MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom

85 posts, 35315 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom subway guru

Club Feroviar zice ca astazi s-ar fi platit toate restantele!

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom andrei11

Brre, ăștia care asigurați mentenanța, știu că voi sunteți importanți și vă ocupați de lucruri serioase, puneți mâna și schimbați anunțul sonor din trenuri, să știe lumea că la Eroilor exisă legătură și cu Dr. Taberei. E așa  de greu pentru IT- iștii inteligenți ai României Capitaliste ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom sab

Mai intai trebuie sa il considere Metrorex ca un lucru important si sa-l puna pe lista de prioritati. ;)

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom Stefan28

Au început să trimită și CAF-uri la Alstom Militari, acolo fiind rama 1309 Jiu.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom GPS

Curios... acum circulă pe M2.

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom Stefan28

A fost și a revenit.

Sursa: Facebook - D Vrote
sursa facebook
FB_IMG_1613739569139.jpg (168.27 KB; downloaded 4704 times)

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom cris_m

@Stefan28 conform regulamentului trebuie mentionata in clar sursa fotografiilor, nu la modul general Facebook, Google etc.

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom subway guru

Absolut corect, e obligatoriu sa mentinem credibilitatea si prestanta forumului...

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom PTMZ

Alstom e singurul ofertant la licitația pentru mentenanță:
Metrorex a primit o singură ofertă la licitația pentru mentenanța trenurilor de metrou, cu o valoare estimată de până la 4,1 miliarde de lei. Oferta a fost depusă de către Alstom, compania care asigură și în prezent serviciile de mentenanță a ramelor, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Și spaniolii de la CAF s-au interesat de această licitație și chiar au contestat caietul de sarcini. În final, ei nu au mai depus însă ofertă.


Metrorex a publicat pe 7 septembrie 2020 anunțul de licitație pentru mentenanța trenurilor de metrou. Contractul are o valoare estimată de până la 4,1 miliarde de lei și se întinde pe o perioadă de 15 ani.

Contractul scos la licitație vizează servicii de mentenanță pentru ramele electrice de metrou și vehiculele feroviare specifice infrastructurii de metrou, pentru o perioadă de 15 ani, respectiv mentenanță standard pentru:

– parcul de material rulant de generație veche (trenuri tip IVA) aferent unui parcurs estimat de 16.020.000 km (1.068.000 km/an x 15 ani); și

- parcul material rulant de generație nouă (trenuri tip BM2, BM21 si BM3, alt tip de material rulant achiziționat în perioada contractuală) aferent unui parcurs estimat de 121.500.000 km (8.100.000 km/an x 15 ani).

Sursa: Economica

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom PTMZ

Firma Alstom Transport a câștigat licitația de mentenanță a trenurilor Metrorex, contractul având o durată de 15 ani. O comunicare în acest sens a fost trimită miercuri de către Metrorex.

Firma a fost singura care a depus ofertă, după o dispută derulată în primăvara anului cu societatea spaniolă CAF în care aceasta din urmă nu a avut câștig de cauză. Potrivit sitului public de achiziția selecția câștigătorului a avut loc miercuri, 15 decembrie.

Contractul câștigat de Alstom prevede servicii de mentenanta pentru ramele electrice de metrou si vehiculele feroviare specifice infrastructurii de metrou, pentru o perioada de 15 ani, respectiv mentenanță standard pentru: – parcul de material rulant de generație veche (trenuri tip IVA) aferent unui parcurs estimat de 16.020.000 km (1.068.000 km/an x 15 ani); și – parcul material rulant de generație nouă (trenuri tip BM2, BM21 si BM3, alt tip de material rulant achiziționat în perioada contractuală) aferent unui parcurs estimat de 121.500.000 km (8.100.000 km/an x 15 ani).

