Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

88 posts, 11967 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

La mall te duci cu un scop.  Si, sincer, nu am remarcat ceea ce spui tu, dar nu contest sa existe si tevi la vedere. De obicei mallurile se intrec in designuri deosebite, cel putin in spatiile de trafic.
Revenind la metrou, daca lucrurile sunt asa de simple , de ce am facut pe M5 o statie ca aceasta ? Sa fi tras o vopsea neagra si era mai simplu, nu ? Nici Titan nu isi are sensul... Niste stalpi, table sau placaj standard si rezolvam lucrurile simplu.
Nu mai defrisam nici parcul de la Eroilor, nu mai faceam OZN-uri nici derdelusuri... Scapam si de grija infiltratiilor.
P.S. Cu o asemenea conceptie ne-am ales cu statii ca Grivita si 1Mai.
Statia-Valea-Ialomitei-de-pe-Magistrala-5--770x540.jpg (130.6 KB; downloaded 769 times)

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București aztec

Mall.
Spatiu închiriat, fiecare comerciant își alege sa amenajeze spațiul așa cum dorește, pe mp desemnați.
Oricum tavanul nu e predispus la infiltrații, de obicei drept, metalic, vopsit și îngrijit, chiar daca are diverse infrastructuri gen tubulatura , fire și țevi.
Cum tavanul e ultima lui grija investițională...de obicei este ignorat, că nu contează prea mult, ți te uiți la haine, încălțăminte, nu la tavan, și apoi de ce sa investească o gălăgie de bani pt un tavan ce nu tine de identitatea vizuala și ....luna viitoare închide vine alt chiriaș.
Aici nu vorbim de spatiile comune ce sunt îngrijite, că tine de proprietar. Doar de magazine.

Metrou.
Aici...ai timp sa te uiți pe pereți.
Teoretic ar trebui sa ai un spatiu cu o identitate vizuala și îmbrăcăminte ușor de întreținut și curățat.
Ce sa acopere vastele spatii tehnice și nefinisate.
Beton gri, urat și cu diverse stadii de infiltrații sau neregularități din construcție.

 


  • Author: Valentin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Valentin

Intr-adevar, la metrou te duci cu scopul sa casti ochii la tavan, nu sa calatoresti, nu vad diferenta intre scopul de a te duce la mall si a te duce la serviciu/scoala, e acelasi lucru.
Hai sa alegem si noi despre ce discutam, statii noi sau statii vechi? Parca vorbeam de Unirii, nu vad logica ta si nici sensul sa te indrepti catre statiile noi, cat timp noi vorbeam de statiile vechi, inclusiv de Grivita si 1 Mai daca tot ai adus in discutie, statiile fiind deficitare arhitectural din nastere, la care poti rezolva mai simplu, pentru prezent, prezentul in care MREX nu a miscat un deget pentru statiile respective atata amar de timp si acum au venit si au dat si ei o vopsea.. La Unirii poti sa vopsesti tavanul negru, macar daca stii ca nu investeti (recte MREX) in repararea/placarea tavanului, de cat timp sta asa? Daca tot au scos placajul, vopseau inchis tot si nu era asa evident, nu mi compara statia Unirii cu V.Ialomitei ca sunt total diferite, ca schelet al tavanului ma refer, la Unirii tavanul fals NU are nicio contributie arhitecturala (precum e la V.Ialomitei, unde placajul da forma frumoasa), doar ascunde instalatiile. Nu contest ca tavanul fals poate da mai bine, dar ce voiam sa ZIC de la inceput, era ca puteau rezolva mai repede si mai ieftin pana sa se decida ei ce fac acolo. Asa au lasat descoperit si nici n-au ascuns in vreun fel situatia, eu asta incerc sa reprosez.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Daca lucrurile sunt asa de simple si chiar nu conteaza cum arata o statie, sa facem pe viitor toate statiile la fel. Nu ne mai batem capul cu finisaje diferite, concursuri  de teme si chestii de genul asta..  Este simplu si ieftin. Am vazut abordarea asta pe afara si mi se parea ca trec prin aceeasi statie de nu stiu cate ori.
Da, ideea este sa faca ceva, indiferent ce este acest "ceva", ca este vopsit negru sau un finisaj cat de cat. Insa ei doar au dat jos geamurile si nu au mai facut nimic de ani buni. Asa cum arata acum incepe sa semene a paragina. Probabil ca nu sunt hotarati, pentru ca respectivele statii NU au fost proiectate sa stea cu "maruntaiele" la vedere. Ar trebui ascunse toate cablurile si ce mai era tras prin plafonul fals.

 


  • Author: SirVlady
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București SirVlady

M4 văd că a devenit contesa rețelei privind cârpeala.  :popa: Deja s-au apucat și la Basarab să facă injecții pereților până la refuz.
BASARAB.jpg (976.91 KB; downloaded 510 times)

BASARAB1.jpg (958.83 KB; downloaded 510 times)


La Grivița e deja tradițională treaba, deja a început să se vadă destul de binișor și stratul vechi (cel albastru).  :twisted:
GRIVITA1.jpg (771.58 KB; downloaded 512 times)

GRIVITA2.jpg (917.03 KB; downloaded 513 times)


Totuși, în poza asta s-au cam întrecut în creativitate, cred că voiau să facă cașcaval la tigaie, dar nu aveau tigăi și au improvizat cu spuma.  :rofl:
GRIVITA (1).jpg (1.12 MB; downloaded 514 times)


Lăsând ironia, e cam trist să vezi a doua cea mai nouă linie de metrou în acest hal, folosind soluții care nu sunt facile pe termen lung. Până la urmă și stațiile reprezintă cartea de vizită a metroului Bucureștean.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

La un moment dat parca se anuntase o licitatie pentru statiile astea, mai stie cineva ceva?

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București PTMZ

Din ce am consultat până acum pe E-licitație, încă nu s-a lansat nimic pentru ele. O să mai caut zilele acestea, dar slabe șanse.

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

Pentru renovări nu a fost nicio licitație.
Au vrut prin 2019 să schimbe vechile validatoare Prodata și CardTec inclusiv în stațiile rămase de pe M4, și segmentul Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny dar a picat ideea.

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

La Timpuri Noi, după două săptămâni, asta e singura diferență în renovarea stației...
La firul opus nici măcar nu s-au mai deranjat să lucreze...  :popa:
 
20210223_173335_compress33.jpg (839.88 KB; downloaded 353 times)

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

La Basarab au fost revopsiți stâlpii de susținere ai stației...
20210226_104606_compress46.jpg (872.93 KB; downloaded 227 times)
20210226_104602_compress88.jpg (842.5 KB; downloaded 228 times)

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Si travertinul , putin ( in poza 2).  :twisted:
Pacat de initiativa, daca nu sunt in stare sa puna o banda si o folie sa protejeze finisajele.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: andreiiul
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andreiiul

Tavanul pare si el vopsit, dar nu au acoperit peretele placat cu piatra si l-au gazat.
Si cablul care este tras in partea superioara a stalpilor cred ca putea fi acoperit.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Aha, e vorba de fapt ca au mazgalit cu var travertinul!

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since , our 1687 forum members have written 330619 posts in 3963 topics and 414 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use