Topic: Repartizarea tramvaielor
2143 posts, 555318 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
electricianu wrote:Pai asta e intrebarea: macar sunt pornite licitatiile pentru piesele de Tatra?
ca dureaza pina se fac licitatile
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
NU si nici nu vor fi prea curand.
O remediere a situatiei ar fi ca inafara de cele 4 Bucur LF care se fac restante din anul trecut si merg la Dudesti, restul care se fac anul acesta dar si in 2012 sa ajunga la Depoul Militari, mentinand si un parc de 20 cupluri Tatra active permanent.
Dominatrix wrote:electricianu wrote:Pai asta e intrebarea: macar sunt pornite licitatiile pentru piesele de Tatra?
ca dureaza pina se fac licitatile
NU si nici nu vor fi prea curand.
O remediere a situatiei ar fi ca inafara de cele 4 Bucur LF care se fac restante din anul trecut si merg la Dudesti, restul care se fac anul acesta dar si in 2012 sa ajunga la Depoul Militari, mentinand si un parc de 20 cupluri Tatra active permanent.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:De ce? As vrea totusi o explicatie pentru aceasta situatie. Si pana la urma care sunt problemele "grave" la Tatre care se considera ca nu pot fi remediate?Dominatrix wrote:electricianu wrote:Pai asta e intrebarea: macar sunt pornite licitatiile pentru piesele de Tatra?
ca dureaza pina se fac licitatile
NU si nici nu vor fi prea curand.
Utilizator anonim wrote:E o problema aici. Zici ca acum sunt circa 40 de vagoane Tatra defecte. Asta ar insemna ca exista 116 - 40 = 76 de vagoane sau 38 de cupluri active. Daca raman numai 20 de cupluri Tatra active, inseamna ca ai nevoie de minim 18 vagoane Bucur LF pana in 2012. Stiu si tu ca acest lucru e practic imposibil.
O remediere a situatiei ar fi ca inafara de cele 4 Bucur LF care se fac restante din anul trecut si merg la Dudesti, restul care se fac anul acesta dar si in 2012 sa ajunga la Depoul Militari, mentinand si un parc de 20 cupluri Tatra active permanent.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Faza frumoasă e că alţii plătesc 65 RON... curios e că preţul e la fel în fiecare lună, dar numărul de linii pe care e valabil tot scade (numai în ianuarie au dispărut 406, 408, 428, 431, 462).
De confortul din restul vehiculelor nici nu mai zic prea multe... sunt admişi la transport toţi cerşetorii şi nespălaţii, de pute tot tramvaiul, iar curăţenie se face, probabil, la depou, deşi la cât jeg e pe scaune dimineaţa la prima cursă, e puţin probabil.
Dar ce cade aşa des la ele? Că sunt mult mai simple decât cele de V3A.
Nu vor fi că nu-i plac lui Oprescu, care le vrea fier vechi cât mai repede.
dot com wrote:
Stim ca e criza si la RATB, dar pentru 50 RON pe luna mai merita si unii calatori un pic de conditii, nu doar daca merg cu 41 sau 32!
Faza frumoasă e că alţii plătesc 65 RON... curios e că preţul e la fel în fiecare lună, dar numărul de linii pe care e valabil tot scade (numai în ianuarie au dispărut 406, 408, 428, 431, 462).
De confortul din restul vehiculelor nici nu mai zic prea multe... sunt admişi la transport toţi cerşetorii şi nespălaţii, de pute tot tramvaiul, iar curăţenie se face, probabil, la depou, deşi la cât jeg e pe scaune dimineaţa la prima cursă, e puţin probabil.
electricianu wrote:
parcul de la militari este jumatate cazut cu boghiuri
Dar ce cade aşa des la ele? Că sunt mult mai simple decât cele de V3A.
Utilizator anonim wrote:
NU si nici nu vor fi prea curand.
Nu vor fi că nu-i plac lui Oprescu, care le vrea fier vechi cât mai repede.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Dr2005 wrote:Sunt mai simple, dar sunt mult mai vechi. Deci e explicabil. Asta e problema, dar evident ca asta nu scuza lipsa de intretinere, ca o consecinta a ne-achizitionarii componentelor necesare pentru inlocuirea celor uzate.electricianu wrote:
parcul de la militari este jumatate cazut cu boghiuri
Dar ce cade aşa des la ele? Că sunt mult mai simple decât cele de V3A.
