Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
658 posts, 180284 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Utilizator anonim
Tovarasul scriitor de la CF habar nu are inseamna cum functioneaza un tramvai si ca la tramvaiele moderne la fiecare crestere de lungime se adauga motoare, convertizoare si aer conditionat, cu cablajele si adaugirile necesare.
Ce nu precizează însă Nicușor Dan este faptul că din prețul unui tramvai, peste 80% îl reprezintă echipamentele și instalațiile. Acestea sunt costuri relativ fixe, indiferent că este vorba de un tramvai de 18 metri sau unul de 36 de metri. În plus, prețul este similar sau chiar mai mic decât cele obținute la licitațiile organizate de Ministerul Dezvoltării pentru tramvaie similare destinate unor orașe ca Galați, de exemplu.
Sursa: Club Feroviar
Tovarasul scriitor de la CF habar nu are inseamna cum functioneaza un tramvai si ca la tramvaiele moderne la fiecare crestere de lungime se adauga motoare, convertizoare si aer conditionat, cu cablajele si adaugirile necesare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
cris_m
Nu inteleg ce se cramponeaza lumea de aceasta licitatie. Problema acum ar trebui sa fie ce se intampla cu liniile nemodernizate pe care ar urma sa circule tramvaiele noi pe care si le doresc cu atata ardoare unii si altii...
Nu inteleg ce se cramponeaza lumea de aceasta licitatie. Problema acum ar trebui sa fie ce se intampla cu liniile nemodernizate pe care ar urma sa circule tramvaiele noi pe care si le doresc cu atata ardoare unii si altii...
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
Probabil acesta este motivul principal si,ii dau dreptate. Dar ar fi trebuit sa vina cu o solutie ,sa anunte o noua licitatie pentru 36 m ,intr-un interval rezonabil dupa solutionarea contestatiei.
Şi ca o completare la asta, am adăugat eu un motiv de oportunitate, erau tramvaie de 18 metri care costau cât tramvaiele de 36 de metri, ceea ce evident că nu e rezonabil.Pe imensa majoritate a liniilor de tramvai pe care noi le operăm în Bucureşti e nevoie de tramvaie mari, nu de tramvaie mici.
Probabil acesta este motivul principal si,ii dau dreptate. Dar ar fi trebuit sa vina cu o solutie ,sa anunte o noua licitatie pentru 36 m ,intr-un interval rezonabil dupa solutionarea contestatiei.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
1689
In curind, probleme vor fi si pe liniile modernizate acum 10++ ani, care nu au fost intretinute corespunzator (burare, polizare, intretinere macazuri si echipamente auxiliare, console etc.) sau, si ma grav, au fost distruse prin tot felul de giumbuslucuri electorale gen "inierbari"...
cris_m wrote:
Nu inteleg ce se cramponeaza lumea de aceasta licitatie. Problema acum ar trebui sa fie ce se intampla cu liniile nemodernizate pe care ar urma sa circule tramvaiele noi pe care si le doresc cu atata ardoare unii si altii...
In curind, probleme vor fi si pe liniile modernizate acum 10++ ani, care nu au fost intretinute corespunzator (burare, polizare, intretinere macazuri si echipamente auxiliare, console etc.) sau, si ma grav, au fost distruse prin tot felul de giumbuslucuri electorale gen "inierbari"...
- orex
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
orex
Revin cu obstinatie, cate refugii din Bucuresti sunt capabile sa primeasca tramvaie de 36m? Prea putine si asta trebuie sa fi vazut si voi. Un exemplu, ”la mica tacaneala”, pe unde umblu frecvent, Piata C. Coposu, P. Sf. Stefan, Delea Veche, P. Hurmuzachi (Bariera Vergului)! Sunt apte sa gazduiasca tramvaie de 36 m? Nicidecum, pe liniile 40 si 55!
Revin cu obstinatie, cate refugii din Bucuresti sunt capabile sa primeasca tramvaie de 36m? Prea putine si asta trebuie sa fi vazut si voi. Un exemplu, ”la mica tacaneala”, pe unde umblu frecvent, Piata C. Coposu, P. Sf. Stefan, Delea Veche, P. Hurmuzachi (Bariera Vergului)! Sunt apte sa gazduiasca tramvaie de 36 m? Nicidecum, pe liniile 40 si 55!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
andrei11
"Ei" s-au gândit la linia 1/10 și 41 când le-a ieșit din gură numărul magic 36 ( de metri ).
Și 55 are peroanele lungi pe Iancului / Pantelimon.
"Ei" s-au gândit la linia 1/10 și 41 când le-a ieșit din gură numărul magic 36 ( de metri ).
Și 55 are peroanele lungi pe Iancului / Pantelimon.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
cris_m
Nu le trimite nimeni normal la cap pe 40 si 55, cel putin nu in halul in care arata liniile acum...
Nu le trimite nimeni normal la cap pe 40 si 55, cel putin nu in halul in care arata liniile acum...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
andreiiul
Legat de lungime nu trebuie sa ne gandim doar la refugii. Trebuie luat in calcul si zone unde tramvaiul stationeaza in mijlocul intersectiei, daca blocheaza sa nu. Caz concret: mijlocul intersectiei de la Sudului unde un BLF se intinde de la semafor(cel putin pe coborare spre Vacaresti) pana unde se termina zona verde. Un tramvai de 36 de m nu va mai incapea si are de ales in a bloca intersectia pe directia Nitu Vasile - Vacaresti (sau viraj spre Orasel) sau a astepta in statie pana poate trece de ambele semafoare (asta insemnand modificarea timpilor de semaforizare)
Legat de lungime nu trebuie sa ne gandim doar la refugii. Trebuie luat in calcul si zone unde tramvaiul stationeaza in mijlocul intersectiei, daca blocheaza sa nu. Caz concret: mijlocul intersectiei de la Sudului unde un BLF se intinde de la semafor(cel putin pe coborare spre Vacaresti) pana unde se termina zona verde. Un tramvai de 36 de m nu va mai incapea si are de ales in a bloca intersectia pe directia Nitu Vasile - Vacaresti (sau viraj spre Orasel) sau a astepta in statie pana poate trece de ambele semafoare (asta insemnand modificarea timpilor de semaforizare)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
WT_fan06
Poate cu ocazia aceasta vom vedea semaforizări mai coerente care să prioritizeze de fapt transportul public...
Poate cu ocazia aceasta vom vedea semaforizări mai coerente care să prioritizeze de fapt transportul public...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
ByOnu
Si pe 21 multi vatmani asteapta in mijlocul intersectiei de la Carol I.
Si pe 21 multi vatmani asteapta in mijlocul intersectiei de la Carol I.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
shoppy
Da, dupa habarnistii de la JF un midibuz de 40 de persoane trebuie sa coste lafel ca un autobuz de 80 de persoane pentru ca motorul, franele, ventilatia si toate celelalte auxiliare sunt fix aceleasi...
Da, dupa habarnistii de la JF un midibuz de 40 de persoane trebuie sa coste lafel ca un autobuz de 80 de persoane pentru ca motorul, franele, ventilatia si toate celelalte auxiliare sunt fix aceleasi...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Contestația VFU a fost admisă, fiind dispusă remedierea.
Contestația VFU a fost admisă, fiind dispusă remedierea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Utilizator anonim
Probabil vor fi obligati sa cumpere 40 si apoi nu se va mai semna pentru inca 60. Totusi, chiar daca nu au fost inspirati sa cumpere mai mari, pana la urma sunt 40 de tramvaie noi. In 2019 cand au lansat proiectul au decis sa cumpere atatea pentru inlocuirea tuturor Tatra ramase, deci in final nu ar fi un lucru rau.
Probabil vor fi obligati sa cumpere 40 si apoi nu se va mai semna pentru inca 60. Totusi, chiar daca nu au fost inspirati sa cumpere mai mari, pana la urma sunt 40 de tramvaie noi. In 2019 cand au lansat proiectul au decis sa cumpere atatea pentru inlocuirea tuturor Tatra ramase, deci in final nu ar fi un lucru rau.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
1689
Eu nu vad asta intr-o lumina atit de pozitiva. STB se va alege cu un (alt) prototip, parcul va fi si mai pestrit, tot ce putem spera e ca firma sa nu dea faliment dupa ce livreaza (o parte) din tramvaie si sa raminem cu ele in brate...
Inca un giumbusluc aruncat peste gard de ultima administratie...
Eu nu vad asta intr-o lumina atit de pozitiva. STB se va alege cu un (alt) prototip, parcul va fi si mai pestrit, tot ce putem spera e ca firma sa nu dea faliment dupa ce livreaza (o parte) din tramvaie si sa raminem cu ele in brate...
Inca un giumbusluc aruncat peste gard de ultima administratie...
📖 Pagination options