Parent forum: Troleibuze

 

Topic: Aspecte generale privind troleibuzele

115 posts, 37329 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte generale privind troleibuzele bercenicity

Puss in Boots wrote:
Daca nu-si vor pune la punct reteaua si se vor lega toate aceste zone cu gaps-uri unde se merge pe baterii va fi pacat de toate achizitiile de troleibuze. Se vor culca pe-o ureche (daca nu au facut-o deja).

Din puctul de vedere al calatorului nu cred ca e mai bine sa mearga cu 5km/h pe macazuri autohtone...

Dar asta este viitorul troleibuzului - inainte de sfarsit. Rulat cat mai mult pe baterii.

Si in Zurich - care din punctul meu de vedere este varful tehnologiei in materie de troleibuz - extinderile/transformarile de trasee care se fac sa fac fara retea noua, ci cu troleibuze IMC. Pe masura ce tehnologia bateriilor de pe autobuzele electrice se maturizeaza, avantajul  troleibuzului dispare.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte generale privind troleibuzele PTMZ

Cred că aici merge cel mai bine:




 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte generale privind troleibuzele cris_m

Chiar am cautat un material de acest gen acum ceva timp si n-am gasit!  :bere:  :applause:

 


  • Author: bgd70
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte generale privind troleibuzele bgd70

Un video cu viteza de circulatie a troleibuzelor in diverse orase din Europa in dreptul macazurilor, incrucisarilor si in curbe.





 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze  • 
Choose destination

Since , our 1712 forum members have written 335020 posts in 4002 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use