Dr2005 wrote:Atunci sa puna mana sa aloce bani pentru inlocuirea lor cu altceva sau modernizarea lor asa cum s-a facut si in alte parti, ca nu are el de-a face zilnic cu conditiile chinuitoare de transport public din oras. Si asta repede, inainte sa ii sara proteza zburatoare din gura.
Nu vor fi că nu-i plac lui Oprescu, care le vrea fier vechi cât mai repede.
- dot com
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
dot com
Faza frumoasă e că alţii plătesc 65 RON... curios e că preţul e la fel în fiecare lună, dar numărul de linii pe care e valabil tot scade (numai în ianuarie au dispărut 406, 408, 428, 431, 462).
De confortul din restul vehiculelor nici nu mai zic prea multe... sunt admişi la transport toţi cerşetorii şi nespălaţii, de pute tot tramvaiul, iar curăţenie se face, probabil, la depou, deşi la cât jeg e pe scaune dimineaţa la prima cursă, e puţin probabil.
Astazi am mers cu 601, care apropo are numai autobuze Mercedez 4, era un cersetor care 'dormea asa de frumos', dar care miroase intr-un mare fel. Cred ca a venit de la capatul de la Semnatoarea, soferul nu putea sa il dea jos?? Frig, ger afara ok intelegem, dar nu sa mori de miros in autobuz.
Intr-un alt topic era discutia despre linia 123 care trece pe la Mall. sa va spun si eu problema mea: dimineata pana in ora 8 cricula la refuz pana la Unirii, 124 vine foarte greu, iar cand vine mai e o gura de aer pentru 123, iar la ora 16 si ceva sa mergi de la Unirii spre Mall Vitan e un are mcuraj. Azi am asteptam 25 de minute in statie, au venit doar 3 autobuze de 104 la interval de 2 minute, FULLL. Ar trebui ca linia 124 sa fie un pic suplimentata. Cred ca se gasesc la orice autobaza cateva autobuze, fie RDS sau Mercedez, important sa vina un autobuz. Ma gandesc ori sa imi iau o bicicleta, ori o masina caci sa mergi cu RATB e mare curaj.
Dr2005 wrote:dot com wrote:
Stim ca e criza si la RATB, dar pentru 50 RON pe luna mai merita si unii calatori un pic de conditii, nu doar daca merg cu 41 sau 32!
Faza frumoasă e că alţii plătesc 65 RON... curios e că preţul e la fel în fiecare lună, dar numărul de linii pe care e valabil tot scade (numai în ianuarie au dispărut 406, 408, 428, 431, 462).
De confortul din restul vehiculelor nici nu mai zic prea multe... sunt admişi la transport toţi cerşetorii şi nespălaţii, de pute tot tramvaiul, iar curăţenie se face, probabil, la depou, deşi la cât jeg e pe scaune dimineaţa la prima cursă, e puţin probabil.
Astazi am mers cu 601, care apropo are numai autobuze Mercedez 4, era un cersetor care 'dormea asa de frumos', dar care miroase intr-un mare fel. Cred ca a venit de la capatul de la Semnatoarea, soferul nu putea sa il dea jos?? Frig, ger afara ok intelegem, dar nu sa mori de miros in autobuz.
Intr-un alt topic era discutia despre linia 123 care trece pe la Mall. sa va spun si eu problema mea: dimineata pana in ora 8 cricula la refuz pana la Unirii, 124 vine foarte greu, iar cand vine mai e o gura de aer pentru 123, iar la ora 16 si ceva sa mergi de la Unirii spre Mall Vitan e un are mcuraj. Azi am asteptam 25 de minute in statie, au venit doar 3 autobuze de 104 la interval de 2 minute, FULLL. Ar trebui ca linia 124 sa fie un pic suplimentata. Cred ca se gasesc la orice autobaza cateva autobuze, fie RDS sau Mercedez, important sa vina un autobuz. Ma gandesc ori sa imi iau o bicicleta, ori o masina caci sa mergi cu RATB e mare curaj.
