Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA0 (Noua centură a Bucureștiului)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

62 posts, 17376 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options

Re: Stiri, noutati, perspective omirica

Există deja, am văzut ieri, un început de organizare de șantier lângă A2, sensul spre București, între ieșirile Cernica și Centură. E și un panou instalat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Ăștia deschid un milion de șantiere pe centură / A 0 și nu sunt în stare să termine într-un timp  rezonabil nicio lucrare.  :evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Vad ca Alsim Alarko se misca chiar bine pe loturile 1 si 2. Dar pe locul 3 vad ca e pauza, I wonder why!

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

PTMZ wrote:
Ministerul Transporturilor propune, pentru realizarea lotului 2 din A0 Sud, exproprierea a încă două imobile în suprafață totală de 130 mp. Valoarea despăgubirilor este de 1.500 lei, conform proiectului publicat pe site-ul propriu.

Pentru acest lot din A0 Sud a fost emisă autorizație de construire încă de anul trecut iar cosntructorul turc Alsim Alarko a demarat deja lucrările de construcție.

Sursa: Economica


Cred  că textul e formulat ambiguu, nu pot valora 2 imobile numai 1500 lei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristi N

In limbajul "functionaresc" imobil este si o parcela de teren nu numai o constructie, asa cum e si in cazul asta. Avem 2 parcele de teren arabil: 12mp si 118mp care se despagubesc cu aproximativ 11.5 lei/mp.
Informatiile sunt luate din Anexa Proiectului de HG de pe site-ul MT: link

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Avand in vedere numele autorului, Horatiu Cosma, merita sa fie informatia si aici.
Revin pe subiectul podului peste Dâmbovița de pe A0 Sud lot 1. Conform avizului final de la Apele Române, se va construi un pod normal, fără gabarit navigabil. Se menționează în aviz că, dacă în viitor Dâmbovița va deveni navigabilă, CNAIR va face un nou pod cu gabarit corespunzător  :D.

Iar legat de transportul de balast, discuția e una mai lungă. Ștefan Ioniță în 2017, în cruciada lui sfântă împotriva cotropitorilor străini, s-a gândit să ceară în caietul de sarcini de la A0 Sud umpluturi din balast integral, fără nicio analiză de genul ”oare găsim atâtea milioane de metri cubi de balast în zonă?” Evident că nu se găsește, plus că obținerea unui permis de exploatare pentru balastiere noi reprezintă un coșmar birocratic.

Turcii au reușit să încheie câteva contracte cu balastierele din zonă care oferă balast corespunzător, însă cantitățile sunt foarte mici. Așa că au mers pe varianta obținerii de permise de exploatare. Au reușit în primă fază să obțină actele pentru o exploatare la Măgurele, chiar lângă șantierul lor, însă unii actori direct interesați de subiect (să se cumpere la suprapreț de la ei) au reușit să îi blocheze pe la ANRM/Apele Române.

Într-un final au reușit totuși să obțină un alt permis de exploatare pentru o suprafață din Prahova (procedura birocratică e incredibil de anevoioasă, am îmbătrânit câțiva ani încercând să îi dăm de capăt; de fiecare dată când credeam că s-a încheiat, mai apărea câte o aprobare/hârtie suplimentară). Dar au reușit, acum aduc de acolo cam 200 de transporturi pe zi, au început azi și schimbul de noapte, vor să ajungă cam la 600 de transporturi la 24 de ore. Deocamdată aduc doar pentru lotul 2, mâine ar trebui să aprobe inginerul și pentru lotul 1 și să îi dea bătaie și acolo cam la aceeași capacitate.

Însă dacă ne uităm strategic, solicitarea balastului pentru întreaga cantitate de umpluturi e un dezastru, a întârziat proiectul cu câteva luni bune, iar zecile de mii de transporturi Prahova-A0 vor însemna poluare, ambuteiaje suplimentare etc.

A0 Nord, din fericire, a scăpat de gândirea strategică a lui Ștefan Ioniță și prevede umpluturi uzuale (gen pământ îmbunătățit cu lianți) și balast doar la rampe.

Am mai scris și o mai repet: anul ăsta am reușit să finalizăm toate exproprierile pe A0 (tot cercul), am scos pădurile din circuitul forestier (deja au apărut poze cu defrișările de la Aktor), am dus lupte la baionetă cu proprietarii de utilități și am reușit într-un timp record pentru ei (pentru noi normal, ba chiar aș zice că se poate îmbunătăți) să aprobăm proiectele de relocare și să mutăm utilitățile din teren. Am mai modificat soluția de nod la DN1 cu propunerea aia de trompetă dublă gen Gilău ce a fost desenată de unii colegi aici în trecut.

Pe A0 Nord 1 e chestiune de câteva zile până când se anunță câștigătorul, iar pe lotul 3 tocmai s-a trimis la ANAP raportul pe evaluarea tehnică, după care deschid financiarul și la chinezi și ar trebui să dureze 1-2 săptămâni până iese raportul final și se emite din nou câștigătorul.

Sursa

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Ha ?  :shock:
N-au găsit altă soluție pentru stâlpii podului ?
Cum de le-a ieșit așa ?
A 0.jpg (177.22 KB; downloaded 1891 times)

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Uite ca s-a avizat si aprobat un astfel de proiect, cu afectarea altei constructii!! :bleah:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

E prima reacție pe care am găsit-o, dar mai am și altele dacă vrei să fie dosarul stufos.
2021-11-21_16-07-26.jpg (47.66 KB; downloaded 1879 times)

Dar să nu fim răi, nu știm proiectul final, au avut ei ceva în cap, poate nu puteau altfel.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Si, asa-i calaresc turcii pe italieni, dupa cum se observa! :lol:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

Sa privim si partea buna a lucrurilor. Avem prima masura antibizoni care folosesc banda de urgenta cand e coada pe autostrata.
Lasand gluma la o parte, pe langa pericolul pe care il reprezinta niste stalpi de beton fix in mijlocul autostrazii (prevand niste accidente mortale acolo dupa finalizarea lucrarilor) chiar/ nu se puteau face niste grinzi de beton cu 2-3 m mai lungi astfel incat sa fie lasata libera banda de urgenta (si implicit respectata si zona de siguranta)? Sau macar mutau tot pasajul 2-3 metri mai spre Pantelimon.
Cum de a avizat CNAIR si mai ale Politia Rutiera un astfel de obstacol fizic pe autostrata (poate asociatia sa ceara un punct de vedere din partea celor 2 autoritati)?  Chiar si cu o limita de viteza coborata la 80km/h in zona (cum era pe zona de beton) tot este periculos.
E de ajuns sa loveasca pilonul 1 TIR incarcat si sa avem restrictii pe 2 autostrazi din cauza pericolului creat.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nu vă agitați !
Acolo vor fi două variante la finalul lucrărilor:
1.jpg (195.14 KB; downloaded 1817 times)
2.jpg (192.39 KB; downloaded 1817 times)

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

La variantele astea nu m-am gandit. Si nu sunt departe de adevar. Dar din punct de vedere economic, cred ca era mai ieftin sa ajusteze proiectul la situatia din teren, nu terenul la proiect.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A0 (Noua centură a Bucureștiului)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use