Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)

850 posts, 256759 views
 
Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 61
 
 

📖 Pagination options
Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) 1689

Dar, iertati-ma, credeti, sincer, ca dupa ce se termina situatia actuala - chiar daca nu se revine decit 60% in birouri - cineva va putea bloca Gara Herastrau si  Barbu Vacarescu pentru a pune in practica astfel de proiect ?

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) ByOnu

Nu conteaza ce cred, conteaza ceea ce trebuie facut, ceea ce este corect si ceea ce maximizeaza potentialul intersectiei si traseelor. Deranj pe termen scurt (presupunand ca un asemenea santier n-are voie sa depaseasca 12 luni - enorm si asa, dar fie), impact pozitiv substantial pe termen mediu si lung.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) CiprianTRB

Redeschidem linia tramvaiului 5!

Până în toamna lui 2017, între Băneasa şi Piața Sf. Gheorghe circula tramvaiul 5, o variantă eficientă de transport pentru clădirile de birouri din zona Promenada sau cele din zona Băneasa. La vremea respectivă, linia tramvaiului 5 a fost înlocuită cu linia provizorie de autobuz 605.

După ce la capătul liniei din Băneasa, tramvaiele nu mai puteau întoarce și erau necesare tramvaie cu dublă comandă, odată cu începerea lucrărilor la Park&Ride Cora Pantelimon, aceste tramvaie cu dublă comandă de pe linia 5 au fost mutate pe traseul Cora Pantelimon – strada Sf. Vineri.

Măsura de compromis a dus practic la dispariția liniei 5. Traficul, mai ales în zona Barbu Văcărescu, a devenit din ce în ce mai îngreunat, iar sute de autoturisme stau zilnic parcate pe liniile de tramvai, pe banda de rulare unde în mod normal ar fi trebuit să circule autobuzul 605.

Pentru a nu avea o linie moartă care să traverseze tot orașul și profitând de faptul că lucrările la Park&Ride Cora Pantelimon sunt aproape de finalizare, am decis să redeschidem linia tramvaiului 5.

Vom demara lucrările de refacere și reparații pe întreg traseul și sper ca în cel mult 3 luni, tramvaiul 5 să circule din nou. În afara faptului că pornește din centrul orașului, trece printr-o zonă de birouri cu trafic foarte ridicat și ajunge aproape de o ieșire importantă din oraș, luăm în calcul odată cu redeschiderea liniei și extinderea ei în viitor, măcar până la Mall Băneasa!

Sursa: Facebook - Stelian Bujduveanu

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) andrei11

Au trecut vreo 4 ani de când au suspendat traseul  dar nu au reușit să reabiliteze linia...
Vom demara lucrările de refacere și reparații pe întreg traseul...

A cui e afirmația aceasta încărcată de o profundă gândire filozofică ? Pe porțiunea nemordenizată nu poți executa  nicio lucrare de refacere ( ce-o fi aia ? ) sau de reparație, acolo  trebuie construit  totul de la zero !

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) cris_m

Fac o carpeala. Dar na trebuie sa dea bine la comunicare...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Cristi N

^^ Bujduveanu e viceprimar si e in ograda lui partea de transport public.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) ByOnu

Ce beneficii aduce aceasta redeschidere (ATENTIE!) <fara> ca linia sa fi fost modernizata, pentru calatori?

- scaderea frecventei de circulatie (avem un nr. limitat de bidirectionale, comparativ cu turatia actuala a lui 605 care permite intervale si de 3-5 minute).

- scaderea vitezei medii de deplasare:
1. pe Armand Calinescu si Vasile Lascar avem restrictie de 10km/h pentru tramvai.
2. pe Barbu Vacarescu avem restrictii de 15km/h pentru tramvai.
=> cresterea duratei semicurselor.

- la pachet cu modernizarea, linia ar fi putut contine si achizitie de garnituri dedicate, sau macar vagoane existente PPC, insa prin disparitia lui 605 tot Barbu Vacarescu pierde accesibilizarea. Un mare sut in in fund persoanelor cu dizabilitati locomotorii.

