Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
416 posts, 148637 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
ByOnu
Park and Ride la Helitube si s-a rezolvat. Iar in viitor prelungit 21 (una din putinele idei bune din articol).
Park and Ride la Helitube si s-a rezolvat. Iar in viitor prelungit 21 (una din putinele idei bune din articol).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
WT_fan06
andrei11 wrote:Păi oricum autobuzele fac legătura și cu 21. Am sugerat asta în ideea de a facilita transbordarea și la 21 și la 66. În orice caz, trebuie găsită altă soluție decât Obor. Una civilizată și demnă de o capitală europeană.
Autobuzele din Județul Ilfov trebuie să aibă terminalul la tramvai, nu la troleibuz. Troleibuzul e lent în Colentina.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
Trole
Ideea nu e deloc rea, mai ales dacă se combină cu realizarea M7.
Tramvaiul, ca predecesor al metroului, e o variantă deja testată în Viena sau Bruxelles.
Singura posibilitate de a reduce numărul autobuzelor R este prelungirea tramvaiului în Voluntari și crearea unui terminal de autobuze și P+R la noul capăt. Iar prelungirea nu se poate face decât subteran, din motive de lipsă de spațiu la suprafață.
Evident, cu această ocazie trebuie cumpărate vehicule noi, echipate cu sisteme de siguranță pentru circulația în subteran. Nu se pune problema de a ne baza pe V3A.
Ideea nu e deloc rea, mai ales dacă se combină cu realizarea M7.
Tramvaiul, ca predecesor al metroului, e o variantă deja testată în Viena sau Bruxelles.
Singura posibilitate de a reduce numărul autobuzelor R este prelungirea tramvaiului în Voluntari și crearea unui terminal de autobuze și P+R la noul capăt. Iar prelungirea nu se poate face decât subteran, din motive de lipsă de spațiu la suprafață.
Evident, cu această ocazie trebuie cumpărate vehicule noi, echipate cu sisteme de siguranță pentru circulația în subteran. Nu se pune problema de a ne baza pe V3A.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
andrei11
Mai sunt și alte posibilități mult mai ieftine, și peste drum de actualul cap al tramvaiului 21 și pe unde a fost fosta << Europa >> sunt spații generoasae unde poți organiza capete de "R", capul lui 21 și P+R. Prelungirea tramvaiului în Voluntari și pe deasupra și subteran este un nonsens.
Cu atâtea subterane pe acolo mai degrabă te apuci de M 7.
Trole wrote:
Singura posibilitate de a reduce numărul autobuzelor R este prelungirea lui tramvaiului în Voluntari și crearea unui terminal de autobuze și P+R la noul capăt. Iar prelungirea nu se poate face decât subteran, din motive de lipsă de spațiu la suprafață.
Mai sunt și alte posibilități mult mai ieftine, și peste drum de actualul cap al tramvaiului 21 și pe unde a fost fosta << Europa >> sunt spații generoasae unde poți organiza capete de "R", capul lui 21 și P+R. Prelungirea tramvaiului în Voluntari și pe deasupra și subteran este un nonsens.
Cu atâtea subterane pe acolo mai degrabă te apuci de M 7.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Inteleg ca soarta terenului Helitube ar fi deja adjudecata si ar exista deja AC pentru un nou Dedeman (cred ca il muta pe cel de la Carrefour).
Ramane desigur terenul Europa, ocazie cu care ma gandesc ca s-ar putea realiza si o legatura directa cu un viitor tren suburban.
Inteleg ca soarta terenului Helitube ar fi deja adjudecata si ar exista deja AC pentru un nou Dedeman (cred ca il muta pe cel de la Carrefour).
Ramane desigur terenul Europa, ocazie cu care ma gandesc ca s-ar putea realiza si o legatura directa cu un viitor tren suburban.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Utilizator anonim
Eu as baga masinile in subteran intre Obor si Helitube, ca e mult trafic de tranzit in zona, cu iesiri la Obor, a doua dupa Obor, la Ghica, sus la Cartier si apoi la capat. Nu am urmarit toata discutia, dar combinata si cu cateva parcari subterane, ar fi ok realizarea. Iar sus sa se mai aeriseasca, tramvaiul sa ramana cu spatiu verde cat o banda in laterale, sa fie banda separata pentru restul transportului si sa se refaca zona pietonala si pentru biciclete.
