Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1656 posts, 406615 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 orex

Profesionalismul de care da dovada PMB prin persoanele implicate in aceste proiecte e inspaimantator. Cum Dumnezeu, pe baza aceleasi legislatie (achizitii publice), in Cluj, Brasov etc. s-a reusit si-n Bucuresti mai nimic?! :think:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 ByOnu

Andrei, dar ti se pare normal ca Bozankaya a participat fara toate actele necesare la momentul inscrierii la licitatie?

Nu ti se pare ciudat, de asemenea, ca jucatori mari de pe piata precum Solaris n-au participat?

Doi  la mana, cum iti explici ca la Tg Jiu Boza a fost respinsă  pentru fix acelasi motiv?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Utilizator anonim

Pai tocmai ca la noi au semnat contractul, deci nu a fost respinsa. Iar actele pe care le cereau erau necesare la autorizarea RAR, nu la PMB. Pentru a evita dezastrul ar fi bine ca PMB sa renegocieze termenii astia si sa mearga mai departe. Bozankaya deja produce tramvaiele pentru Timisoara, deci nu putem spune ca sunt neseriosi.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 PTMZ

De bine ce se mișcă, au deja 5 luni întârziere la Timișoara - ce-i drept, totuși, 3 luni a fost închisă fabrica turcilor din cauza COVID. Mai e și contractul de la Iași, cu termen de 18 luni pentru primele tramvaie, dar nu prea am mai auzit nimic de ele.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Robert

Utilizator anonim wrote:
Daca ne uitam realitatea este ca toate autoritatile locale de dupa 1990 sunt inapte si incapabile sa achizitioneze vehicule noi pentru transportul electric. Inafara de cele de achizitii de troleibuze, cele 300 de Astra, in rest toate tentativele si proiectele au fost un mare fail. In 2006 au anulat licitatia pentru 100 tramvaie ca Bombardier avea garda prea joasa, a fost o mare prostie ca s-au ambitionat sa nu le cumpere. Apoi la tramvaie 0 pana la cele doua proiecte de 40+60 de 18m si 100 de 36m. Cel mai probabil ambele se vor anula tot din incapabilitatea autoritatilor, prima ca nu sunt bani si sunt prea mici, dar ei acum imprastie Tatra in tot orasul ca sunt mici. A doua daca se anuleaza ca marca o mare incompetenta a noului Bucuresti, pentru ca nu sunt in stare sa gaseasca o solutie, pentru ca e logic ca indiferent de constructor, costurile au crescut in 2 ani, mai ales in contextul COVID.

Este clar ca daca se anuleaza, o reluare a licitatiilor poate avea finalitatea in cel putin 2 ani, cu contestatii, scandal etc. Deci in situatia actuala nu vedem tramvai nou mai repede de 2024.

Si trecand putin in offtopic. Cele 300 de Astra au fost luate mai mult la noroc, ca a fost Aradul pe val in perioada aia. Ca apoi au fost cele doua proiecte de achizitii care au picat, pentru 150 apoi pentru 100. Iar recent a picat si cea pentru 100 cu autonomie, ca nu au avut rabdare inca o luna sa isi faca Bozankaya toate actele, ca prototipul era deja mare parte facut. Iar daca se va relua, nu vedem oricum ceva nou mai repede de 2023.

Iar la autobuze electrice iar, fail dupa fail. Nu vad mai repede de 2023 ceva pe strada.

Si ca sa pun si ultima lumanare, fondurile alea aprobade de UE pentru proiecte au si ele o limita, apoi daca nu esti in stare, le pierzi.


In tot acest timp tara cumpara mijloace electrice, iar in Bucuresti se taie frunza la caini si se discuta de modernizari de autobuze vechi in troleibuze si autobuze cu gaz. Noapte mintii...pur si simplu nu se vrea sau lucreaza chiar toti incompetentii planetei adunati la un loc...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Utilizator anonim

Exact, la noi pur si simplu oricine este la putere nu a reusit sa cumpere ceva nou electric. Si cum ziceam, daca nu era Astra pe val, si acum mergeam cu troleibuzele DAC.  :popa:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 1689

Utilizator anonim wrote:
Pai tocmai ca la noi au semnat contractul, deci nu a fost respinsa. Iar actele pe care le cereau erau necesare la autorizarea RAR, nu la PMB. Pentru a evita dezastrul ar fi bine ca PMB sa renegocieze termenii astia si sa mearga mai departe. Bozankaya deja produce tramvaiele pentru Timisoara, deci nu putem spune ca sunt neseriosi.

?!??

