Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale

23 posts, 734 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale subway guru

Ai chef de artag degeaba, punctual e valabil ce ti-am spus, un pasaj rutier e mai putin intrusiv ca unul cf si basta...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale shoppy

Trebuie discutat punctual, stiu ca zicea si Craciun asta, eu nu cred ca s-au facut debleuri de dragul de a ascunde sinele ci din rationamente de relief(mai ales ca acum 100 de ani aderenta si masa aderenta ale vehiculelor CF erau mult mai reduse deci si pantele acceptate mai mici, iar la Bucuresti era plat).

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale aztec

Probabil și pt poluarea fonică....mă rog, cum se spunea înainte...zgomot.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale andrei11

shoppy wrote:
...iar la Bucuresti era plat).

Cum urcau / coborau  trenurile de la Lemaitre  la Filaret ? Că nici acum nu mă prind pe unde era linia !

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale aztec

Cam pe aici...
Cum reușeau...nu știu că la ta eu cam mare...





Sursa foto
http://www.simplybucharest.ro/?p=30990

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale shoppy

Una e o colectoare cu maxim o manevra pe zi si alta e o linie curenta.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale andrei11

Lungimea străzii Dr Constantin Istratti la diferența de nivel e de aproximativ 400 m. Diferența de nivel mi se pare mai mare de 5 metri !

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale shoppy

Acum 100 de ani vagoanele de marfa erau mult mai usoare, aveau doar 2 osii si sarcina pe osie era mai mica de 20t, deci o locomotiva cu 2-3 vagoane odata la manevra la pas se descurca.
Da, Bucurestiul nu e plat, avem talazul, dar nu era traversat decat de aceasta linie si linia de la Grozavesti cu ditai fostul pod de acolo, daca vreti chiar s-a facut si un debleu pe talaz, este vorba de tunelul / debleurile abandonate de la linia Cotroceni - Semanatoarea.
In rest, daca nu te ajuta relieful, un debleu este o mare durere de cap, la ploaie se umple cu apa care trebuie pompata, unde anume vreti debleu in Bucuresti?

(Daca te plimbi pe Senna da, Parisul pare plat, dar mergi la Sacre Ceor(unde este si funicular) sau la Observator, Paris are si canale navigabile subterane facute pe sub dealuri ca podurile sa nu blocheze campul vizual al jandarmeriei.)

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale Puss in Boots

*Sena (doi N avea saracu Ayrton)
*Sacre Coeur

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since , our 1712 forum members have written 335018 posts in 4002 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use