Parent forum: Tronsonul Pitești - Sibiu

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

69 posts, 8454 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
CNAIR a lansat licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii 2, Boița - Cornetu. Bugetul alocat este cuprins în intervalul  4.635.473.646 - 5.268.944.216,10 RON, cu finanțare europeană prin POIM. Ponderea punctajului:
- 50% preț
- 15% prelungirea lucrărilor de artă, adoptată pentru înlocuirea rambleelor înalte
- 10% durata de execuție a contractului
- 9% perioada de garanție a lucrărilor
- 6% experiența inginerului proiectant de tuneluri
- 6% experiența inginerului proiectant de poduri
- 4% experiența șefului echipei de proiectare
Ca și cea pentru secțiunea 3, este o licitație cu participarea restrânsă, fiind incluse fazele de depunere și evaluare a candidaturilor.
Termene limită:
- depuneri candidaturi: 29 ianuarie 2021
- evaluare candidaturi: 26 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100108881

Licitația a fost suspendată.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

16% sunt punctate niste chestiuni dubitabile, in rest merge!

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Suspendarea licitației pentru secțiunea 2 a fost ridicată. Noile termene sunt:
- depuneri candidaturi: 16 februarie
- evaluare candidaturi: 16 martie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
CNAIR a lansat licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii 2, Boița - Cornetu. Bugetul alocat este cuprins în intervalul  4.635.473.646 - 5.268.944.216,10 RON, cu finanțare europeană prin POIM. Ponderea punctajului:
- 50% preț
- 15% prelungirea lucrărilor de artă, adoptată pentru înlocuirea rambleelor înalte
- 10% durata de execuție a contractului
- 9% perioada de garanție a lucrărilor
- 6% experiența inginerului proiectant de tuneluri
- 6% experiența inginerului proiectant de poduri
- 4% experiența șefului echipei de proiectare
Ca și cea pentru secțiunea 3, este o licitație cu participarea restrânsă, fiind incluse fazele de depunere și evaluare a candidaturilor.
Termene limită:
- depuneri candidaturi: 29 ianuarie 2021
- evaluare candidaturi: 26 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100108881

Candidaturile au intrat in evaluare.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Au fost depuse 11 candidaturi pentru secțiunea 2:
Marți, 16 februarie 2021, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și Execuție “Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2: Boița – Cornetu".

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

1. ASOCIEREA AKTOR S.A. - RIZZANI DE ECCHER SpA (Grecia - Italia)
2. ASTALDI SPA (Italia)
3. ASOCIEREA CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD. – DRUM ASFALT SRL - DIMEX-2000 COMPANY S.R.L (China – Romania – Romania)
4. IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA (Italia)
5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
6. ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş. - YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - - (Turcia)
7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
8. ASOCIEREA REC ULUSLARARASI İNŞAAT YATIRIM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ - ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia)
9. ASOCIEREA SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA LTD – POWERCHINA ROADBRIDGE GROUP CO. LTD – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI (China - Turcia)
10. ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA (Romania -Spania)
11. ASOCIEREA TEKFEN INSAAT VE TICARET A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul "licitație restransă", iar din cei 11 candidați, CNAIR va selecta un număr de minim 5 – maxim 6, care vor depune oferte tehnice și financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziție publică.

Valoarea estimată a contractului este de 4.635.473.646,00 Lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 31.33 km.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Termenul de realizare prevăzut este de 18 luni proiectare și 50 de luni execuție, conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Această secțiune conține principalele lucrări:
• 49 de poduri și viaducte
• 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m
Ecoduct în zona localității Lazaret
• Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km, este împărțită în 5 loturi, va lega Centrul şi Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Paneuropean.

Sursa: CNAIR

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Pe langa faptul ca turcii dau iar navala, in ”Tara Romaneasca”, ceva nu se potriveste in stirea asta, chiar daca-i venita din partea CNAIR.
Atentie la sectiunea VI ”Informatiile complementare”, pct. VI 3 Informatii suplimentare, din anuntul de participare SICAP/SEAP nr. 1026761! ATAT!

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Ce se întâmplă cu autostrada Sibiu-Pitești
Termenul optimist pentru finalizarea autostrăzii Sibiu-Pitești este de 5 ani, spune ministrul, care precizează că unele tronsoane ar putea fi date în circulație mai repede.

„Sibiu-Boița va fi gata la finalul anului viitor. La Pitești-Curtea de Argeș, lotul cinci, e semnat contractul cu o firmă italiană, într-o lună, maxim două, încep lucrările acolo.

Tronsonul patru, mai dificil, de la Curtea de Argeș la Tigveni, acolo au tot fost contestații, înțeleg că în 2-3 zile se dă câștigătorul din nou, vedem dacă mai sunt contestații, vom vedea când semnăm contractul. Acolo este un tunel mare, o lucrare grea.

De la Tigveni până la Boița, această zonă cu adevărat critică, sunt loturile doi și trei. Lotul doi este mai greu pentru că e Defileul Oltului cu multe tuneluri, trei e greu pentru că este terenul instabil.

Sunt proceduri de licitație lansate. Sunt 15 companii interesate. Se va alege o listă scurtă din care se aleg 5-6 firme care merg în licitarea finală.

Va fi cel mai greu proiect din România. Este un termen optimis să fie gata în 5 ani, unele tronsoane vor fi gata mai repede.”, a declarat Cătălin Drulă.

Sursa: Digi24

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Cristi N

Avem si prima decopertare de pe tronsonul Pitesti - Curtea de Arges (Astaldi). Deocamdata e vorba de descarcare arheologica dar dupa 15 martie ar trebui sa inceapa si lucrul efectiv la decopertari/terasamente.





De la benzinari, userii: Kitz si cris_ct (link) au venit cu informatiile astea:
Sunt doar ceva studii arheologice. Deocamdată doar topografii sunt pe teren, urmând ca să intre din 15 martie încet la lucru. Încet, deoarece Astaldi a avut ceva probleme cu găsirea unei baze, astfel încât nici organizarea de șantier nu este terminată încă. Aceasta va fi cică în nodul de la Curtea de Argeș, din lipsă de variante. Cam asta am auzit azi de la un băiat care lucrează acolo.
Pe aceeasi pagina de Fb (este a unui hotel-restaurant din zona Bascov)  de mai sus  apare si un anunt de angajare  muncitori necalificati pentru autostrada. Probabil subcontractori.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

"Pe surse", pe secțiunea 4 ar fi câștigat Porr:
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești. Este vorba despre constructorul austriac Porr, au spus pentru Economica.net surse oficiale.

Constructorul austriac Porr a câștigat contractul și pentru secțiunea 1 Sibiu – Boița, unde a executat aproape o treime din lucrări.

CNAIR a lansat pe 9 martie 2019 licitaţia de „Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș”. Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș (km 81+900 – km 91+761) în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelului Momaia.

Valoarea estimată a procedurii de atribuire este de 2 miliarde de lei, fără TVA. În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, din care 16 luni pentru activitatea de proiectare și 44 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la maxim 10 ani.


Alături de secțiunile 1 și 5, care au deja constructori, secțiunea 4 este inclusă în prima etapă de dezvoltare a autostrăzii din Valea Oltului, etapă pentru care România a obținut finanțare de la Comisia Europeană.

Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European, care traversează ţara de la vest la est. Aceasta este cerută şi de către Dacia – Renault, unul dintre cei mai mari exportatori ai României.

Sursa: Economica

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tronsonul Pitești - Sibiu  • 
Choose destination

Since , our 1714 forum members have written 335436 posts in 4003 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use