MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Știri și articole din presă

2060 posts, 583526 views
 
Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 148
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

Una peste alta sa le fie rusine ca spoliaza bugetul de stat, an de an, din ce in ce mai mult, in timp ce alti operatori de transport, similari, de pe alte meleaguri, sunt pe PLUS (isi acopera cheltuielile cotidiene si mai fac nitcavai profit anual), fara a ”cersii” vreo subventie! Pe domniile lor (sindicalistii MEX) i-a interesat, in peste trei decenii, cum de ”AIA” au ajuns sa fie profitabili?! Din pacate nu! :yes:

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Nu-i normal ca sindicatul sa ia nici 0.0000....0001% pe spatiile de publicitate si spatiile comerciale. Metroul nu este al sindicatului. Sindicatul reprezinta, chipurile, interesul angajatului. Ce cauta ei la publicitate si chioscuri!?

S-a mai incercat acum cativa ani razboirea dinspre Metrorex catre sindicat, dar s-a terminat repede, Metrorex a capitulat!

Cu fluxul redus de calatori, este momentul oportun pentru o greva. Daca vor greva, s-o faca, dar MT nu trebuie sa cedeze la santajul asta de tip mafiot.

 


Re: Știri și articole din presă andrei11

1) MT va ceda șantajului, n-am nicio îndoială.  Miniștrii /  directorii s-au schimbat pe bandă rulantă,  Rădoi a rămas.  Bravo lui că a reușit și nu-l au cu nimic la mână.  MT -ul e șantajabil,  nu Rădoi.
2) Păi dacă Sindicatul pune mâna pe spațiile publicitare înseamnă că veniturile se duc în banii câștigați de membrii de sindicat.  Ce  nu e  logic aici ?  Oricum repet, MT - ul e șantajabil, nu Rădoi. De ce nu l-au găsit cu ceva pe Rădoi să-l  tragă pe linie moartă ? Ori  nu e șantajabil ori el șantajează ( îi are la mână ) pe unii "sus puși".

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

MT e santajabil prin simplul fapt ca trebuie sa presteze acest serviciu public, iar sindicatul santajeaza cu oprirea serviciului. Deci ce <bravo>?

Banii nu trebuie sa se duca la membrii de sindicat, ci in conturile institutiei. Daca institutia vrea sa dea bonusuri, e treaba ei, all good.

 


Re: Știri și articole din presă andrei11

Repet, problema e de ce Rădoi își impune de fiecare dată punctul de vedere ? Ori legea ( activității sindicatelor ) e strâmbă și din diverse motive nu poate fi schimbată,  ori Rădoi nu e șantajabil,  ori are pile foarte mari.

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Isi impune pentru ca are mii de angajati in spate care in secunda 2 opresc metroul, atat de simplu. Este o tactica mafiota care obliga Mrex mereu sa semneze <de frica>. Nu trebuie sa fie santajabil Radoi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

Acum mi-e teama ca toata disputa aceasta este inutila. Salariile s-au mărit, motive de greva nu sunt pana la următoarea  negociere de contract... Atunci se va dovedi cine este mai tare.
Sunt doar "umflări in pene" ale ministrului, ca si cu M6. Nu este ca si cum M6.2 era iminent, este (foarte) departe. Vedem daca lasă ceva in urma sau doar rigips si infiltrații ca predecesorul.

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Aici e vorba de contractele cu spatiile comerciale si publicitatea.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

Nu pot să facă greva pentru spații comerciale și publicitate.
Ministrul se referea si la faptul că la marirea de salarii au negociat din partea Metrorex unii care erau membri de sindicat...Adica aveau niste interese ..opuse. :)

 


Re: Știri și articole din presă andrei11

Eu nu înțeleg cum o Întreprindere de Stat poate avea salariați  organizați în Sindicate.
E și cum ai cere azil politic în propria țară...

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Inainte de a o lua prin alte balarii ar trebui mai intai sa lamurim treaba cu subventia. Conform regulilor UE poti acorda subventie cetateanului calator nu firmei, aia e considerata ilegala in lipsa unei aprobari europene prealabile extrem de precisa.
Acum, subventia legala acordata pentru mentinerea unui cost redus al biletului sau gratuitatilor nu se justifica la gramada ci strict pe baza calatoriilor efective, lucruri valabile si la STB si la CFR calatori sau la privati.
Sper ca m-am exprimat destul de clar.

 


Re: Știri și articole din presă orex

andrei11 wrote:
Eu nu înțeleg cum o Întreprindere de Stat poate avea salariați  organizați în Sindicate.
E și cum ai cere azil politic în propria țară...

Mai rau, titulaturile Europol, SNAP nu ti-au tangentat timpanul?  
;)

 


Re: Știri și articole din presă TibiV

sab wrote:
Acum mi-e teama ca toata disputa aceasta este inutila. Salariile s-au mărit, motive de greva nu sunt pana la următoarea  negociere de contract... Atunci se va dovedi cine este mai tare. Sunt doar "umflări in pene" ale ministrului, ca si cu M6. Nu este ca si cum M6.2 era iminent, este (foarte) departe. Vedem daca lasă ceva in urma sau doar rigips si infiltrații ca predecesorul.

Discutia este mult prea larga...
De la faptul ca regulile europene permit subventii pentru transportul in comun pentru "legaturi" insufient utilizate, dar necesare dpdv social (si ecologic, ca sa nu fie inlocuite de masina personala - poate un Diesel Euro1)...

Dar asta nu inseamna ca metroul poate "inghiti" toata dorinta de cresteri salariale ale domnului lider sindical (mi-e sila sa-i scriu numele...)

Nu reiau comparatiile foarte bune ale colegilor despre numarul de salariati/km din alte retele de metrou....

Metroul din Bucuresti NU a fost construit ca sa se simta bine angajatii Metrorex, a fost construit ca sa la asigure bucurestenilor un transport civilizat...
Si nu pentru ca (virgula) cateva mii de angajati sa poata santaja cel mai mare (NU oras...) ci cel mare contributor la PIB-ul Romaniei...

Pe scurt: Ruie, domnule Madoi!

 


Re: Știri și articole din presă orex

Pardon!
Roiu ”domnule Madoi!”

 


Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 148
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2320 forum members have written 423993 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use