Topic: Știri feroviare din România
1123 posts, 246764 views
📖 Pagination options
-
- Author: Andrei Andraș
- Membru Silver
- Posted:
-
Știri feroviare din România
Andrei Andraș
Stimați călători,
Ziua de 1 aprilie are o întârziere de aproximativ 154 de ore. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
Noaptea minții. Vagoane de dormit la trenuri de zi când există trenuri de noapte care nu beneficiază de așa ceva. România zici că e dintr-un film cu proști.
Stimați călători,
Ziua de 1 aprilie are o întârziere de aproximativ 154 de ore. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
Noaptea minții. Vagoane de dormit la trenuri de zi când există trenuri de noapte care nu beneficiază de așa ceva. România zici că e dintr-un film cu proști.
-
- Author: Hawkuletz
- Registered member
- Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
Hawkuletz
@Andrei Andraș, puteai lansa o lozinca: "La CFR pana si 1 aprilie are intarziere!"
Totusi care o fi ratiunea? Oare vor sa vina in intampinarea acelora care vor sa se distanteze/izoleze? Presupun ca nu e penurie de vagoane?
Ma rog, mai exista o varianta, ca doar si la hotel se mai cazeaza lumea la "day-use" dar ma indoiesc ca asta ar fi fost motivul..
@Andrei Andraș, puteai lansa o lozinca: "La CFR pana si 1 aprilie are intarziere!"
Totusi care o fi ratiunea? Oare vor sa vina in intampinarea acelora care vor sa se distanteze/izoleze? Presupun ca nu e penurie de vagoane?
Ma rog, mai exista o varianta, ca doar si la hotel se mai cazeaza lumea la "day-use" dar ma indoiesc ca asta ar fi fost motivul..

-
- Author: PTMZ
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Pentru 1833/1834 nu știu, dar pentru 1745/1746 s-a făcut un sondaj pe site-ul CFR acum vreo 5-6 ani în acest sens, nu mai știu rezultatele. Cert este că de la 5-6 vagoane prin 2010, trenul a ajuns la doar 2-3 care parcurg toată distanța București - Baia Mare și retur, deci a suferit o scădere a cererii. Pe Baia Mare - Cluj e folosit în principiu ca navetă, puțini merg mai departe de Cluj, probabil de aceea fiind și trecut la Regio Expres pe această porțiune. Pentru București cei din zona respectivă preferă 1641/1642, trenul de noapte prin Deda, și acela cu numai 3 vagoane pe ruta principală, Baia Mare - București. Deci dormitor pentru 1745/1746 nu știu dacă se justifică. Poate ar fi fost mai nimerit să-l bage de la Cluj, pe bucata în care circulă în regim IR, sau să nu-l bage deloc. Nu mai zic că e foarte scump, va fi interesant de văzut cum vor reuși să acopere plimbarea dormitorului până la Baia Mare și înapoi. Oricum, lumea cred că va prefera 1641/1642 în continuare, deoarece circulă noaptea și nu pierzi o zi pe drum.
Pentru 1833/1834 nu știu, dar pentru 1745/1746 s-a făcut un sondaj pe site-ul CFR acum vreo 5-6 ani în acest sens, nu mai știu rezultatele. Cert este că de la 5-6 vagoane prin 2010, trenul a ajuns la doar 2-3 care parcurg toată distanța București - Baia Mare și retur, deci a suferit o scădere a cererii. Pe Baia Mare - Cluj e folosit în principiu ca navetă, puțini merg mai departe de Cluj, probabil de aceea fiind și trecut la Regio Expres pe această porțiune. Pentru București cei din zona respectivă preferă 1641/1642, trenul de noapte prin Deda, și acela cu numai 3 vagoane pe ruta principală, Baia Mare - București. Deci dormitor pentru 1745/1746 nu știu dacă se justifică. Poate ar fi fost mai nimerit să-l bage de la Cluj, pe bucata în care circulă în regim IR, sau să nu-l bage deloc. Nu mai zic că e foarte scump, va fi interesant de văzut cum vor reuși să acopere plimbarea dormitorului până la Baia Mare și înapoi. Oricum, lumea cred că va prefera 1641/1642 în continuare, deoarece circulă noaptea și nu pierzi o zi pe drum.
-
- Author: cris_m
- Moderator forum
- Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
cris_m
Te contrazic in ceea ce priveste trenul de noapte, eu am mers cu cel de zi la Cluj. Sigur trezirea la 4 nu a fost cea mai placuta, dar a meritat per total. Tine cont ca nu toti cei care ajung dimineata cu trenul sunt dispusi sa se plimbe 5-6 ore cu troller-ul prin oras, neavand posibilitatea sa le lase la apartamentul inchiriat.
Te contrazic in ceea ce priveste trenul de noapte, eu am mers cu cel de zi la Cluj. Sigur trezirea la 4 nu a fost cea mai placuta, dar a meritat per total. Tine cont ca nu toti cei care ajung dimineata cu trenul sunt dispusi sa se plimbe 5-6 ore cu troller-ul prin oras, neavand posibilitatea sa le lase la apartamentul inchiriat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination