Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

301 posts, 50000 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

La inceputul lunii am cerut cateva info legate de lucrari:
1. Care este numarul si data in care a fost emisa autorizatia de construire pentru acest obiectiv, mentionez ca nu ma refer la autorizatia pentru devierea utilitatilor ci la cea pentru executia lucrarilor de construire efectiva a pasajului;
2. O copie in format electronic dupa autorizatia mentionata la punctul 1;
3. Modalitatea prin care este/va fi achizitionat tablierul metalic al pasajului propriu-zis, stadiul in care se afla aceasta achizitie si care este numele persoanei juridice care va furniza aceasta confectie metalica;
4. Care este termenul de finalizare al lucrarii aferente introducerii conductei de canalizare de-a lungul sos. Colentina intre intersectia cu sos. Dna Ghica si raul Colentina precum si detaliile tehnice aferente descarcarii apelor pluviale in raul Colentina si avizul Apelor Romane pe pentru aceasta lucrare;
5. Proiectului tehnic al pasajului si ultimul plan de executie al lucrarilor avizat de beneficiar in format electronic.


Zilele trecute a sosit si raspunsul:

















































Powered by API/PUM imgur uploader

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Vreo mișcare sau tot abandonat?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

<< Pe teren >> lucrarea este abandonată de ceva vreme.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Oricum in perioada asta nu prea aveai ce sa faci, turnari de beton nu ca ai avut minime negative si sub 5 grade, asternut asfalt la fel, iar tablierul inca nu e licitat...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Puteau sa faca balastari, compactari, montat utilitati, acoperit gropi...

Scrie mai sus, raspunsul la punctul 3, ca tablierul metalic o sa fie uzinat de Baurom Construct(vad ca au Mihai Bravu si Ciurel in palmares), fiind achizitionate deja 188 din 935t de metal(adica 20%), deci s-a semnat prin negociere directa.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Dacă nu modifică corespunzător proiectul  ( cu costurile de rigoare, ce să-i faci dacă nu gândim bine de la început ) și "ratează" stația de tramvai de pe pasaj proiectul se va dovedi util numai pentru autoturisme și numai pentru relația Colentina - Pantelimon de pe inel. Da, într-o oarecare măsură va facilita și relațiile de la sol dar va fi o lucrare anti transportul în comun.
Reamintesc pe această cale de pasajul NG de la Splai unde deși s-a prevăzut linie de tramvai concret nu există nicio intenție de a o monta.

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Cred ca trebuie sa analizam cu atentie variantele posibile de rezolvare a intersectiei in asa fel incat proiectantul sa nu aiba ocazia sa ne duca cu vorba.
1. Fara tramvai - solutia initiala care intre timp a fost abandonata la presiunea Asociatiei.
2. Tramvai la sol, pe langa rampele pasajului, asemanator cu solutia de la Pasajul Muncii. Dezavantajele majore vor fi cele doua conflicte de trafic cu masinile de la inceputul rampelor si timpul pierdut de tramvaie la fiecare ciclu semaforic. Ca avantaje avem costul cel mai scazut si posibilitatea de racordare cu 21. Pastila verde din mijlocul intersectiei are aproximativ 32 de m dar nu vad cum s-ar putea amenaja o statie acolo data fiind incrucisarea cu 21.
3. Tramvai pe pasaj, cu statii inaintea rampelor. Conexiune nefericita cu 21 si imposibilitate de a instala o incrucisare in intersectie. Avantajele ar fi ca nu se modifica proiectul tablierului si se tranziteaza intersectia rapid.
4 Tramvai si statie ambele pe pasaj. Cred ca toti suntem de acord ca asta ar fi cea mai buna varianta, conexiune cu 21 si tranzit rapid fara conflicte de trafic. Dezavantajul ar fi ca va presupune refacerea proiectului tablierului si ramanem tot fara incrucisare cu 21.

Pentru ultima varianta, ochiometric vorbind, trebuie latit pasajul cu cel putin 2m pe fiecare sens pentru a incapea refugiul intre B1 si B2 plus cate un set de scari si lifturi pentru fiecare peron.

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Robert24

Si eu tot asa as vedea cea mai buna solutie

dna ghica.png (4.2 MB; downloaded 368 times)

 


  • Author: Valentin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Valentin

Intrebare, de ce la nivelul solului nu se poate muta statia tramvaiului 21 sub pasaj?  Acum sunt ~32m de la carosabil la carosabil, dar acum sunt 3 benzi la sol, chiar mai e nevoie de toate cele 3 avand in vedere constructia pasajului? Eu zic ca o reducere la 2 e rezonabila si ar face loc pentru aprox 42m (36m sunt tramvaiele care se cumpara), exista vreun impediment tehnic altul decat sa aibe poporul pe unde sa circule?
Chiar daca nu vrem 2 benzi la sol, daca statia se muta sub pod, se poate reorganiza intersectia si tot reusim sa facem loc statiei...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Pasajul este strict pentru relația Doamna Ghica.  Pentru Colentina nu se schimbă absolut nimic. Va avea fix același flux de autoturisme.  Pesemne va "ține'' mai mult verdele pentru  direcția Colentina.
Mie de altceva mi-e frică,  deja au  fost construite două reazeme de-o parte și alta ale intersecției pentru podul ( metalic ? ).  Dacă lărgim podul se mărește greutatea lui.  Pot prelua noile sarcini actualele reazeme ?
Configurația de la sol se poate schimba.  Sunt multiple variante, loc este destul.

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Ar fi loc pentru  o ingustare a carosabilului si ingrasarea pastilei din centrul intersectiei.
Pe directia Colentina avem cate 5 benzi pe sens si se poate renunta la B1. Nici in trecut nu prea era folosita pentru circulatie, mai mult era ocupata de masini oprite.
Pe directia Dna Ghica avem cate 3 benzi, aici nu vad fezabil sa renuntam la vreo banda dar putem ingusta B1 si B2 sensul spre Pantelimon. In imagine se vede ca cele 2 sunt mult mai late fata de celelalte.

Andrei11 ingrijorarea ta mi se pare cea mai relevanta. E posibil sa fie nevoie si de o extindere a celor 2 reazeme nu cred ca tablierul va reveni la latimea originala in dreptul pilelor.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nu e problema să revină la lățimea originală, problema este că tablierul va fi mult mai greu, fiind mai lat. Deci sigur trebuie reproiectate reazemele respective și adăugate alte reazeme.
Trebuie să reconfigureze total  intersecția la sol - eventual și al liniei 21 - au loc destul. Dacă-mi bat puțin capul pot face și eu un proiect de reconfigurare.
Da, prima bandă de pe Colentina era practic pentru parcare în rond.

 


  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Asa au existat diverse propuneri acum ceva vreme, care indicau variante de a gestiona o eventuala linie de tramvai cu statie sub pasaj (pe partea dinspre Pantelimon). La cum e inceput proiectul, tramvai nu vezi neam pe pasaj. Poate doar pe stilul tramvai contra naturii cum e la Muncii si cum era pe vremuri la Obor. Problema e ca nu au cei 42-45m pentru a face un astfel de pasaj.

Aici din pacate nu prea este loc pentru 10 cai de rulare plus trotuare plus distanta pana la cladiri. La ultimele calcule, ai nevoie de vreo 37-38m (vezi pasaj NG, sub liniile de 400) pentru sase benzi pe pasaj plus patru la sol, iar blocurile de pe partea cu Pantelimon au ~40m intre ele. Nu numai ca nu iti ramane loc de trotuar decent, dar nu ramai nici cu spatiu intre trotuar si bloc, ceea ce nu e tocmai in regula.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Noi ne-am gândit la altă variantă.  Așa cum e prevăzut în proiect, pe rampele pasajului  banda 2 comună cu linia de tramvai, numai în dreptul stației ( de pe pasaj ) linia de tramvai separată de banda a II -a + refugiul respectiv. Deci tablierul ar trebui să fie mai lat numai în dreptul stațiilor de pe pasaj.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)  • 
Choose destination

Since , our 1712 forum members have written 335020 posts in 4002 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use