Clauze de modificare a contractului
• Cantitatea de servicii de mentenanță standard poate fi revizuită ca urmare a modificărilor intervenite la nivelul necesității Achizitorului determinate de situații obiective din operare (modificarea intervalului de circulație, evenimente deosebite ce necesită modificarea programului de circulație, etc.).
• Suplimentarea cantității de servicii de mentenanță standard nu va depăși 30% din valoarea serviciilor de mentenanță standard ce fac obiectul contractului (cu utilizarea prețurilor unitare prevăzute în contract pentru serviciile de mentenanță standard -prețurile ofertate). Prețul ce va fi plătit efectiv aferent cantităților suplimentare de servicii va fi stabilit la momentul formulării solicitării Achizitorului, pe baza prețurilor unitare angajate contractual, cu aplicarea (după caz) a formulei de ajustare prin revizuire. ii.
• Corespunzător necesităților obiective intervenite în perioada de derulare a contractului, determinate de situații care nu pot fi prevăzute la momentul prezentei proceduri, Achizitorul poate solicita prestatorului servicii de mentenanță corectivă cu caracter ocazional, în limita a 15 % din valoarea angajată contractual pentru servicii standard (valoarea contractului inițial).
Valoarea estimata a serviciilor de mentenanță standard, pentru o perioadă de 15 ani este de 2.828.901.015 lei, fara TVA. Valoarea totală maximă estimată a contractului, incluzând aplicarea opțiunilor de revizuire a cantităților de servicii (mentenanță standard, mentenanță corectivă cu caracter ocazional), în limitele prevăzute (15% + 30% = 45%): 4.101.906.471,75 lei, fara TVA.

Disponibilitate a metrourilor de 99%
În vara lui 2019, într-un interviu acordat Club Feroviar, directorul Alstom Transport Romania, Gabriel Stanciu, explica de ce mentenanța metrourilor este dificilă. „Metrorex plătește un tarif pe kilometru ceea ce face ca aceste costuri să fie predictibile pentru companie. Ei știu la începutul anului că vor face cinci milioane de km. Înmulțit cu tariful, ei știu cât îi va costa în anul respectiv. Când am preluat serviciul, gradul de disponibilitate a flotei era de 60%, acum este de peste 99%. Facem mentenanță la trei tipuri de rame, niciunul fabricat de Alstom. Este vorba de IVA (fabricație autohtonă anii ‘70– n.red.), Bombardier două tipuri, CAF. La IVA (Vagoane Arad – n.red.)  am înlocuit pe banii noștri cinci sisteme majore care cauzau 80% dintre probleme. În perioada 2020-2022 vin reviziile majore care ne vor costa de trei ori cât încasăm. E un business complicat care necesita eforturi logistice mari căci trebuie să avem disponibilitate la piese 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. Pe de altă parte nu poți face stoc infinit de piese căci costă foarte mult”, spunea el. Ulterior Stanciu a afirmat că gradul de disponibilitate a parcului de rame Metrorex, format din trei tipuri diferite de rame, este de peste 99%.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom PTMZ

Compania Alstom Transport România și Metrorex au semnat vineri dimineață contractul de mentenanță a flotei de trenuri de metrou.

Licitația de mentenanță a trenurilor Metrorex a fost câștigată în data de 16 decembrie de către  compania Alstom Transport. Contractul are o durată de 15 ani.

Compania Alstom a fost singura care a depus ofertă, după o dispută derulată în primăvara anului cu societatea spaniolă CAF în care aceasta din urmă nu a avut câștig de cauză. Potrivit sitului public de achiziții, selecția câștigătorului a avut loc miercuri, 15 decembrie.

Contractul câștigat de Alstom prevede servicii de mentenanță pentru ramele electrice de metrou și vehiculele feroviare specifice infrastructurii de metrou, pentru o perioada de 15 ani, respectiv mentenanță standard pentru: – parcul de material rulant de generație veche (trenuri tip IVA) aferent unui parcurs estimat de 16.020.000 km (1.068.000 km/an x 15 ani); și – parcul de material rulant de generație nouă (trenuri tip BM2, BM21 si BM3, alt tip de material rulant achiziționat în perioada contractuală) aferent unui parcurs estimat de 121.500.000 km (8.100.000 km/an x 15 ani).

Valoarea contractului, până la 4,1 miliarde lei
Valoarea estimata a serviciilor de mentenanță standard, pentru o perioadă de 15 ani este de 2.828.901.015 lei, fără TVA. Valoarea totală maximă estimată a contractului, incluzând aplicarea opțiunilor de revizuire a cantităților de servicii (mentenanță standard, mentenanță corectivă cu caracter ocazional), în limitele prevăzute (15% + 30% = 45%): 4.101.906.471,75 lei, fără TVA.

