Fundeni, Plataresti pe linia de Oltenita, vezi localitatile spre Titu sau Rosiori...). Problema e ca acele localitati trebuie sa devina membre ale ADTP Bucuresti - Ilfov, ori juridic nu stiu daca e posibil acest lucru. Ca sa nu existe loc de discutii, e ca si cum niste vecini din blocul de vis-a-vis ar vrea sa faca parte din asociatia ta de propietari...
Flexibilitate exista, tocmai asta a fost una din intrebarile mele, daca se poate extinde pe viitor in judetele limitrofe Ilfovului, avand o serie de localitati care ar genera clienti (vezi Fundeni, Plataresti pe linia de Oltenita, vezi localitatile spre Titu sau Rosiori...). Problema e ca acele localitati trebuie sa devina membre ale ADTP Bucuresti - Ilfov, ori juridic nu stiu daca e posibil acest lucru. Ca sa nu existe loc de discutii, e ca si cum niste vecini din blocul de vis-a-vis ar vrea sa faca parte din asociatia ta de propietari...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
andrei11
Uite vedeți ? De aceea mă înfurii eu câteodată și nu pricep unele lucruri despre Societatea Capitalistă Multilateral Dezvoltată.
De mult de tot, când caii aveau aripi, erau Feți Frumoși și Ilene Consânzene pe aici prin București Comuna Dobroești începea cam așa cum am schițat eu în primele două capturi
Semnul cu pricina ( din a doua poză ) l-a văzut subsemnatul cu ochii proprii, obișnuiam să merg pe jos Pantelimon - Colentina sau invers la plimbare. De precizat că Șoseaua Fundeni era o stradă cu o bandă pe sens, iar la întâlnirea cu linia ferată era barieră.
Blocul cu pricina din poza următoare era în Dobroești !
Problema s-a rezolvat extrem de simplu, s-a mutat granița București - Dobroești la pod, unde este și acum.
Concluzia:
E așa de complicat ca în SC* care evident este superioară SC* să emitem legi care să corespundă necesităților ? Adică dacă SC* a trasat la un moment dat niște granițe care au corespuns realităților de acum 40 de ani SC* nu poate modifica granițele județelor sau să elaboreze legi care să fie "normale la cap" ? Am impresia că actuala școală scoate mai mulți tâmpiți ca școala de dinainte de 1989, îmi pare rău să o spun. Și n-ar fi asta problema, dar tâmpiții actuali nu știu cum fac dar ocupă posturi de decizie în societate.
____________________
SC - Societatea Capitalistă / Comunistă. Citiți cum vreți, tot aia e, fundamental vorbind.
Ca să fie limpede, ce vedeți mai jos este Șoseaua Pantelimon undeva între Mega Mall și Cora. Eu așa am apucat-o !
Uite vedeți ? De aceea mă înfurii eu câteodată și nu pricep unele lucruri despre Societatea Capitalistă Multilateral Dezvoltată.
De mult de tot, când caii aveau aripi, erau Feți Frumoși și Ilene Consânzene pe aici prin București Comuna Dobroești începea cam așa cum am schițat eu în primele două capturi
D 3.jpg (650.74 KB; downloaded 3901 times)
D 1.jpg (453.29 KB; downloaded 3896 times)
Blocul cu pricina din poza următoare era în Dobroești !
D 2.jpg (421.73 KB; downloaded 3897 times)
Problema s-a rezolvat extrem de simplu, s-a mutat granița București - Dobroești la pod, unde este și acum.
D 4.jpg (356.23 KB; downloaded 3893 times)
Concluzia:
E așa de complicat ca în SC* care evident este superioară SC* să emitem legi care să corespundă necesităților ? Adică dacă SC* a trasat la un moment dat niște granițe care au corespuns realităților de acum 40 de ani SC* nu poate modifica granițele județelor sau să elaboreze legi care să fie "normale la cap" ? Am impresia că actuala școală scoate mai mulți tâmpiți ca școala de dinainte de 1989, îmi pare rău să o spun. Și n-ar fi asta problema, dar tâmpiții actuali nu știu cum fac dar ocupă posturi de decizie în societate.
