Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn)

58 posts, 24347 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) punmeister

Cel mai probabil astea sunt noile DMU ale TFC, este vorba despre 12 unitati.
Am Mittwoch, dem 03.03.2021 war es soweit die in den Jahren 1999 und 2003 angeschafften Talent Triebwagen hatten ihren letzten Betriebstag bei der RegioBahn in Mettmann auf der Linie S28. Die Triebwagen der Baureihe 643 werden nach Rumänien abgegeben.



Abschied vom Talent Triebwagen bei der Regiobahn by Stefan Markus, on Flickr

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) BodoMinea

Corect, astfel de unități cu 2 vagoane vor intra în curând în parcul TFC-ului.

 


6x643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) kalkbahn

2021-06-20 Düsseldorf-Rath




145-CL 201 (ECR) with REGIOBAHN VT 1012 / 1005 / 1004 / 1006 / 1011 und 1007
2021-06-21 >Romania

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) PTMZ

„Transferoviar Călători confirmă achiziția a 12 automotoare tip Bombardier Talent din Germania, 6 dintre acestea aflându-se deja în drum spre România, urmând ca restul flotei să le urmeze în scurt timp. Noile automotoare vor fi utilizate atât pe relația București Nord – Aeroport H. Coandă, cât și pe alte secții operate de TFC. În viitorul apropiat intenționăm să suplimentăm parcul de vehicule și cu alte noi achiziții”, au declarat pentru ECONOMICA.NET reprezentanții TFC.

Sursa: Economica

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) Oko21

Un mare plus pentru flota TFC si pentru TFC ca operator. Nu stiu daca le vom vedea pe Ploiesti Sud-Maneciu  (in zona mea :) ).Sigur vor face Litoralul si zona Aeroport. Aceasta achizitie va duce cumva si la casarea altor automotoare din flota TFC?

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) PTMZ

E de văzut dacă le vor casa. CFR vrea să închirieze niște DMU-uri, iar ramele DH2 ale TFC-ului par să se încadreze în cerințe:
Singura companie din România care deține rame diesel cu o vechime ceva mai mică, comparabilă cu cea dorită de Ovidiu Vizante, este Transferoviar Călători. Compania exploatează aproximativ 13 rame de tip DH2 fabricate după 1980, cu o capacitate de 150 de locuri (prin cuplarea a două automotoare). Viteza maximă este cea cerută de CFR Călători, adică 100 km/h. Automotoarele au fost făcute în Germania și folosite de Transferoviar Călători după 2012.

Reamintim că într-o consultare similară a pieței, cu 2-3 ani în urmă, CFR Călători solicita automotoare noi, cu o viteză de cel puțin 120 km/h.

O cerință specifică formulată de CFR Călători, care duce cu gândul la parcul Transferoviar, este aceea ca automotorul să aibă minimum 80 de locuri, dar un tren să fie format din minimum două automotoare, adică similar ramelor DH2 ale Transferoviar. Apoi, aceleași cerințe vorbesc de maximum trei automotoare care să poată circula în comandă multiplă.

La începutul anului trecut, Transferoviar și-a anunțat intenția de a scăpa de vechile trenuri.

„În prezent, Transferoviar Călători SRL derulează intense discuții și negocieri cu câțiva furnizori de material rulant. Intenția noastră este ca în urma finalizării acestor negocieri să reușim să contractăm 8-12 automotoare. Acest lucru depinde, în mare parte, de numărul de automotoare pe care furnizorii îl pun în vânzare. Materialul rulant aflat în discuție este produs după anul 1997. Estimăm că primul lot de automotoare va ajunge în țară la sfârșitul lunii februarie 2021. Transferoviar Călători SRL are un program ambițios de reînnoire totală a parcului de automotoare până la finalul anului 2024”, declara conducerea companiei potrivit Hotnews.ro.