Disponibilitate a metrourilor de 99%
În vara lui 2019, într-un interviu acordat Club Feroviar, directorul Alstom Transport Romania, Gabriel Stanciu, explica de ce mentenanța metrourilor este dificilă. „Metrorex plătește un tarif pe kilometru, ceea ce face ca aceste costuri să fie predictibile pentru companie. Ei știu la începutul anului că vor face cinci milioane de kilometri. Înmulțit cu tariful, ei știu cât îi va costa în anul respectiv. Când am preluat serviciul, gradul de disponibilitate a flotei era de 60%, acum este de peste 99%. Facem mentenanță la trei tipuri de rame, niciunul fabricat de Alstom. Este vorba de IVA (fabricație autohtonă anii ‘70– n.red.), Bombardier două tipuri, CAF. La IVA (Vagoane Arad – n.red.) am înlocuit pe banii noștri cinci sisteme majore care cauzau 80% dintre probleme. În perioada 2020-2022 vin reviziile majore care ne vor costa de trei ori cât încasăm. E un business complicat care necesită eforturi logistice mari, căci trebuie să avem disponibilitate la piese 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. Pe de altă parte, nu poți face stoc infinit de piese, căci costă foarte mult”, spunea el. Ulterior, Gabriel Stanciu a afirmat că gradul de disponibilitate a parcului de rame Metrorex, format din trei tipuri diferite de rame, este de peste 99%.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom Valentin

Am avut or...onoarea sa calatoresc cu un tren de metrou avand asigurata o mentenanta extraordinar de perfecta, asa de perfecta incat la fiecare oprire in statie iti canta o oda a bucuriei, cu siguranta sesizata de toti calatorii de pe peron in special, dar si cei din tren.
O mententanta asa de perfecta incat intre T.Vladimirescu si Favorit parca erai purtat pe un nor la cat de ince.... repede calatorea trenul pe noile si impecabilele sine... o bucurie adusa la cunostiinta tuturor calatorilor.

PS: revenind, azi cu un tren, nu stiu ce nume are, am mers la "pas" intre cele doua statii mentionate, ca si cum trenul "nu intra in treapta a 2-a", chiar in halul asta s-a ajuns?

 


Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom bogdan88

Valentin wrote here:
PS: revenind, azi cu un tren, nu stiu ce nume are, am mers la "pas" intre cele doua statii mentionate, ca si cum trenul "nu intra in treapta a 2-a", chiar in halul asta s-a ajuns?

Avand in vedere ca se merge "la cale libera" pe M6, te-ai gandit ca poate a plecat pe galben din statie si a mers asa pana la urmatoarea, fiind in spatele unui alt tren? Legat de ce ai scris pana la PS, nu stiu ce metafore ai vrut sa folosesti, dar nu am inteles nimic si cred ca nu sunt singurul.

 


Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom Valentin

Exista si posibilitatea sa o fi luat pe galben, din nefericire n-am fost atent sa vad ce arata ceasul de interval. Chiar si asa, folosesc linia de 2 x / zi cam de la 3 luni de cand s-a deschis si n-am intalnit treaba asta (in sensul in care, daca ar fi mers pe galben, trenul din fata e in urma programului sau trenul in care ma aflam era inainte ceea ce oricum e o problema, doar ca nu de mentenanta trenurilor intr-adevar).

Ce voiam sa zic la PS e ca (fara ipoteza "semafor galben" luata in calcul) trenul nu depasea primul prag (e suficient sa asculti zgomotul scos la pornirea trenului de pe loc pana la viteza de circulatie posibila pe tronson, probabil sunt niste "trepte" date de partea de tractiune a trenului).

In orice caz, intalnesc tot mai des la trenuri zgomotul aproape insuportabil la franarea in statie (care te lasa cu urechile usor infundate dupa) , mi se pare inadmisibil (fie ca vorbim de mentenanta precara la trenuri sau a caii de rulare daca e cazul).

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423896 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use