Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)

409 posts, 183745 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Linia 43

Vara asta ,daca nu ma insel ,nu prea au mai fost anulari de trenuri cu IC2 pe Constanta-Bucuresti (spre deosebire de anul trecut ).
Sa fi reusit cei de la Astra sa le faca fiabile?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Utilizator anonim

Ramele sunt fiabile, problemele au fost puse in mare parte la punct. Marea eroare a Astra, si nu doar la IC2, este ca a mers pe minim cu investitiile in revizia si mentenanta locomotivelor, dupa incendiul la unul din ECuri si multe anulari si defectari, se pare ca au inteles sa faca un program de mentenanta cum este necesar.

La IC2uri in mare parte nu Astra face interventiile ci lucreaza chiar cu Hitachi, cei care au preluat Ansaldo Breda. Specialistii de acolo chiar au o baza de mentenanta pentru ele la fostul SIRV Titu. Mai sunt cateva sosite la Arad urmand sa intre in exploatare tot in sud, Astra avand planuri pentru a merge pe mai multe rute locale. De asemenea nu ar fi exclus sa vedem IC4 anul viitor.

A doua mare eroare a Astra este ca le trimite pe Brasov, se chinuie la maxim angrenajele si sistemul de antipatinare, ramanand frecvent in panta si necesitand reluarea urcarii din Timisul de Sus. Iar cand e ploaie sau umezeala trenul abia se chinuie sa urce cu 3-4 km/h.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

:rofl:  :rofl:  :rofl:
Astea sunt lafel de fiabile cum e un Logan la care ii demontezi treptele 4 si 5 din cutia de viteze.
Ca sa nu se mai rupa esapamentele si sa nu se mai incinga motoarele au detarat motoarele atat de tare ca pica tensiunea si se blocau calculatoarele cand intra AC la maxim, ca sa rezolve asta si sa ramana mereu rezerva de putere disponibila pentru AC au redus din calculator cererea maxima de efort de tractiune care se da la motoare, doar ca acum cererea de efort de tractiune este atat de redusa ca nu mai urca Predealul :applause:  :applause:

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) cris_m

Ramele astea au fost facute totusi pentru teren plat, nu pentru Predeal... asta uita si Astra.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) BodoMinea

Au fost făcute pentru teren plat... dar să meargă cu 200 km/h. La noi merg cu 140 km/h maxim și sigur nu atât la deal. Puterea pe care o pot susține pe toată durata cursei oricum ar trebui să fie destul de mare.

Problemele din ce putem noi să ne dăm seama așa din online și din rapoartele externe sunt legate de complexitatea prea mare a sistemelor, proiectarea focusată mai mult pe design decât pe a avea un produs robust și durabil și probabil și de mentenanță.

Oricum, în ultimul timp dacă următiți site-ul Astra, pare că s-au mai rezolvat din probleme. Vara asta cred că am văzut una sau maxim două anulări. Care sinceri să fim, se pot întâmpla oricui când numărul total de rame apte de circulație comercială sunt 2.

Sunt de părere că situația e pe o pantă pozitivă pentru Astra, cel puțin pe linia tehnică, mai ales că se mai pregătesc automotoare. Cât timp nu le fac livretele de așa natură încât să circule toate simultan, se țin de mentenanță și au zilnic 1-2 rezerve la bază, n-au cum să dea greș.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Dragos31

Vă informam că trenurile IR15523 de pe ruta București Nord -Titu și IR 15534 de pe ruta Brașov - București Nord sunt anulate în data de 01.09.2020!

Sursa: Facebook/Astra Trans Carpatic - https://www.facebook.com/19238608845019 ... 833225741/

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Calatorul321

In cele din urma Astra a renuntat la extinderea traseelor cu IC2? De mai multe luni este doar un IC2 functional, presupun ca n-au reusit sa le aduca intr-o stare suficient de fiabila.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

Pentru teren plat si pentru o plaja de temperatura -5 : 30 grade Celsius nu -15 : 40 ca la noi, deci motoarele si AC sunt suprasolicitate fata de ce au fost ele proiectate.
Sistemele prea complexe(frana recuperativa, ABS si antiderapare la accelerare) au fost dezactivate iar motoarele au fost detarate ca sa nu se mai incinga / sa nu mai vibreze si sa rupa esapamentul, doar ca acum daca intra AC la maxim cand sunt si motoarele turate la maxim ori nu mai urca Predealul / nu mai prinde 140 ori scade tensiunea si se blocheaza calculatoarele, asa ca trebuie sa manareasca si AC sa nu mai suga putere la maxim atunci cand sunt si motoarele turate la maxim sau sa alimenteze logica printr-un UPS / sursa separata si nu direct din circuitul de forta de pe auxiliare.

Cum adica 2 apte de circulatie cu 1-2 rezerve?, ca daca rezervele nu sunt apte pai degeaba mai sunt.

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) oc7avian

Joi, IC2-ul a făcut ~1h până la Predeal, fără nicio oprire (IR 15536 de la 17:25). Pur și simplu nu trage. Shoppy are dreptate

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) cris_m

Bai frate, eu nu inteleg o chestie, cum naiba sa nu traga in linie aproape dreapta, cu declivitate lenta?! Inteleg un TIR sa nu poata urca pe serpentine cum sunt langa Rm. Valcea pe Dealul Negru sau la Timisul de Sus, dar la tren sa ma ierte, dar traseul chiar e soft comparativ cu cel rutier...