Eu as baga masinile in subteran intre Obor si Helitube, ca e mult trafic de tranzit in zona, cu iesiri la Obor, a doua dupa Obor, la Ghica, sus la Cartier si apoi la capat. Nu am urmarit toata discutia, dar combinata si cu cateva parcari subterane, ar fi ok realizarea. Iar sus sa se mai aeriseasca, tramvaiul sa ramana cu spatiu verde cat o banda in laterale, sa fie banda separata pentru restul transportului si sa se refaca zona pietonala si pentru biciclete.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
N-am nici o tresărire, se va da și terenul de la exEuropa, nu suntem în stare să planificăm ceva cu cap.
La Helitube e teren cât cuprinde, ar fi loc și de Dedeman și de terminal ! De fapt e loc de mai multe Dedemanuri dacă e s-o luăm logic !
Ha ? Tu vorbești serios sau n-am înțeles eu ideea.
N-am nici o tresărire, se va da și terenul de la exEuropa, nu suntem în stare să planificăm ceva cu cap.
La Helitube e teren cât cuprinde, ar fi loc și de Dedeman și de terminal ! De fapt e loc de mai multe Dedemanuri dacă e s-o luăm logic !
Utilizator anonim wrote:
Eu as baga masinile in subteran intre Obor si Helitube,
Ha ? Tu vorbești serios sau n-am înțeles eu ideea.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
dekolor
Daca s-ar amenaja un terminal la Helitube, pe langa R-urile care circula pe Sos. Colentina (R411, R412, R413, R417, R467) ar putea avea capatul si cele de pe Sos. Andronache (R409, R468 + viitoarele linii). Si cu ocazia asta s-ar elibera prima banda de la Obor ocupata uneori de 7-8 autobuze simultan din liniile actuale, o sa fie si mai nasol cand vor aparea celelalte.
Daca s-ar amenaja un terminal la Helitube, pe langa R-urile care circula pe Sos. Colentina (R411, R412, R413, R417, R467) ar putea avea capatul si cele de pe Sos. Andronache (R409, R468 + viitoarele linii). Si cu ocazia asta s-ar elibera prima banda de la Obor ocupata uneori de 7-8 autobuze simultan din liniile actuale, o sa fie si mai nasol cand vor aparea celelalte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
Nu s-ar elibera nimic, ar deveni instant parcare ! Adică s-ar prelungi parcarea deja existentă.
Nu s-ar elibera nimic, ar deveni instant parcare ! Adică s-ar prelungi parcarea deja existentă.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
CiprianTRB
Sper ca e o gluma.... Traficul de tranzit trebuie redirecționat pe A0,e mult mai optim sa grăbești procedurile si lucrările pentru A0+actualul inel la 4 benzi decât sa mai faci un pasaj si sa încurajezi si mai mult masiniile sa circule prin oraș. Cum vrei ca poluarea sa fie redusa? Încurajând cât mai mult circulatia mașinilor prin oraș?
Numărul mașinilor din București și al celor ce îl tranzitează trebuie redus cât mai mult,nu mărit.
Utilizator anonim wrote:
Eu as baga masinile in subteran intre Obor si Helitube, ca e mult trafic de tranzit in zona
Sper ca e o gluma.... Traficul de tranzit trebuie redirecționat pe A0,e mult mai optim sa grăbești procedurile si lucrările pentru A0+actualul inel la 4 benzi decât sa mai faci un pasaj si sa încurajezi si mai mult masiniile sa circule prin oraș. Cum vrei ca poluarea sa fie redusa? Încurajând cât mai mult circulatia mașinilor prin oraș?
Numărul mașinilor din București și al celor ce îl tranzitează trebuie redus cât mai mult,nu mărit.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
alexxd_31
Mai mare prostie ca asta nu am auzit.
Mutam tramvaiul in subtersan in detrimentul metroului.
Mai bine ar pune mana si ar rezolva problema parcarilor in Sectorul 2 decat sa viseze la cai verzi pe pereti. (Stateam si ma gandeam ce parcare s-ar putea face sub Ritmului)
Mai mare prostie ca asta nu am auzit.
Mutam tramvaiul in subtersan in detrimentul metroului.
