Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)

149 posts, 51640 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) PTMZ

Așa știam și eu, că a fost pentru Canalul Dunăre - București, canalul fiind același motiv și pentru înălțimea noului pod, construit de Porr.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) TibiV

Postare din 2019:
TibiV wrote:
O poza de dinainte de 2005 cu ambele poduri de la Gradistea , cand podul vechi era inca in picioare...





Observati in ce stare este fundatia pilei podului nou... Mai exact in ce stare era inainte de 2005.
Nu cred ca s-a imbunatatit situatia in ultimii +14 ani....

Se vede si diferenta de inaltime, pentru a permite navigatia pe "canalul Bucuresti-Dunare".
De asemenea se observa ca pilele podului "nou" erau late si permiteau dublarea, desi initial pe pod era (aproape) instalat un singur fir de circulatie.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) andrei11

Părerea  mea sinceră este că se poate reface doar << pila >> cu probleme, nu trebuie dărâmată toată construcția. Dacă se va face vreodată Canalul, tot părerea mea este că trebuie să ne ghidăm după calculele făcute în anii 1980, sunt convins că sunt corect făcute.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) TibiV

Ca in multe alte cazuri, aia "de dinainte" erau mult mai competenti decat astia "de dupa"...

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) shoppy

Pai daca aveau pe post de criterii de performanta tonajul de materiale folosite, cred si eu ca un sfert le furau, un sfert le aruncau pe camp si din ce ramanea tot iesea ceva supradimensionat.
Cum mai spunea cineva, pila centrala este supradimensionata, asta s-a intamplat din cauza ca pilele 2 si 4 au iesit mai mari din cauza ca facea trecerea dintre cele 2 tipuri de tablier, si ca sa nu faca alte cofraje si armaturi mai mici au supradimensionat si pila 3.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) PTMZ

Proiect de Hotărâre de Guvern privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional „Modernizarea liniei CF
București Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”. Lotul 1: „Redeschiderea circulației feroviare pe pod, peste râul Argeș între Vidra și Comana” pe raza localităților Comana, din județul Giurgiu și Vidra, din județul Ilfov:
HG-44.pdf
HG-44.pdf (384.89 KB; downloaded 219 times)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) bercenicity

Mult mai lung noul pod.
pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
Clipboard-2.gif (1.47 MB; downloaded 4974 times)

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) andrei11

Cale simplă ? București - Giurgiu nu e linie dublă ?

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) PTMZ

Nu în totalitate, doar Comana - Mihai Bravu, Băneasa Giurgiu - Daia și Frătești - Giurgiu Nord sunt duble.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) andrei11

Aha, părerea mea este că podul  cu accesuri cu tot trebuie gândit pentru cale  dublă.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) shoppy

Daca iei si pasajul nefolosit peste DN5A cu rampele lui nu iti mai iese podul atat de lung.
Sa dubleze ei toata Busuresti - Giurgiu si sa se justifice dublarea podului ca ne da UE bani pentru el.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) PTMZ

Licitația pentru consultanță și supervizare a fost anulată.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) andrei11

Am început bine. Cu toate forțele înainte, spre un falnic viitor.

 


Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902) PTMZ

A fost relansată licitația pentru consultanță și supervizare. Bugetul alocat a rămas neschimbat. Termene limită:
- depuneri oferte: 13 mai
- evaluări: 9 august
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100117684

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use