Sa inteleg ca trebuia sa continuam cu un contract in care nu erau indeplinite conditiile doar pentru ca - uite - s-a mai intimplat si in trecut cu Astra ?!??

Poate ar fi momentul sa intram si noi in legalitate (normalitate) ...

Si la tramvaie si la autobuze si la troleibuze...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Utilizator anonim

Se cer prea multe detalii si tehnic se cer prea multe configuratii care nu fac decat sa elimine din start producatorii mari, producatorii care livreaza o platforma standard pe care o echipeaza pentru fiecare client. Cum e in cazul trenurilor unde intr-un caiet de sarcini au fost indicate si tipurile de suruburi si prinderi ale echipamentelor, evident marii producatori nu isi schimba platforma ca vine specialistul din Romania sa ceara ce ii e lui mai usor, asa vin turci, chinezi si alte natii care schimba proiectul peste noapte si gata.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Tom

Utilizator anonim wrote:
Exact, la noi pur si simplu oricine este la putere nu a reusit sa cumpere ceva nou electric. Si cum ziceam, daca nu era Astra pe val, si acum mergeam cu troleibuzele DAC.  :popa:

MAZ fabrica si troleibuze. :twisted:

 



Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 shoppy

Este clar ca aceste licitatii din bugetul propriu ca sa nu isi bage UE coada si CS super detaliat ca sa elimine producatorii seriosi au fost cu dedicatie pentru platirea datoriilor electorale.
Acuma suntem intre ciocan si nicovala, daca le luam este nasol ca sunt de la niste producatori anonimi care ori nu pot intra in legalitate, ori nu au calitate demonstrata, ori nu au capacitate de productie si daca nu le laum e nasol ca 3 ani nu am mai pupam nimic nou ca sa promovam transportul in comun.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 orex

Cred ca ne este clar ca tango-ul asta a survenit ca urmare a faptului ca Astra Vagoane Calatori ”calca apa”, iar PMB, se remarca, inc-o data, printr-o inconsecventa totala de a face fata unei decizii definitive si irevocabile a justitiei romane! Se ”tatoneaza” inutil. Sa traga linie odata! Vorba aceea.... Daca nu reusesc juristii PMB sa ia taurul de coarne, sa-i dea afara domnu primar si sa angajeze consultanta de specialitate (e pe proiect tariful), similar cu ceea ce poate fi facut si-n cazul constituirii viitoarelor caietele de sarcini pentru asigurarea unei mobilitati urbane reale in Capitala! :yes:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Stefan28

Poate chiar se semnează mâine și scăpăm odată de acest circ...  :roll:
Trei zile de foc

Soarta contractului pentru achiziția de tramvaie de către PMB și implicarea companiilor chinezești pe piața românească depinde de ceea ce se întâmplă în următoarele trei zile.

Astăzi, pe 8 martie, Nicușor Dan a anunțat o întâlnire cu consorțiul româno-chinez pentru a discuta pe marginea problemelor din contract: renegocierea prețurilor de achiziție deoarece procedura de atribuire a fost demarată în 2018.

Mâine pe 9 martie, surse multiple au declarat pentru DiscoverProject, că Valer Blidar împreună cu partenerii săi din China se pregătește să semneze, după mai bine de trei luni de așteptare, contractul cu PMB.

Pe 10 martie, premierul Florin Câțu a anunțat că Guvernul va adopta un proiect de ordonanță de urgență prin care companiile din China nu vor mai avea posibilitatea să participe la licitațiile guvernamentale pe proiecte de infrastructură.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Linia 43

CRRC Qingdao Sifang Co Ltd: este o filială a China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) o companie de stat chineză care construiește, internaționalizează, dobândește tehnologii străine, și colectează date globale în colaborare atât cu Partidul Comunist Chinez cât și cu actori militari din China.
De asemenea,CRRC colaborează activ cu Huawei, companie supusă sancțiunilor SUA pentru că spionează pentru China, prin conectarea infrastructurii feroviare la rețeaua de tehnologia informației aparținând Huawei.

https://discoverproject.ro/2021/03/08/af ... chinezi/
Da ,imi place site-ul din care citezi ,aproape ma simt si eu vinovat ,am folosit pana de curand un telefon Huawei  ,sta acum intr-un sertar, o sa-l arunc maine,altfel ma demasca astia ca,in cardasie cu Partidul Comunist Chinez, am spionat pentru China.
Ma iertati  dar ,parca s-a trezit Stalin. Aceleasi mizerii propagandistice,de data asta made in USA .Au si astia idiotii lor utili.

 


Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424402 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use