Parent forum: Lucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov

2 posts, 120 views
  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Vor fi 3 pasaje rutiere:
- Sinaia la intersectia DN1 (calea Prahovei) x Blvd-ul Republicii. Este intrarea pe centura sensul spre Brasov;
- Sinaia la intersectia DN1 (calea Brasovului) x Blvd-ul Ferdinand. Este iesirea de pe centura sensul spre Brasov;
- Azuga la intersectia DN1 x  Str. Prahovei. Este strada care duce in statiunea propriu-zisa si partiile de ski.

Si mai multe pietonale, aici e o ciorba intre pasaje subterane si pasarele metalice:
- pasaj pietonal subteran/suprateran Piața Centrală din Comarnic – intersecție DN 1 cu str. Ghioșești;
- pasaj pietonal subteran/suprateran Primaria Comarnic;
- pasaj pietonal subteran/suprateran – intersecție DN 1 cu str. Crinului (Poiana Țapului);
- pasaj pietonal subteran – intersecție DN 1 cu str. Telecabinei (Bușteni);
- pasaj pietonal subteran – intersecție DN 1 cu str. Panduri (Predeal).

Daca in 2 ani vedem pasajele (sper sa fie subterane toate) gata insemna ca totul a mers snur. Trebuie sa tinem cont ca un termen rezonabil pentru Comarnic Brasov e de 7-8 ani, abia acum s-a semnat actualizarea SF-ului si realizarea PT-ului. Dupa ce o sa avem cateva tronsoane proiectate ne putem gandi la licitatia pentru executie.

Legat de solutia A3 vs VO Ploiesti Vest, nu vad de ce sa ducem autostrada intre actuala centura si oras. Asa cum ai zis si tu ai un pasaj peste DN1, unul mai lung peste CF plus inca unul suplimentar pentru a reveni din nou in exteriorul inelului de centura.

Pasajele vor sa imbunătațească situatia pana va fi gata A3 .

Sursele pentru lista pasajelor: ArenaConstruct, G4Media, ProTV

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

Astia sunt batuti in cap, pasajele auto si pietonale nu o sa ajute cu nimic, blocajele nu apar din cauza pietonilor sau intersectiilor acelea ci din cauza tuturor care se parcheaza in Busteni si Comarnic si celor care fac stanga in Comarnic pe Secariei DJ101S(sau ce fel de drum este acela) si pe celelalte stradute in Busteni(nu poti avea 10km cat are Comarnic si Busteni(cu Poiana Tapului) cu interzis la stanga).

Pasajul de la Mefin Sinaia nu se poate construi, acolo drumul este deja in panta si dupa intersectie vine pasajul existent peste CF de la Mefin.
Celalalt pasaj de la Sinaia se poate face dar nu ajuta mare lucru, cei care stateau la cedeaza spre Bucuresti oricum o luau prin statiune daca era coada prea mare si daca e blocaj oricum se blocheaza si statiunea.
Pasajul din Azuga nu ar rezolva nimic si ar veni fix in centrul statiunii printre case, singura zona mai aerisita, curatica si cu ceva ce ar putea semana cu un parculet din toata statiunea, nu se poate descrie decat intr-un singur fel, CRIMINAL.

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since , our 1687 forum members have written 330618 posts in 3963 topics and 414 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use