Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri

658 posts, 180284 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 47
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Utilizator anonim

Ce nu precizează însă Nicușor Dan este faptul că din prețul unui tramvai, peste 80% îl reprezintă echipamentele și instalațiile. Acestea sunt costuri relativ fixe, indiferent că este vorba de un tramvai de 18 metri sau unul de 36 de metri. În plus, prețul este similar sau chiar mai mic decât cele obținute la licitațiile organizate de Ministerul Dezvoltării pentru tramvaie similare destinate unor orașe ca Galați, de exemplu.
Sursa: Club Feroviar


Tovarasul scriitor de la CF habar nu are inseamna cum functioneaza un tramvai si ca la tramvaiele moderne la fiecare crestere de lungime se adauga motoare, convertizoare si aer conditionat, cu cablajele si adaugirile necesare.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri cris_m

Nu inteleg ce se cramponeaza lumea de aceasta licitatie. Problema acum ar trebui sa fie ce se intampla cu liniile nemodernizate pe care ar urma sa circule tramvaiele noi pe care si le doresc cu atata ardoare unii si altii...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Linia 43

Şi ca o completare la asta, am adăugat eu un motiv de oportunitate, erau tramvaie de 18 metri care costau cât tramvaiele de 36 de metri, ceea ce evident că nu e rezonabil.Pe imensa majoritate a liniilor de tramvai pe care noi le operăm în Bucureşti e nevoie de tramvaie mari, nu de tramvaie mici.

Probabil acesta este motivul principal si,ii dau dreptate. Dar ar fi trebuit sa vina cu o solutie ,sa anunte o noua licitatie pentru 36 m ,intr-un interval rezonabil dupa solutionarea contestatiei.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri 1689

cris_m wrote:
Nu inteleg ce se cramponeaza lumea de aceasta licitatie. Problema acum ar trebui sa fie ce se intampla cu liniile nemodernizate pe care ar urma sa circule tramvaiele noi pe care si le doresc cu atata ardoare unii si altii...

In curind, probleme vor fi si pe liniile modernizate acum 10++ ani, care nu au fost intretinute corespunzator (burare, polizare, intretinere macazuri si echipamente auxiliare, console etc.) sau, si ma grav, au fost distruse prin tot felul de giumbuslucuri electorale gen "inierbari"...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri orex

Revin cu obstinatie, cate refugii din Bucuresti sunt capabile sa primeasca tramvaie de 36m? Prea putine si asta trebuie sa fi vazut si voi. Un exemplu, ”la mica tacaneala”, pe unde umblu frecvent, Piata C. Coposu, P. Sf. Stefan, Delea Veche, P. Hurmuzachi (Bariera Vergului)! Sunt apte sa gazduiasca tramvaie de 36 m? Nicidecum, pe liniile 40 si 55!

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri andrei11

"Ei" s-au gândit la linia 1/10 și 41 când le-a ieșit din gură numărul magic 36 ( de metri ).
Și 55 are peroanele lungi pe Iancului / Pantelimon.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri cris_m

Nu le trimite nimeni normal la cap pe 40 si 55, cel putin nu in halul in care arata liniile acum...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri andreiiul

Legat de lungime nu trebuie sa ne gandim doar la refugii. Trebuie luat in calcul si zone unde tramvaiul stationeaza in mijlocul intersectiei, daca blocheaza sa nu. Caz concret: mijlocul intersectiei de la Sudului unde un BLF se intinde de la semafor(cel putin pe coborare spre Vacaresti) pana unde se termina zona verde. Un tramvai de 36 de m nu va mai incapea si are de ales in a bloca intersectia pe directia Nitu Vasile - Vacaresti (sau viraj spre Orasel) sau a astepta in statie pana poate trece de ambele semafoare (asta insemnand modificarea timpilor de semaforizare)

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri WT_fan06

Poate cu ocazia aceasta vom vedea semaforizări mai coerente care să prioritizeze de fapt transportul public... :popa:

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri ByOnu

Si pe 21 multi vatmani asteapta in mijlocul intersectiei de la Carol I.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri shoppy

Da, dupa habarnistii de la JF un midibuz de 40 de persoane trebuie sa coste lafel ca un autobuz de 80 de persoane pentru ca motorul, franele, ventilatia si toate celelalte auxiliare sunt fix aceleasi...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Contestația VFU a fost admisă, fiind dispusă remedierea.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Utilizator anonim

Probabil vor fi obligati sa cumpere 40 si apoi nu se va mai semna pentru inca 60. Totusi, chiar daca nu au fost inspirati sa cumpere mai mari, pana la urma sunt 40 de tramvaie noi. In 2019 cand au lansat proiectul au decis sa cumpere atatea pentru inlocuirea tuturor Tatra ramase, deci in final nu ar fi un lucru rau.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri 1689

Eu nu vad asta intr-o lumina atit de pozitiva. STB se va alege cu un (alt) prototip, parcul va fi si mai pestrit, tot ce putem spera e ca firma sa nu dea faliment dupa ce livreaza (o parte) din tramvaie si sa raminem cu ele in brate...

Inca un giumbusluc aruncat peste gard de ultima administratie...

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419395 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use