Mai bine ar pune mana si ar rezolva problema parcarilor in Sectorul 2 decat sa viseze la cai verzi pe pereti. (Stateam si ma gandeam ce parcare s-ar putea face sub Ritmului)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari
Bogdan Ciorascu
Spre informare:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/ ... 19877552
SIF Banat-Crișana vinde către Kaufland, Lidl și Hornbach fosta fabrică Helitube din Colentina
SIF Banat – Crișana a ajuns la un acord cu retailerii germani Kaufland, Lidl și Hornbach pentru vânzarea terenului de circa 9 hectare al fostei fabrici Helitube din cartierul bucureștean Colentina, la un preț mediu de circa 34 milioane de euro, care acoperă parțial creanța pe care fondul de investiții o avea pe proprietate, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
Spre informare:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/ ... 19877552
SIF Banat-Crișana vinde către Kaufland, Lidl și Hornbach fosta fabrică Helitube din Colentina
SIF Banat – Crișana a ajuns la un acord cu retailerii germani Kaufland, Lidl și Hornbach pentru vânzarea terenului de circa 9 hectare al fostei fabrici Helitube din cartierul bucureștean Colentina, la un preț mediu de circa 34 milioane de euro, care acoperă parțial creanța pe care fondul de investiții o avea pe proprietate, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Bogdan Ciorascu
Spre informare:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/ ... 19877552
SIF Banat-Crișana vinde către Kaufland, Lidl și Hornbach fosta fabrică Helitube din Colentina
SIF Banat – Crișana a ajuns la un acord cu retailerii germani Kaufland, Lidl și Hornbach pentru vânzarea terenului de circa 9 hectare al fostei fabrici Helitube din cartierul bucureștean Colentina, la un preț mediu de circa 34 milioane de euro, care acoperă parțial creanța pe care fondul de investiții o avea pe proprietate, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
Spre informare:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/ ... 19877552
SIF Banat-Crișana vinde către Kaufland, Lidl și Hornbach fosta fabrică Helitube din Colentina
SIF Banat – Crișana a ajuns la un acord cu retailerii germani Kaufland, Lidl și Hornbach pentru vânzarea terenului de circa 9 hectare al fostei fabrici Helitube din cartierul bucureștean Colentina, la un preț mediu de circa 34 milioane de euro, care acoperă parțial creanța pe care fondul de investiții o avea pe proprietate, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
A adus Trole in dezbatere o idee interesanta. Ce spune PMUD? Spune LRT7 (Light Rail Tram 7*). Asta include si portiunea din Piata Unirii. Nu spune nicaieri in PMUD ca anumite portiuni n-ar putea fi subterane.
*7 - posibil pentru a pastra indicativul M7.
Acum, desigur, ca forum de specialitate trebuie sa facem o analiza SWOT. De asta cred ca este important sa intelegem mai intai care este obiectivul Primariei (generala sau 2) daca ingroapa linia? Ce KPI au in vedere?
Vor doar sa elibereze 2 benzi la suprafata pentru a creste capacitatea carosabila pentru traficul general? Vor sa creasca viteza comerciala a tramvaiului si sa limiteze posibilele blocaje de pe traseu (conflictele cu masinile in intersectii, zapada iarna, accidentele rutiere, trecerile de pietoni etc.)? Vor sa creasca suprafata verde? Vor sa faca spatiu pentru piste de biciclete la suprafata?
Ce se vrea cu acest proiect? Pentru multe din punctele de mai sus solutiile sunt mult mai rapide si la indemana (semaforizare prioritara, inchiderea Mosilor veche pentru non-riverani, hai chiar si treceri subterane pentru pietoni unde este cazul).
Zice insa Trole ca daca obtinem fonduri nerambursabile, de ce nu?
A adus Trole in dezbatere o idee interesanta. Ce spune PMUD? Spune LRT7 (Light Rail Tram 7*). Asta include si portiunea din Piata Unirii. Nu spune nicaieri in PMUD ca anumite portiuni n-ar putea fi subterane.
*7 - posibil pentru a pastra indicativul M7.
Acum, desigur, ca forum de specialitate trebuie sa facem o analiza SWOT. De asta cred ca este important sa intelegem mai intai care este obiectivul Primariei (generala sau 2) daca ingroapa linia? Ce KPI au in vedere?
Vor doar sa elibereze 2 benzi la suprafata pentru a creste capacitatea carosabila pentru traficul general? Vor sa creasca viteza comerciala a tramvaiului si sa limiteze posibilele blocaje de pe traseu (conflictele cu masinile in intersectii, zapada iarna, accidentele rutiere, trecerile de pietoni etc.)? Vor sa creasca suprafata verde? Vor sa faca spatiu pentru piste de biciclete la suprafata?
Ce se vrea cu acest proiect? Pentru multe din punctele de mai sus solutiile sunt mult mai rapide si la indemana (semaforizare prioritara, inchiderea Mosilor veche pentru non-riverani, hai chiar si treceri subterane pentru pietoni unde este cazul).
Zice insa Trole ca daca obtinem fonduri nerambursabile, de ce nu?
📖 Pagination options