De pierderea legaturii directe cu Mall-ul si pierderea AC nu ar fi cinstit sa vorbesc, ca astea n-au legatura cu modernizarea liniei. Dar pot vorbi de faptul ca foarte probabil nu se va lasa nicio linie la Sf. Vineri. Iar exista riscul sa pierdem conexiunea directa Mosilor - Sf. Vineri.

Vad exclusiv dezavantaje si inrautatirea conditiilor pe aceasta legatura daca 5 este redeschis FARA a fi modernizat.

Abia astept sa revina tramvaiul 5, deci sper sa NU imi fie scoase cuvintele din context(!), dar nu fara a fi modernizat integral. Din toate punctele de vedere, calatorii vor avea de suferit daca se adevereste ce scrie in postarea aia. Este nevoie de modernizare, nu de o carpeala "sa fie gata in 3 luni". Btw: dupa cativa ani iar va fi suspendat pentru adevarata modernizare. Pentru ce tot tavalugul asta de redeschis si inchis linia mereu?

Dupa cateva saptamani cu "noul" tramvai lent (din cauza restrictiilor), pe sine distruse, multi se vor reorienta spre masina personala si asa vom pierde toata ecologizarea castigata prin disparitia lui 605. Totul este un heirupism si nonsens. Ce transport public sa promovezi cu un tramvai care are restrictii de 10 si 15 km/h?

Ma simt pus intr-una dintre cele mai grele situatii, dar fara modernizarea liniei nu sustin revenirea lui 5 si disparitia lui 605.

Este doar punctul meu de vedere, atat. Daca voi aveti argumente PRO, sa ma indulciti, astept.
restrictie 10kmh vasile lascar armand calinescu.png (1.08 MB; downloaded 3622 times)
restrictie 15kmh barbu vacarescu.png (1.31 MB; downloaded 3625 times)

 



Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Andrei98

Foarte bine argumentat, chiar si eu am folosit de multe ori 605-ul de cand a fost introdus, chiar daca mai prindea cate o coloana in rest se misca bine.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Alex Negoi

Sunt curios ce se va întâmpla cu turele din 605.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Stefan28

Înafară de a le redistribui pe celelalte linii cu Hibride nu văd ce altceva ar mai putea face...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Alex Negoi

Surprinzător, totuși, având în vedere condiția aceea care spune că numărul turelor din liniile hibridizate trebuie păstrat întocmai, timp de 4-5 ani.

În fine, să sperăm că în aceste 3 luni, vor reuși să înlocuiască unele dintre longrinele aflate în stare critică, de pe B. V., cu altele mai bune, așa cum se promitea, acum ceva timp.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) Valentin

Daca rezolva restrictiile (desi ma cam indoiesc) poate ar fi ceva, dar nu mai bine, cel putin pe Bd. Barbu Vacarescu, acolo unde lucrarile nu sunt modernizate, sa faca linie "bus" pe culoarul liniei de tramvai? ( Stefan Cel Mare - Baneasa), evident cu toate interventiile necesare, ar fi o solutie temporara, pana la lansarea licitatiei de executie si intrarea in teren, apoi pur si simplu 605 ar circula ca acum.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia 5) orex

@Alex Negoi
Chiar crezi in fantasmagorii? Trei luni, sa ce?
PS
Cat a durat pana s-a selectat un executant pentru cei 1,1 km de cale dubla de pe V. Milea?
8(opt) luni, de pe 04.05.2020 pana pe 04.01.2021 si, nu cred ca-i vreun tarus batut pe santier (nu mai circul cu 1 si 10 de cand a fost PIF M5.1)!
Pentru inlocuirea infrastructurii de la intersectia B. Vacarescu cu Stefan cel Mare pana la podul Baneasa, pe cei cca. 4,5 km de cale dubla nu crezi ca va dura cel putin similar doar achizitia (8(opt) luni), asta in cazul in care caietul de sarcini va fi facut ”stock”, si daca nu va vrea nimeni, dintre participanti, ”sa bage batul prin gard”? Cat despre punerea in opera mai devreme de 12 luni, UN AN, n-ai sa vezi nimic p-aci! Deci, nu tre sa ne facem griji ca va fi amenintata linia de finantare a AFM si reutilizarea ”Brotaceilor” pe celelalte linii STB, ca nu se va intampla prea curand ”rerutarea” seriei 7000+ pe alte trasee!

 


Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 61
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421189 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use