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Dragos31

Va informam ca incepand cu data de 1 Martie 2021, trenurile ce circula pe relatia Bucuresti Nord-Brasov si retur, vor circula ca trenuri  Regio Expres!! Programul de circulatie al acestora ramane  neschimbat, insa tarifele de transport  vor scadea semnificativ   !!Va asteptam sa circulati cu noi!

Sursa: Facebook/Astra Trans Carpatic - https://www.facebook.com/192386088450191 ... 3156836/

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Stefan28

Foamea mare la privați, că tot au văzut că a introdus recent și CFR... :popa:

 


Astra Trans Carpatic (ATC) Andrei Andraș

Nici nu ofereau servicii de IR. Dacă era tren format doar din saloane cum a fost la început, da, meritau banii. Pe lângă asta, din 5 călătorii, în 4 din ele fie rămâi defect pe drum, fie ajungi cu întârziere la destinație. Iar dacă mai prinzi și un dormitor pe post de vagon de clasa a 2-a, ai rețeta perfectă a unei călătorii „minunate”.

(Și, mă rog, ce a introdus CFR?)

 


Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Stefan28

25 de trenuri InterRegio vor deveni trenuri Regio-Expres

29 ianuarie 2021

CFR Călători informează că, începând cu data de 1 februarie 2021, pentru creşterea gradului de accesibilitate la călătoria cu trenul, 25 trenuri InterRegio (IR) vor deveni trenuri Regio-Expres (R-E), fără modificarea orariilor şi a staţiilor de sosiri /plecări, astfel:

IR 1592 Craiova – Bucureşti Nord devine R-E 9000 Craiova (plecare 03.00) – Bucureşti Nord (sosire 06.44)
IR 1720 Sibiu – Craiova devine R-E 2220 Sibiu (plecare 06.35) – Craiova (sosire 11.23)
IR 12720 Sibiu – Craiova devine R-E 13220 Sibiu (plecare 05.30) – Craiova (sosire 10.30)
IR 1721 Craiova – Sibiu devine R-E 2221 Craiova (plecare 15.20) – Sibiu (sosire 20.24)
IR 1722 Sibiu – Caracal devine R-E 2222 Sibiu (plecare 02.20) – Caracal (sosire 06.56)
IR 1723 Caracal – Sibiu devine R-E 2223 Caracal (plecare 18.27) – Sibiu (sosire 22.54)
IR 1724 Sibiu – Craiova devine R-E 2224 Sibiu (plecare 15.46) – Craiova (sosire 20.34)
IR 1725 Craiova – Sibiu devine R-E 2225 Craiova (plecare 07.45)  – Sibiu (sosire 12.50)
IR 1543 Baia Mare – Cluj Napoca devine R-E 4003 Baia Mare (plecare 17.10) – Cluj Napoca (sosire 21.00)
IR 1544 Cluj Napoca – Baia Mare devine R-E 4004 Cluj Napoca (plecare 18.30) – Baia Mare (sosire 22.14)
IR 1545 Baia Mare – Cluj Napoca devine R-E 4001 Baia Mare (plecare 08.45) – Cluj Napoca (sosire 12.48)
IR 1546 Cluj Napoca – Baia Mare devine R-E 4002 Cluj Napoca (plecare 14.15) – Baia Mare (sosire 18.24)
IR 1529 Bucureşti Nord – Braşov – Sibiu, pe distanţa Braşov – Sibiu devine R-E 2105 Braşov (plecare 19.33) – Sibiu (sosire 22.35)
IR 1528 Sibiu – Braşov – Bucureşti Nord, pe distanţa Sibiu – Braşov devine R-E 2100 Sibiu (plecare 03.50) – Braşov (sosire 07.18)
IR 1811 Sibiu – Timişoara Nord devine R-E 2291 Sibiu (plecare 03.40) – Timişoara Nord (sosire 10.08)
IR 1812 Timişoara Nord – Sibiu devine R-E 2292 Timişoara Nord (plecare 16.00) – Sibiu (sosire 22.41)
IR 1880 Târgovişte – Titu devine R-E 9180 Târgovişte (plecare 05.12) – Titu (sosire 05.40)
IR 1882 Târgovişte – Titu devine R-E 9182 Târgovişte (plecare 06.22) – Titu (sosire 06.49)
IR 1883 Titu – Târgovişte devine R-E 9183 Titu (plecare 10.20) – Târgovişte (sosire 10.48)
IR 1884 Târgovişte – Titu devine R-E 9184 Târgovişte (plecare 10.25) – Titu (sosire 10.52)
IR 1885 Titu – Târgovişte devine R-E 9185 Titu (plecare 14.42) – Târgovişte (sosire 15.09)
IR 1886 Târgovişte – Titu devine R-E 9186 (plecare 13.25) Târgovişte – Titu (sosire 13.52)
IR 1887 Titu – Târgovişte devine R-E 9187 Titu (plecare 17.20) – Târgovişte (sosire 17.47)
IR 1888 Târgovişte – Titu devine R-E 9188 Târgovişte (plecare 17.30)  – Titu  (sosire 17.57)
IR 1889 Titu – Târgovişte devine R-E 9189 Titu (plecare 18.45) – Târgovişte (sosire 19.13)

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420729 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use