Forum părinte: Reţeaua de metrou din Bucureşti

 

Subiect: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

41 mesaje, 8291 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: SirVlady
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București SirVlady

Si statia Grivita a fost revopsita...intr-un roz total sinistru...

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

Mda, bătaie de joc ca de obicei! :popa:
20201222_145912_compress18.jpg (936.37 KB; descărcat de 753 ori)
20201222_145921_compress46.jpg (1.03 MB; descărcat de 737 ori)
Pereții liniei 2 au fost vopsiți complet...
20201222_145917_compress56.jpg (1.18 MB; descărcat de 746 ori)
20201222_150126_compress5.jpg (1.14 MB; descărcat de 742 ori)
La linia 1 au luat o pauză, le-a fost lene să mai continue! :))))
20201222_150103_compress81.jpg (1.35 MB; descărcat de 746 ori)
20201222_150230_compress4.jpg (1.01 MB; descărcat de 739 ori)
20201222_150250_compress93.jpg (1.04 MB; descărcat de 745 ori)

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Vopseaua aia a fost la reducere, ca si albastrul infinit de la Gorjului... :popa:
Cat timp ne mai ia sa realizam ca soluția din 2000 a fost o mare eroare si sa facem odata licitație pentru un finisaj care sa acopere mizeria aia de pe pereți ? Sau iau naiba niste prelate si acopera peretii, in loc sa-i vopseasca periodic.
Pe de alta parte, de ce GdN2 a fost singura stație la care s-a adoptat o soluție corecta, adică s-au acoperit pereții cu finisaje ?

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

bogdan5ful a scris:
Ce sunt acele echipamente lubrifiate? Amortizoare? Dacă se înțepesc ele se blochează scara rulantă? Nu sunt cunoscător de mecanică sau instalații de genul și sunt curios. :)

M-am uitat mai cu atentie si inclin sa cred ca NU sunt amortizoare. Doar niste simple puncte de sprijin, dat fiind ca scara rulanta este destul de lunga. Insa probabil ca au lubrefiat ceva pe interiorul scarii si s-a scurs lubrefiantul pe acolo.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

Eroilor, linia 2, pe M1/3...
Concluzia:  :popa:  :popa:  :popa:
20210112_183208_compress83.jpg (1.01 MB; descărcat de 415 ori)
20210112_183212_compress47.jpg (1.47 MB; descărcat de 413 ori)

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Este o chestie care mă roade, de când am văzut pozele cu decopertarea stației E1. Exista  sau nu hidroizolație la stația M1?
Mi se pare ciudat ca nu au existat probleme de asemenea dimensiuni pana nu s-a făcut M5.
42225384940_6862b99a01_b.jpg (310.97 KB; descărcat de 392 ori)

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

De vina este ca s-a facut metroul in albia Dambovitei, nicio legatura cu lucrarile facute de Astaldi . Astia ne cred chiar retardati , ce inseamna ca este o structura "imersata" , l-au facut in râu ? ;)
http://www.metrorex.ro/_read667-1
12.01.2021
Metrorex informeaza ca astazi, 12.01.2021, in zona statiei de metrou Eroilor 1 au aparut infiltratii la peronul 2. Acestea sunt tratate conform procedurilor de intretinere.
Mentionam ca, reteua de metrou construita, in special in albia raului Dambovita, este peste 80% imersata. In acest sens, sunt stabilite procedurile de interventie, care presupun atat izolarea zonei, cat si captarea si evacuarea apelor provenite din infiltratie.
Avand in vedere faptul ca, in zona se finalizeaza lucrarile de amenjare si extindere a peronului de la linia 2, precum si corespondente cu Magistrala 5, interventia se va face si cu personalul constructorului Magistralei 5, Asocierea Asocierea ASTALDI – FCC CONSTRUCCION – UTI–ACTIV GROUP.
Precizam ca circulatia trenurilor de metrou nu a fost afectata, iar siguranta calatorilor nu a fost pusa in pericol in nicio secunda.
Va prezentam scuze pentru disconfortul creat si va multumim pentru intelegere!

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Stefan28

Probleme au fost tratate conform procedurilor de întreținere de s-au rupt...  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Ploua exact la fel!!
20210113_174748_compress89.jpg (995.41 KB; descărcat de 264 ori)

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

@sab
Statia E1 a avut hidroizolatie cu carton asfaltat protejata cu shapa.
Daca te apuci sa faci svaiter planseul e ca si cum nu ar mai avea nimic, apa se infiltreaza pe sub hidroizolatie si circula pe cai nebanuite pe unde vrea ea si iese pe unde nici nu te astepti.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

In loc sa de fantezii cu luminatoare si derdelușuri mai bine ne concentram sa găsim o soluție sa preîntâmpinăm aceasta situație, oarecum previzibila, din ce înțeleg. Sunt curios cu câtă atenție au tratat îmbinările intre vechea si noua hidroizolație. Probabil cu atenție minima, din moment ce sunt atâtea probleme.
Daca se întâmpla asta pe vremea cealaltă, cineva sigur ar fi răspuns... Așa acum o tratăm ca pe  un lucru normal, o fatalitate...

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Hidroizolatia veche nu prea ai cum sa o repari...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Mie îmi sună că nu hidroizolația veche e de vină ci când s-au realizat supratraversările către  fosta linie 4...

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Problema cred ca este  si la îmbinările dintre structuri.
Daca nu exista o soluție de "îmbinare" intre cele doua izolații, înseamnă ca din start ne-am asumat aceste probleme. De fapt, daca îmi dau bine seama, noul pasaj pietonal  acționează ca un obstacol care direcționează apa fix  in jos către zonele de îmbinare, acolo unde vechea hidroizolație a fost distrusa.

Chiar nu exista nicio soluție sa se vina pe jos, nu pe deasupra stației ?

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

E bine și așa, numai că după 1990 tare mi-e frică că - în toate domeniile - au apărut oameni cu diplome care habar nu au despre ce e vorba...ce să spun și de partea a doua, școlile profesionale ajunse în dizgrație /  abandonate / desființate. etc. etc.  Acum toată lumea lucrează în IT și bănci. A, da, și în farmacii. Acolo nu mai dai de farmaciști ci de vânzătoare.

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327140 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare