Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4713 posts, 1185776 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 337
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor Stefan28

4696 este tractat spre Autobaza Alexandria de B 18 SPB.
20210303_192747_compress78.jpg (679.85 KB; downloaded 2483 times)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor SirVlady

Ziua defectelor.  :popa:

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

De fapt defecte sunt zilnic cu duiumul din toate tipurile de vehicule, doar că nu sunt văzute/pozate/menționate etc.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Au revenit 4151, repartizat pe 381, și 4199, repartizat pe 312.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

4281 acum 30 minute.
20210304_170738.jpg (460.63 KB; downloaded 2196 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Este pe 381 acum.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

Nu e pe 381. Apărea pentru că a fost tractat spre Autobaza Obregia... pe traseu comun cu linia de unde a căzut. A dispărut de pe aplicație la rond Nițu Vasile.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

Oricum de vreo doua saptamani se cara Citaro la greu, daca pana acum Ikarus 415 erau campioane la tractari, acum cad pe capete Citaro.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Stefan28

Citaro-urile pe care le mai avem în prezent, mai ales Euro 3, trebuiesc casate sau convertite pe GNC/troleibuze urgent.
Mai mult de 3 ani nu le mau dau.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

Si ce sa vezi ca tot astea se repara cu prioritate, E4 mai "subtire" asa, nu cumva sa mergem si noi civilizat peste 2 luni...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor WT_fan06

Stefan28 wrote:
Citaro-urile pe care le mai avem în prezent, mai ales Euro 3, trebuiesc casate sau convertite pe GNC/troleibuze urgent.
Mai mult de 3 ani nu le mau dau.
Folosești termeni contradictorii. Un vehicul casabil nu poate fi convertit (nefezabil economic), iar un vehicul care poate fi convertit nu ar trebui casat. Ce rămâne după ce "tragem linie" ar trebui vândut / donat, nicidecum casat. Există totuși o diferență între Citaro și DAC. :bere:

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Stefan28

Le sortezi. Le examinezi pe toate la un moment dat după starea șasiului, și în funcție de starea lui, le trimiți la casare sau le trimiți pentru convertiri.
Cât despre vândut/donat, cine ar mai lua peste 2-3 ani autobuze Euro 3 care sunt și destul de poluante?

 


Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

Aceiasi care cumpara acum SH-uri din Germania :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

Taxele de mediu pentru euro 3 deja sunt destul de mari si in curand vor costa mai mult ca ratele pentru autobuze noi. 100-200 ar trebui facute troleibuze, restul la fier vechi.

 


Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 337
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use