Sursa: Club Feroviar

 


643 !!that are 643.2 !! (Bombardier Talent ex-Regiobahn) kalkbahn





VT 1012 (NVR-No. 95 80 0643 239-6 D-REGIO / 2020-12-10 / Mettmann-Stadtwald





VT 1005  (NVR-No. 95 80 0643 232-1 D-REGIO / 2017-07-01 / Mettmann-Stadtwald





VT 1004  (NVR-No. 95 80 0643 231-3 D-REGIO / 2020-12-10 / Mettmann-Stadtwald





VT 1006  (NVR-No. 95 80 0643 233-9 D-REGIO / 2004-12-12/ Mettmann-Stadtwald





VT 1011  (NVR-No. 95 80 0643 238-8 D-REGIO / 2003-07-26/ data field





VT 1007  (NVR-No. 95 80 0643 234-7 D-REGIO / 2004-09-18/ workshop shed Regiobahn Mettmann



 



Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) punmeister

@kalkbahn does DB Regio have their BR643 DMUs up for sale?

 


BR 643 kalkbahn

@ punmeister - I have no information. I don't know what's DB Regio will do with their BR 643.

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) punmeister

Interesting, I know that DB policy is to get rid of their diesel trains soon in favor or electrics (except for the new TRAXX DE ME - BR245).

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) andreiiul

In acest articol au aparut detalii privind aceste automotoare.
4 sunt fabricatie 2001 si 8 fabricatie 2004.
Vor opera in zona Cluj si Bucuresti.
https://economie.hotnews.ro/stiri-indust ... cula.htm
Primele șase automotoare diesel aduse din Germania de compania privată Transferoviar au intrat la mijlocul săptămânii trecute în țară, pe la Curtici și au ajuns la Cluj. În 2-3 luni vor fi puse în circulație, pe rute din zona Clujului și a Capitalei, inclusiv către Aeroport. Compania TFC va intra cu aceste trenuri și pe noi rute având ca punct de pornire Clujul: către Alba Iulia, către Târgu Mureș și către Baia Mare, au spus pentru HotNews.ro cei de la Transferoviar. O parte dintre trenuri sunt din 2004 și un lot mai mic din 2001.
Primele șase automotoare second-hand cumpărate din Germania de compania Transferoviar au ajuns în țară și, după ce vor fi făcute o serie de revizii și igienizări la Cluj, vor intra în circulație peste 2-3 luni pe câteva rute din zona Capitalei și din Transilvania.
Vor circula pe rute precum București - Aeroport H Coandă, București - Buzău și Cluj - Oradea, dar vor intra și pe câteva rute noi pe care TFC nu avea trenuri:
Cluj - Alba Iulia (121 km)
Cluj - Târgu Mureș (127 km)
Cluj - Baia Mare (193 km)
Compania a solicitat deja aceste rute, dar nu le-a putut efectua pentru că nu avea suficiente automotoare.
Trenurile trebuie să primească și avizul de la AFER pentru a putea intra în circulație și se verifică și documentația și avizele.
Transferoviar a cumpărat în total 12 trenuri Bombardier Talent BR 643 fabricate în 2001 și 2004, trenuri care au circulat până acum în zona orașului Dusseldorf. Aceste trenuri au o viteză maximă de 100 km/h. Opt dintre trenuri sunt produse în 2004 și restul de patru, în 2001.
Dacă totul merge bine, aceste automotoare vor circula din septembrie sau octombrie și celelalte șase trenuri vor ajunge și ele în țară în săptămânile următoare.
Aceste trenuri vor deveni cele mai noi din flota Transferoviar care cuprinde automotoare fabricate în anii '60 și '70.


Si cateva poze cu interiorul
image-2021-06-27-24885138-0-interiorul-trenurilor-tranferoviar.jpg (132.39 KB; downloaded 7833 times)
image-2021-06-27-24885142-0-trenurile-bombardier-interior.jpg (115.26 KB; downloaded 7832 times)
image-2021-06-27-24885143-0-interior3.jpg (111.83 KB; downloaded 7832 times)

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) PTMZ

Mi se pare mie sau ramele acestea nu au toalete?

 


Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn) punmeister

Talent in varianta cu 2 module nu vine cu toaleta.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use