Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara Centrală din București - un vis neîmplinit

97 posts, 59627 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options

Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit andrei11

Analiza are multe elemente greșite. Probabil că o să prezint 2 - 3 dintre ele, nu merită să scot în evidență  toate aberațiile din articol.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit motherplayer

Mereu amatorii de carioci se cred mari analisti  :lol:

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit shoppy

Da, propaganda nicusoriceasca, Basarab e gresit, Ciurel e gresit, tot ce nu e Gara Centrala e gresit, peste tot in lume nu mai consturieste nimeni infrastructura rutiera si singurul lucru care se construieste e infrastructura feroviara, deci noi PMB nu mai construim nimic, stam cu palma pe fund si cerem sa vina MT sa ne construiasca metrou si Gara Centrala, gata, le-am rezolvat pe toate, uitati-va la noi cat suntem de destepti.

Da, Gara Centrala este necesara, dar nu trebuie sa ne coboram la aberatii si populisme ieftine ca sa o justificam.
Cand o sa se termine cu pandemia si o sa iasa toti cu masinile pe strada o sa devina evidenta catastrofa blocarii tuturor investitiilor in infrastructura rutiera pe durata mandatului nicusoricesc.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit ByOnu

Aveti insa obiectii clare referitoare la subiect?

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit andrei11

Da,
1) De unde și până unde << Gara Centrală >> trebuie să fie cât mai aproape de așa zisul kilometrul zero al orașului ?
2) De unde și până unde Piața Unirii reprezintă un punct de atracție al Bucureștiului ? ( Pentru călătorii cu trenul, evident ).   Vii cu trenul de orișiunde ca să-ți bei cafeaua în Centrul Vechi ? Nu ține.
3) Guru s-a opus categoric ca tunelurile de metrou să treacă pe sub clădiri. Tunelurile de tren sunt cu 1/3 mai mari ca cele de metrou. Ele au voie să treacă pe sub clădiri ?
4) Unde e acum Gara de Nord - pe lângă  faptul că e totuși destul de aproape de zona centrală -  va fi legată  direct de două magistrale de metrou ( M 1 și M 4-6 ) iar cu un singur schimb și de alte magistrale importante ( M 2 / M 5 / M 7 )
5) Pe cine deranjează că trenurile vor rebrusa ( la Gara de Nord ) ?  La ora actuală - pentru România - Gara de Nord are poziția cea mai bună,  singura direcție văduvită fiind spre Bulgaria prin Giurgiu. Dar pentru trenurile serioase pentru Bulgaria  va trebui:
a)  Să dublăm linia peste Dunăre
b) Noi din start văd că proiectăm podul peste Râul Argeș cu un singur sens.
Asta da strategie pe termen mediu pentru Gara Centrală de București.
___________________
Unde proupune respectivul articol Gara Centrală - la minus 30 metri   -  cota e greșită, pe la minus 30 metri trebuie să fie M 7.
Minus 40 metri ? Deja trebuie să-i întrebăm pe Nord Koreeni, ei au stații de metrou la adâncimi "amețitoare".
______________
Mai am și alte observații, continui ?
___________________
Gara Centrală = Gara de Nord. ( Din punctul meu de vedere ). Am explicat de ce. Pot să mai adaug argumente.
_________________
Dacă Guru dă OK - ul pentru linii de tren pe sub clădiri dăm și noi OK - ul - la topicul dedicat - pentru linii de metrou pe sub clădiri.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit aztec

"Dacă Guru dă OK - ul pentru linii de tren pe sub clădiri dăm și noi OK - ul - la topicul dedicat - pentru linii de metrou pe sub clădiri"

Mă repet.
Nu știu de ce la noi nu se poate și la Praga se poate face și peste tren....
Pe telefon nu pot pune capturi de imagini de pe Google maps...

Praga
https://goo.gl/maps/MJFHjgNiRfUSR1ap9

https://www.google.ro/maps/@50.0813156,1 ... 52?hl=ro

Viena
https://www.google.ro/maps/place/Zollamt ... e2?hl=ro

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit andrei11

Chiar nu mă pricep. Să spună Guru sau orișicine care are cunoștințe în domeniu.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit motherplayer

Tuneluri sub cladiri exista peste tot in lume. Fara niciun atac personal, nu avem nevoie de niciun „guru” pentru a intelege in anul de gratie 2021 ca se poate si la noi.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit andrei11

Nu te pripi cu concluziile, încurcate sunt cernoziomurile. Și nu numai.  ;)

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit punmeister

motherplayer wrote:
Tuneluri sub cladiri exista peste tot in lume. Fara niciun atac personal, nu avem nevoie de niciun „guru” pentru a intelege in anul de gratie 2021 ca se poate si la noi.

Eu zic sa te uiti la Stuttgart 21. N-as vrea ca Bucurestiul sa devina un santier interminabil in genul Stuttgart 21 (si eventual sa se si bage zeci de miliarde de euro).

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit shoppy

In Praga liniile nu intra in subteran de amorul artei ci pentru ca pe acolo sunt ditai dealurile, aici liniile intra in subteran pe partea cealalta(in spatele casei albe):
https://www.google.ro/maps/@50.0689173,1 ... 4!8i8192
La Viena este o poza cu metroul.

Toate M-urie din Bucuresti trec pe sub cladiri, cred ca au uitat sa-l intrebe pe guru.

Ideea in sine este buna si daca sunt bani UE atunci de acord sa se bage cu nemiluita ca doar ne raman noua, doar ca nu o sa reuseasca nici un primar sa faca singur asa ceva in Bucuresti, mai ales nu cu masuri de blocare a tuturor celorlalte proiecte de infrastructura rutiera si ciuntirea autoritatii PMB prin pasarea lucrarilor deja incepute la primariile de sector.

 


Re: Gara Centrala din Bucuresti - un vis neimplinit andrei11

shoppy wrote here:
Toate M-urie din Bucuresti trec pe sub cladiri, cred ca au uitat sa-l intrebe pe guru.

Niciun M din Bucureşti nu trece pe sub nicio clădire !
A, ba da, tunelul de la Republica la Panteliomon trece pe sub colţul unei grădiniţe şi pe sub 3 sau 4 case cu parter.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use