Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din România

 

Topic: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare Dej

29 posts, 14721 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Utilizator anonim

Malaxa #949 a CFR Marfa, conservata de ceva timp in remiza Golesti, a fost preluata zilele astea de muzeu, fiind la ora asta in drum spre Dej. Este printre ultimele 2-3 automotoare aproape originale ramase, fiind aleasa pentru a fi restaurata.

DSC_4446-2.jpg (247.77 KB; downloaded 4606 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D GPS

Știu că în vară 7311 era la reparat, s-au găsit fonduri și pentru 620?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Utilizator anonim

Urmeaza si ea anul viitor.

7311 e gata de o luna, o poza de la domnul Florin Nan.  :bere:

7311.jpg (160.95 KB; downloaded 4458 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D GPS

Când am ajuns eu, era proaspăt vopsită. Se lucra intens la DA, fiind în curs de pregătire pentru evenimentul dedicat celor 60 de ani de tracțiune Diesel. Oricum, felicitări pentru reușită, niște oameni excepționali care merită tot respectul.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D GPS

7311 în timpul restaurării, fotografiile au fost realizate pe 15 iulie 2019.

7311 (2).JPG (228.96 KB; downloaded 4051 times)

7311 (4).JPG (202.36 KB; downloaded 4053 times)

7311 (6).JPG (178.35 KB; downloaded 4069 times)

7311 (8).jpg (150.8 KB; downloaded 4046 times)

7311 (9).JPG (164.92 KB; downloaded 4047 times)

 


Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D PaulIP

O piesa care si-ar avea numai bine locul in muzeu ar fi 50-0001, locomotiva electrica transformata dintr-o "Didina".

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Utilizator anonim

Caroseria cel mult, s-a luat tot ce putea fi luat de pe ea si acum se taie "manual"  :rofl:

 


Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D shoppy

Parca au taiat tot ce era prin Brasov, didina electrica, didinele diesel, Co-Co electric de manevra...

 


Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D PaulIP

Didina electrica e la Arcelor Mittal Roman, din ce am aflat. Vreo didina diesel mai exista pe undeva?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Utilizator anonim

Didina electrica a fost taiata in 2007-2008 la EuroEst Constanta. Mai era o cutie diesel in Brasov dar cel putin ieri nu se mai vedea, era pe lista de casari cand au taiat LEMA si restul de vreo 2-3 diesele retrase in zona. O sa ma mai uit dupa ea cand mai dispare vegetatia.

 


Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Gabi23

Utilizator anonim wrote:
Malaxa #949 a CFR Marfa, conservata de ceva timp in remiza Golesti, a fost preluata zilele astea de muzeu, fiind la ora asta in drum spre Dej.

La acest exemplar au mai reușit să facă ceva? Au primit fonduri?  :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare D Utilizator anonim

Din pacate de la 7311 nu s-a mai facut nimic, nu s-au mai primit fonduri iar proiectul este momentan blocat din cauza problemelor legate de terenuri si alte proceduri, mai ales in contextul reorganizarii CFR Marfa. Si cel mai probabil pana cel mai devreme in primavara nu vom vedea nimic, toata lumea fiind „focusata” in urmatoarea perioada pe stabilirea noilor administratii locale si apoi a alegerilor generale.  :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Muzeul Locomotivelor și Atelierul Restaurări Feroviare Dej Utilizator anonim

Din pacate proiectul muzeului a fost tras pe linie moarta, ministerul nu are bani, CFR Marfa nu se implica pentru ca oricum are mari probleme din cauza blocarii ajutoarelor de la stat si obligarii companiei sa returneze toti banii primiti ca ajutor. Astfel, nu se va mai restaura nimic iar domnul Nan, administratorul si practic fondatorul si sustinatorul acestui proiect, a anuntat ca renunta sa se mai ocupe de proiect din cauza lipsei sprijinului.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului feroviar din România  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use