____________________
SC - Societatea Capitalistă / Comunistă. Citiți cum vreți, tot aia e, fundamental vorbind.
Ca să fie limpede, ce vedeți mai jos este Șoseaua Pantelimon undeva între Mega Mall și Cora. Eu așa am apucat-o !
D 5.jpg (80.07 KB; downloaded 3885 times)
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
Hawkuletz
@cris_m Am inteles, imi scapase din vedere treaba cu judetul.
In concluzie, e un fel de ce se intampla mai intai: linii suplimentare la Domnesti (daa, sigur!) sau rezolvarea piedicilor birocratice. Nu era o discutie similara si cu trenul suburban din Brasov? (nu mai gasesc acum topicul).
Pana si aici unde e totul aproape gata (mai trebuie doar niscai 2-3 trenuri si trase pentru ele) probabil ca o sa dureze decenii! Pe de alta parte daca (dar si ala e in pom) s-ar face tramvai de la Centura pe Prelungirea Ghencea, probabil destui ar prefera varianta cu tramvaiul, ceea ce ar scadea potentialul flux de calatori.
@cris_m Am inteles, imi scapase din vedere treaba cu judetul.
In concluzie, e un fel de ce se intampla mai intai: linii suplimentare la Domnesti (daa, sigur!) sau rezolvarea piedicilor birocratice. Nu era o discutie similara si cu trenul suburban din Brasov? (nu mai gasesc acum topicul).
Pana si aici unde e totul aproape gata (mai trebuie doar niscai 2-3 trenuri si trase pentru ele) probabil ca o sa dureze decenii! Pe de alta parte daca (dar si ala e in pom) s-ar face tramvai de la Centura pe Prelungirea Ghencea, probabil destui ar prefera varianta cu tramvaiul, ceea ce ar scadea potentialul flux de calatori.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
andrei11
Îmi pare rău, dar suntem într-un absurd de o absurditate absolută.
Și dacă împărțeala din 1968 rămânea așa până azi ? Adică asta:
Dacă vă spun că suntem conduși de oameni săriți de pe fix nu mă credeți.
Apropo, dacă nu apărea Ștefănescu cu al său vin falsificat prin anii '980 am fi avut acum 8 sectoare în București. De ce nu 4, 10 sau pentru unii numărul fatidic 13 ?
______________________
Aziz Nesin a fost un umorist turc și, totodată, autorul a peste 100 de cărți.
Anul nașterii: 20 decembrie 1915, Heybeliada Mahallesi, Turcia
Data morții: 6 iulie 1995, Çeşme, Turcia
Nenea ăsta ar fi scris nu o nuvelă, nu două, ci douăzeci de nuvele pe această temă dacă ar mai fi trăit !
Îmi pare rău, dar suntem într-un absurd de o absurditate absolută.
Și dacă împărțeala din 1968 rămânea așa până azi ? Adică asta:
j.jpg (260.98 KB; downloaded 3843 times)
Dacă vă spun că suntem conduși de oameni săriți de pe fix nu mă credeți.
Apropo, dacă nu apărea Ștefănescu cu al său vin falsificat prin anii '980 am fi avut acum 8 sectoare în București. De ce nu 4, 10 sau pentru unii numărul fatidic 13 ?
______________________
Aziz Nesin a fost un umorist turc și, totodată, autorul a peste 100 de cărți.
Anul nașterii: 20 decembrie 1915, Heybeliada Mahallesi, Turcia
Data morții: 6 iulie 1995, Çeşme, Turcia
Nenea ăsta ar fi scris nu o nuvelă, nu două, ci douăzeci de nuvele pe această temă dacă ar mai fi trăit !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
cris_m
Si la nivel de asociatie avem aceeasi opinie, am si exprimat-o in feedback-ul oferit la una din primele intalniri.
