Topic: Stiri si articole din presa
329 posts, 84237 views
📖 Pagination options
-
- Author: orex
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Evaluati, fiecare dintre voi, cate dintre primele 10, cele mai aglomerate aeroporturi din Europa au la ora actuala metrou... In vremurile bune, 2019, ne situam ca trafic unde El-Prat sau Franz Josef Strauß erau acum peste 25 de ani! Pe restul n-are rost sa le mai aducem in discutie!
Evaluati, fiecare dintre voi, cate dintre primele 10, cele mai aglomerate aeroporturi din Europa au la ora actuala metrou... In vremurile bune, 2019, ne situam ca trafic unde El-Prat sau Franz Josef Strauß erau acum peste 25 de ani! Pe restul n-are rost sa le mai aducem in discutie!
Evolutia traficului de pasageri aero Europa .png (115.63 KB; downloaded 604 times)
-
- Author: PTMZ
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
În proiectul de buget sunt cuprinse și sume importante pentru lucrări la metroul bucureștean. Cea mai mare sumă, de 352,52 milioane de lei merge la proiectul Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă-Otopeni. Evident, tronsonul 1 Mai-Tokyo, cel finanțat de Comisia Europeană.
Sursa: Club Feroviar
-
- Author: orex
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Un mare fas!!!
Mai analizati si voi insiva comicariile astea si pe urma sa luati de bune ”informatiile” , astea, ”transpirate” in mediu online!
Puneti pariu ca angajamentele bugetare anuale asumate (fondurile potential puse in rezerva), prin proiectul de buget actual, pentru aceasta lucrare, n-au cum sa fie cheltuite pana la finele anului curent?! Nici daca se baga ”sub umbrela” H.G. nr. 621/2018, n-ar avea cum! Totusi, daca insista, ”e unii” pe str. Stirbei Voda care ar putea sa le vina de hac, nu-s la prima escapada de acest gen!!!
Un mare fas!!!

Mai analizati si voi insiva comicariile astea si pe urma sa luati de bune ”informatiile” , astea, ”transpirate” in mediu online!
Cine credeti ca-n 6 luni poate sa ”absoarba”, in mod legal 350 mil RON (cca. 70 mil EUR), asta daca nu-i vreo noua saga?
Lic M6.1 2021.png (226.29 KB; downloaded 331 times)
Puneti pariu ca angajamentele bugetare anuale asumate (fondurile potential puse in rezerva), prin proiectul de buget actual, pentru aceasta lucrare, n-au cum sa fie cheltuite pana la finele anului curent?! Nici daca se baga ”sub umbrela” H.G. nr. 621/2018, n-ar avea cum! Totusi, daca insista, ”e unii” pe str. Stirbei Voda care ar putea sa le vina de hac, nu-s la prima escapada de acest gen!!!

-
- Author: PTMZ
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, mai are la dispoziție șase zile pentru a se pronunța în privința demarării procedurii de achiziție pe lucrări și proiectare structură a metroului spre Otopeni, secțiunea Băneasa – Aeroport. Ministrul Cătălin Drulă zice că nu ar mai fi nevoie de metrou, căci avem tren, însă argumentele lui nu stau în picioare.
Potrivit informațiilor deținute de către Club Feroviar, conducerea Metrorex a solicitat ca până la 6 martie Ministerul Transporturilor să ia o decizie în privința lansării în Sistemul Electronic de Achziții publice a licitației de proiectare și execuție a lucrărilor de structură pentru secțiunea de metrou Băneasa – Aeroport Otopeni.
Termenul de 7 martie decurge din faptul că în data de 7 ianuarie 2021 ANAP, Autoritatea de Achizții Publice, a aprobat documentația de lictație ce i-a fost prezentată de Metrorex. Totodată, ANAP a cerut autorității contractate Metrorex să modifice documentația în unele puncte în cel mult 60 de zile. Prevederile legale, anume HG 419/2018 privind normele metodologice de aplicare a OUG 98/2017, obligîă autoritatea să încarce documentația modificată în termenul menționat, contrar aceasta urmând să fie anulată.
Metrorex a trimis zilele trecute către minister o solictare în care atenționează asupra aspectelor de mai sus și în care cere instrucțiuni dacă să trimită sau nu spre publicare în SEAP anunțul de participare.
Metrorex informează Ministerul că partea de costuri privind consultanța, asistența tehnică și supervizarea sunt acoperite 100% de un imprumut japonez JICA, în timp ce proiecatrea și executie sunt susținute prin împrumutul japonez în proportie de 85%, doar 15% urmând să fie acoperit de România.
Surse din domeniu informează că Metrorex a mai trimis în februarie în două rânduri solicitări de clarificare către Ministerul Transporturilor la care nu a primit răspuns și că procedurile de selecție a firmelor responsabile cu exproprierile de terenuri sunt avansatre.
Sursa: Club Feroviar
-
- Author: Stefan28
- Membru Bronze
- Posted:
-
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
-
- Author: cris_m
- Moderator forum
- Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
In atentia tuturor utilizatorilor, va reamintim ca limbajul de cartier nu este tolerat pe forum! Asadar, aveti grija pe viitor la limbajul folosit!
In atentia tuturor utilizatorilor, va reamintim ca limbajul de cartier nu este tolerat pe forum! Asadar, aveti grija pe viitor la limbajul folosit!
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
📖 Pagination options