Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4713 posts, 1185776 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Stefan28
4696 este tractat spre Autobaza Alexandria de B 18 SPB.
4696 este tractat spre Autobaza Alexandria de B 18 SPB.
20210303_192747_compress78.jpg (679.85 KB; downloaded 2483 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
De fapt defecte sunt zilnic cu duiumul din toate tipurile de vehicule, doar că nu sunt văzute/pozate/menționate etc.
De fapt defecte sunt zilnic cu duiumul din toate tipurile de vehicule, doar că nu sunt văzute/pozate/menționate etc.
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
4281 acum 30 minute.
4281 acum 30 minute.
20210304_170738.jpg (460.63 KB; downloaded 2196 times)
- GPS
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Nu e pe 381. Apărea pentru că a fost tractat spre Autobaza Obregia... pe traseu comun cu linia de unde a căzut. A dispărut de pe aplicație la rond Nițu Vasile.
Nu e pe 381. Apărea pentru că a fost tractat spre Autobaza Obregia... pe traseu comun cu linia de unde a căzut. A dispărut de pe aplicație la rond Nițu Vasile.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Oricum de vreo doua saptamani se cara Citaro la greu, daca pana acum Ikarus 415 erau campioane la tractari, acum cad pe capete Citaro.
Oricum de vreo doua saptamani se cara Citaro la greu, daca pana acum Ikarus 415 erau campioane la tractari, acum cad pe capete Citaro.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Stefan28
Citaro-urile pe care le mai avem în prezent, mai ales Euro 3, trebuiesc casate sau convertite pe GNC/troleibuze urgent.
Mai mult de 3 ani nu le mau dau.
Citaro-urile pe care le mai avem în prezent, mai ales Euro 3, trebuiesc casate sau convertite pe GNC/troleibuze urgent.
Mai mult de 3 ani nu le mau dau.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Si ce sa vezi ca tot astea se repara cu prioritate, E4 mai "subtire" asa, nu cumva sa mergem si noi civilizat peste 2 luni...
Si ce sa vezi ca tot astea se repara cu prioritate, E4 mai "subtire" asa, nu cumva sa mergem si noi civilizat peste 2 luni...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Stefan28 wrote:Folosești termeni contradictorii. Un vehicul casabil nu poate fi convertit (nefezabil economic), iar un vehicul care poate fi convertit nu ar trebui casat. Ce rămâne după ce "tragem linie" ar trebui vândut / donat, nicidecum casat. Există totuși o diferență între Citaro și DAC.
Citaro-urile pe care le mai avem în prezent, mai ales Euro 3, trebuiesc casate sau convertite pe GNC/troleibuze urgent.
Mai mult de 3 ani nu le mau dau.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Stefan28
Le sortezi. Le examinezi pe toate la un moment dat după starea șasiului, și în funcție de starea lui, le trimiți la casare sau le trimiți pentru convertiri.
Cât despre vândut/donat, cine ar mai lua peste 2-3 ani autobuze Euro 3 care sunt și destul de poluante?
Le sortezi. Le examinezi pe toate la un moment dat după starea șasiului, și în funcție de starea lui, le trimiți la casare sau le trimiți pentru convertiri.
Cât despre vândut/donat, cine ar mai lua peste 2-3 ani autobuze Euro 3 care sunt și destul de poluante?
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Taxele de mediu pentru euro 3 deja sunt destul de mari si in curand vor costa mai mult ca ratele pentru autobuze noi. 100-200 ar trebui facute troleibuze, restul la fier vechi.
Taxele de mediu pentru euro 3 deja sunt destul de mari si in curand vor costa mai mult ca ratele pentru autobuze noi. 100-200 ar trebui facute troleibuze, restul la fier vechi.
📖 Pagination options