Hawkuletz wrote:
Pe de alta parte daca (dar si ala e in pom) s-ar face tramvai de la Centura pe Prelungirea Ghencea, probabil destui ar prefera varianta cu tramvaiul, ceea ce ar scadea potentialul flux de calatori.
Si la nivel de asociatie avem aceeasi opinie, am si exprimat-o in feedback-ul oferit la una din primele intalniri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
andrei11
Varianta cu tramvaiul în detrimentul cui ? Al trenului de pe centură ?
...destui ar prefera varianta cu tramvaiul...
Varianta cu tramvaiul în detrimentul cui ? Al trenului de pe centură ?
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
Hawkuletz
Tramvaiul in detrimentul trenului la Gara de Nord. Treaba cu trenul de calatori pe centura va mai dura ceva (M5 a durat aproape un deceniu), dar tren Domnesti-Bucuresti Basarab deja exista (ma rog, e Bucuresti-Craiova) si face 30 de minute de la Domnesti la Bucuresti, ceea ce e un timp rezonabil in opinia mea.
Daca ar exista tramvai, presupun ca timpul pana la capatul lui 41 ar fi similar, (si probabil mai scurt pentru conexiune cu metroul la Raul Doamnei), deci o parte din fluxul de calatori (care fac naveta Domnesti - Bucuresti) ar folosi tramvaiul.
Tramvaiul in detrimentul trenului la Gara de Nord. Treaba cu trenul de calatori pe centura va mai dura ceva (M5 a durat aproape un deceniu), dar tren Domnesti-Bucuresti Basarab deja exista (ma rog, e Bucuresti-Craiova) si face 30 de minute de la Domnesti la Bucuresti, ceea ce e un timp rezonabil in opinia mea.
Daca ar exista tramvai, presupun ca timpul pana la capatul lui 41 ar fi similar, (si probabil mai scurt pentru conexiune cu metroul la Raul Doamnei), deci o parte din fluxul de calatori (care fac naveta Domnesti - Bucuresti) ar folosi tramvaiul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
subway guru
Dar v-ati intrebat in ce parte a Bucurestilor ar dori cei din Domnesti sa ajunga?
Dar v-ati intrebat in ce parte a Bucurestilor ar dori cei din Domnesti sa ajunga?
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
Hawkuletz
Ca mai toata lumea, la metrou, la 41..
Desigur ca pentru cei care lucreaza in zona adiacenta sau spre sud (Prel. Ghencea, Dr. Taberei, Alexandriei) legatura cu Gara de Nord nu ar aduce avantaje.
In schimb pentru zona de nord ar fi util (105, Crangasi-41); idem pentru centru (Victoriei-Universitate): dimineata trenurile pe M2 *dinspre* Victoriei spre centru sunt relativ libere; viceversa seara. Victoriei-Pipera e cam saturat, recunosc, dar macar e rezonabil ca timp.
Ca mai toata lumea, la metrou, la 41..
Desigur ca pentru cei care lucreaza in zona adiacenta sau spre sud (Prel. Ghencea, Dr. Taberei, Alexandriei) legatura cu Gara de Nord nu ar aduce avantaje.
In schimb pentru zona de nord ar fi util (105, Crangasi-41); idem pentru centru (Victoriei-Universitate): dimineata trenurile pe M2 *dinspre* Victoriei spre centru sunt relativ libere; viceversa seara. Victoriei-Pipera e cam saturat, recunosc, dar macar e rezonabil ca timp.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: MT - GLBI: Grupul de Lucru București-Ilfov
subway guru
Daca e saturat nu trebuie suprasaturat ci gasite alternative de degrevare.
Daca e saturat nu trebuie suprasaturat ci gasite alternative de degrevare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination