MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1052751 views
 
Go to page:  1  ... 330 331 332 333 334 335 336  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

Nu fiti misogini, ca daca va duce bine nu conteaza cine-i la mansa!
PS
@ByOnu
Ai avea rezerve, eu unul NU, chiar daca-i ditamai ”harabaia”! ;)



inca un exemplu


 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

O întâmplare ciudată azi: rama 1109 Luxemburg are anunțurile de usi ale Izabelei Neamțu, iar anunțurile de stații nu merg, ci le zice mecanicul...  :shock:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex bogdan63

Confirm, anunțurile Izabelei Neamțu sunt auzite și la uși si la stații de la Preciziei la Mihai Bravu, firul 1. După Mihai Bravu, stațiile sunt anunțate de mecanic până la capăt.
Dar pe firul 2 totul merge normal.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex PTMZ

Dovada, de pe YouTube:



Mi se pare interesant că au avut de la Isabela Neamțu înregistrări pentru Bombardier cu stațiile de pe M3, deoarece la vremea aceea nu era niciun Bombardier pe această magistrală.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex punmeister

Ea a inregistrat in 2000 pentru toate magistralele, nu doar pentru M2.

 



Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Se pare că se ridica semne de întrebare asupra salariilor...

Drulă se declară nemulțumit că salariile celor circa 5.500 de angajați din Metrorex au crescut de la 1 noiembrie cu 18%, deși, din cauza pandemiei, numărul de călători și încasările au scăzut. El spune că vrea să știe cum s-a negociat noul contract de muncă și cum s-a ajuns la acea majorare salarială pe care bugetul nu o poate susține.

„Este complet inacceptabil și lipsit de solidaritate ca, în vreme ce milioane de români au avut de suferit financiar din cauza pandemiei, în timp ce ai pierderi enorme de venituri, să crești cheltuielile salariale de asemenea manieră”, spune ministrul.

Cheltuielile cu personalul ale regiei, care administrează rețeaua de metrou din Capitală, au crescut accelerat din 2016 încoace, mai spune Drulă, arătând că venitul mediu în companie este de 10.000 de lei, dublu față de anul 2017.

Pe de altă parte, sindicatul angajaților de la Metrorex spune că oamenii au sporuri la salariu deoarece mulți dintre aceștia își desfășoară activitatea în program de lucru numai de noapte, în subteran, în zile în care potrivit legii nu se lucrează, acumulând și multe ore suplimentare din cauza lipsei de personal.

Media salariilor de la metrou nu depășește suma de 7000 lei/lună, iar ministrul Transporturilor Cătălin Drulă are situația reală, care i-a fost prezentată de către conducerea executivă a Metrorex SA, se araă înr-un comunicat al sindicatului USLM, citat de Mediafax.

„Nu sindicaliștii și liderii acestora au semnat contracte de sute de milioane de euro cu Alstom și au pierdut procese de sute de milioane de euro cu Astaldi!”, mai scriu sindicaliștii.

„Mulți dintre salariații de la metrou nu au Paște, nu au Crăciun și nici Revelion, astfel ca bucureștenii să beneficieze tot timpul de acest mijloc modern de transport în condiții de maximă siguranță. Activitatea de la metrou se desfășoară în condițiile în care nivelul maxim admisibil al noxelor este depășit de 8 ori. Deficitul de personal de la metrou este recunoscut atât de către conducerea executivă a Societății, cât și de reprezentanții MTI, fiind bine cunoscut faptul că s-au înregistrat un mare număr de pensionari, concomitent cu darea în exploatare a Magistralei 5 de metrou. De fapt în ultimii 5 - 6 ani s-au dat în exploatare 12 stații și 2 depouri de metrou, timp în care mulți dintre salariații Metrorex, încadrați în grupele 1 sau 2 de muncă și-au depus dosarele de pensionare.

Aceste lucruri ar trebui să le cunoască domnul ministrul Drula înainte de a îi acuza pe sindicaliștii de la metrou și pe liderii acestora de situația financiară precară a societății”, arată USLM.


Pentru mecanici, că despre ei e vorba mai ales cu aceste salarii, sunt 90% justificate aceste salarii... De ce? Pentru că ai responsabilitatea siguranței călătorului, pentru că stai și 7 ore în tunel pe un aer irespirabil ș.a.m.d...
Lucruri care ar trebui puse de asemenea sub semnul întrebării sunt altele: cum de la metroul bucureștean pe cei 78 de kilometri de retea sunt 6000 de angajați?
Că la Londra pe 402 kilometri sunt 5200 de angajați...  :lol:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Ne mai lesi? Ce aer irespirabil? Te-ai sufocat in metrou si inca nu am aflat??? Spre deosebire de pasageri in cabina mecanicilor e aer conditionat...

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Ai idee cam câți mecanici au ajuns să aiba probleme medicale din cauza asta?
Probleme acestea apar cu timpul...
Cât despre aer, este luat din tunele...
Aici este și o analiză asupra calității aerului din metrou, din 2018. Acum bineînțeles că totul e la fel.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Da, da, Filip Impex...
Vino cu date comparative fata de alte metrouri europene, unele din ele vechi de o suta de ani ca sa poti fi credibil...
Altfel lasi impresia ca trenurile ar fi diesel si nu electrice, ca aerul in Bucuresti e cu aroma de brazi de munte si ca zgomotul stradal ar fi minuscul desi e urias...
In ce priveste praful intreaba-i mai intai de cate ori au spalat calea de rulare si tunelele ca e datoria lor de serviciu inclusa in salariu mai inainte de a le plange de mila ca o bocitoare angajata pe bani...
Si mai tine cont ca pentru conditii deosebite de munca beneficiaza de facilitati la care tu nici macar nu ai putea sa visezi.
Grija ta ar trebui sa fie indreptata spre calatori si cetatenii platitori de dari nu spre profitori...
:(

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

@Stefan28
1. Cand iti propui sa ai o astfel de meserie iti asumi si riscurile nu numai beneficiile, nu?;
2. Tu stii ca, asa pe nesimtite, daca folosesti metroul, ca si calator ingurgitezi, pe nesimtite, pilitura de fier rezultata din contactul roata-sina de fiecare data cand iti trece pe sub nas o omida? Acum poate-ti raspunzi de ce neoanele de-a lungul peronului si tavanele statiilor vechi sunt afumate! Si nu-ti da nimeni niciun spor de ”calator”! ;)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

P.S.
Mecanicii sunt baieti de treaba si simpatici dar sunt dublu supranumerar la metrou, au fugit in masa la Mrex de la calea ferata desi acolo respirau aer curat de munte.  :)
De ce oare???
Dati voi raspunsul, ca nu e deloc greu de ghicit!

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex aztec

Eu nu înțeleg cum la 4200 angajați să se pensioneze 500 într-un an.
Ba pardon...ultimele luni....
E total anormal procentul.
Nu pun 5500 că nu se angajau pt DT și se pensionau în același an...
Pare mai mult un schimb de generații în familie...

"În utlimele luni, 500 de oameni au plecat în pensie. Oameni care lucrau în condiții grele de muncă.  Cu cine să ținem metroul în picioare? Aceștia trebuiau înlocuiți. (…) Avem de întrețiunut zece stații de metrou și un depou. "

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Ți-ai răspuns singur la întrebare...
Din cifrele prezentate de tine, la DT s-au angajat 1300 de oameni ? E corect ? Dacă s-au angajat toți deodată vor ieși toți deodată la pensie... Simplu, nu ?

 


Go to page:  1  ... 330 331 332 333 334 335 336  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419435 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use