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Citelis5396
Nu cred ca vom vedea Rocar pe la Unirii in afara de 117, si asa nu sunt prea inghitite pe acolo.
Legat de liniile 173 si 11, in week-end, au intervale de 25 de minute. Pur si simplu bataie de joc.
Scuze pentru off-topic.
Nu cred ca vom vedea Rocar pe la Unirii in afara de 117, si asa nu sunt prea inghitite pe acolo.
Legat de liniile 173 si 11, in week-end, au intervale de 25 de minute. Pur si simplu bataie de joc.
Scuze pentru off-topic.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Tot cu 1 februarie 2011 au avut loc modificarile de care am mai zis la parcul liniilor 8, 25, 47, in cifre arata asa:
- linia 25 - depoul Militari a redus 4 ture iar Giurgiu a suplimentat de la 3 la 5 ture
- linia 8 - depoul Militari a redus 3 ture iar Alexandria a suplimentat de la 3 la 4 ture
- linia 47 - a ramas in 4 ture
Tot cu 1 februarie 2011 au avut loc modificarile de care am mai zis la parcul liniilor 8, 25, 47, in cifre arata asa:
- linia 25 - depoul Militari a redus 4 ture iar Giurgiu a suplimentat de la 3 la 5 ture
- linia 8 - depoul Militari a redus 3 ture iar Alexandria a suplimentat de la 3 la 4 ture
- linia 47 - a ramas in 4 ture
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Linia 25 cate ture mai are dupa reducerea de parc de la 1 februarie? Ca astazi in cele 20-30 minute cat am stat pe la Plaza nu am vazut trecand decat 3 ture de Militari in ambele sensuri.
Linia 25 cate ture mai are dupa reducerea de parc de la 1 februarie? Ca astazi in cele 20-30 minute cat am stat pe la Plaza nu am vazut trecand decat 3 ture de Militari in ambele sensuri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
25 are 23 ture, la ora la care ai stat la Plaza o parte din turele mici erau retrase deja.
25 are 23 ture, la ora la care ai stat la Plaza o parte din turele mici erau retrase deja.
- SprinterXP
-
Posted:
-
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Ce s-a intamplat cu Bucurestii Noi de a bagat clasic in 41? Vagoanele titulare unde sunt? Pe linii fantoma gen 42???
Ce s-a intamplat cu Bucurestii Noi de a bagat clasic in 41? Vagoanele titulare unde sunt? Pe linii fantoma gen 42???
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
La Bucurestii Noi e ... situatie extrem de proasta cu vagoanele, in multe zile nu au reusit sa scoata pe 41 toate turele... Teoretic nu se dorea sub nici o forma trimiterea de vagoane fara masca la tampon, dar pus si simplu daca doar 050 era disponibil in depou...
Sunt probleme mari cu lipsa de piese...Din ce imi amintesc din vagoanele depoului:
054 boghiuri
068 boghiuri
080 boghiuri la RK uzina din august-septembrie 2010
160 tamponat
178 la RK
218 mecanisme de usi
266 la RK
316 tamponat
+ altele cu probleme diverse/revizii etc.
La Bucurestii Noi e ... situatie extrem de proasta cu vagoanele, in multe zile nu au reusit sa scoata pe 41 toate turele... Teoretic nu se dorea sub nici o forma trimiterea de vagoane fara masca la tampon, dar pus si simplu daca doar 050 era disponibil in depou...
Sunt probleme mari cu lipsa de piese...Din ce imi amintesc din vagoanele depoului:
054 boghiuri
068 boghiuri
080 boghiuri la RK uzina din august-septembrie 2010
160 tamponat
178 la RK
218 mecanisme de usi
266 la RK
316 tamponat
+ altele cu probleme diverse/revizii etc.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Bucurestii Noi reduce zilnic minim 2 ture pe 41 din lipsa de vagoane, Alexandria pe langa cele 23 de ture pe care le are se chinuie sa mai ajute cu 1-2 in plus, de regula cu vagoanele clasice de FAUR.
Bucurestii Noi reduce zilnic minim 2 ture pe 41 din lipsa de vagoane, Alexandria pe langa cele 23 de ture pe care le are se chinuie sa mai ajute cu 1-2 in plus, de regula cu vagoanele clasice de FAUR.
📖 Pagination options