Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 154503 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Să urmărim și câteva poze din interiorul lui 4116:





















...




Autobuzul va rula zilnic timp de 8 ore pe străzile Capitalei, în probe, pe traseul liniei 336, intrând cu călători în Ianuarie.
Câteva observații din partea mea:
Cutia de viteze este tot Voith, scaunele sunt din plastic, per total este o conversie foarte reușită, acesta fiind în prezent singurul autobuz care există cu conversie din Euro 3 la Euro 6 GNC având motorul identic cu cel din versiunea de Euro 3.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

Lamureste-ma cu doua chestii:
1. La ce te referi prin motor identic cu cel E3. La fel din ce punct de vedere: forma, greutate, tehnologie? Nu cred ca motorul pe gaz natural e chiar identic cu cel diesel.
2. AC-ul unde are fantele? Pe lateral sau/si in tavan? Desigur, daca ai apucat sa vezi.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC punmeister

Adica a ramas tot motorul OM 906LA initial impreuna cu cutia Voith.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Este același motor OM906LA, unde s-au păstrat blocul motor, chiulasa, dar au fost schimbate sistemele de injecție și cele de aprindere, devenind un motor cu aprindere prin scanteie (nu prin compresie cum era pana acum).
Cât despre AC, este în tavan.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andrei98

Ac-ul e clar ca sufla dinspre tavan, intrebarea era unde sunt fantele mai exact. Si presupun ca sunt asa cum a fost conceput sistemul original, adica pe langa neoane în spațiul dintre ele și aluminiul care tine si placajele de pe plafon si spre geamuri prin gaurile care le stim si la E4.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC anndrei

I-au fost activate toate tuburile fluorescente din salon. Nu se mai aprind din 2 in 2 ci se aprind toate asa cu ar fi fost normal de la inceput.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andrei98

Cred că vrei sa zici ca au fost montați suporți pentru toate, că nu aveai cum să activezi ceva ce nu exista. După cum știm au venit destul de "chele", încât s-a făcut economie până și la iluminat...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Costin

Am corectat informatia originala pe baza discutiilor ulterioare. Mesajele inutile au fost sterse. Cateva observatii raman valide:
- Stefan28, te rugam sa te documentezi mai bine si sa folosesti termenii corecti, pentru a evita greselile de ortografie (chiulOasa) sau nonsensurile (motor cu ardere externa).
- Chev Celios, te rugam sa nu recurgi nici la atacuri personale si nici la spalatul rufelor in public.
- In general, tuturor: va rugam sa aveti o atitudine prietenoasa catre ceilalti colegi de forum - purtati-va cu ei asa cum v-ati dori ca altii sa se poarte cu voi. Nu este nevoie sa va etalati aerele de superioritate inutil, ba chiar astfel de manifestari sunt descurajate categoric. Este normal si firesc sa semnalati o eroare de orice fel, este complet anormal sa o faceti arogant si ostentativ.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC 1689

Revenind insa la “proiect”... Este, cred, evident ca - initial - a fost un exercitiu de PR care, cum-necum, s-a finalizat intr-un prototip. Pe care acum STB vrea sa-l introduca in trafic.
Uitindu-ne in urma, am avut 2 (?) autobuze pe GPL care au sfirsit, as indrazni sa spun, penibil.
Va fi si asta tot un astfel de experiment ?
Daca da, de ce persistam in astfel de erori ? De ce nu sint trasi la raspundere cei care arunca banii aiurea (si - cu riscul de a deveni obsedant - as vrea sa vad si eu acel protocol misterios in care o firma privata este lovita de un acces caritabil si investeste citeva  mii bune de Euro ca sa “restaureze” un Citaro de 10+ ani si sa-l converteasca doar de amorul artei... ).
In concluzie: care este planul cu acest proiect ?
PS: oare de ce la “pilot” n-a participat decit o firma ?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC punmeister

1689 wrote:
Uitindu-ne in urma, am avut 2 (?) autobuze pe GPL care au sfirsit, as indrazni sa spun, penibil.

Toata seria Berkhof Viking a fost un fail, nu doar cele 2 donate pentru RATB de catre madam Beatrix.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC anndrei

Instalatia GPL nu prea are lgatura cu instalatia CNG.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Utilizator anonim

In forma actuala proiectul nu are niciun viitor iar 4116 va ramane singurul.

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Utilizator anonim

Ca sa se vada daca merita sau nu. Este bine ca au incercat.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434008 posts in 5403 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use