Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5424 posts, 1062399 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
zapacitu
Dupa ce mi-am revenit din ras, am constatat ca harta e gresita, in sensul ca nu ar trebui unite GdN1 cu GdN2 prin nicio linie. Asa cum se vede acum zici ca e un ciot de M2 intre ele.
Ar mai trebui rectificat si VI. Pe harta asta nu e clar cum se merge pe M5, logic ar fi de la Romancierilor sa se desparta doua linii: una spre VI si alta spre Brancusi.
Ai pentru corectarea hartii Altceva nu vezi de la MRex.
Dupa ce mi-am revenit din ras, am constatat ca harta e gresita, in sensul ca nu ar trebui unite GdN1 cu GdN2 prin nicio linie. Asa cum se vede acum zici ca e un ciot de M2 intre ele.
Ar mai trebui rectificat si VI. Pe harta asta nu e clar cum se merge pe M5, logic ar fi de la Romancierilor sa se desparta doua linii: una spre VI si alta spre Brancusi.
Ai pentru corectarea hartii Altceva nu vezi de la MRex.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
Eu tin minte ca era un pic pe dos, in toate statiile trebuia sa bagi fisa de un leu dar la Unirii trebuia sa bagi doua monede
Eu tin minte ca era un pic pe dos, in toate statiile trebuia sa bagi fisa de un leu dar la Unirii trebuia sa bagi doua monede
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Goldmund
M-as aventura intr-un alt domeniu si anume "cat dureaza constructia unei magistrale de metrou?"
Un ultim exemplu recent il putem avea de la constructia a trei statii de metrou din M5 (U5) din Berlin, fiecare statie semnata(arhitectural) de cate un renumit arhitect al momentului .., constructia celor trei statii+ tunelul, a durat pana acum 8(opt) ani de zile. Insa, inceputul santierului a fost in anul 1995, dupa care in anul 2002 a fost un "Baustop", s-a oprit santierul din lipsa finantarii(deja vu!) E adevarat, statiile sunt ceva deosebit(de aceea si filmuletul de mai jos), dar aici avem "bogata" Germanie, cu constructori f. seriosi, dar cu problemele bine stiute cu finantarea...
Opt ani....constructia a trei statii de metrou. Constructia unei magistrale este in sine ceva f. dificil, unde "subsolul" unui oras joaca de fapt rolul cel mai important(Bucuresti, Amsterdam, Berlin...)
https://www.youtube.com/watch?v=wKON9MLV ... nnel=rbb
* Karl Friedrich Schinkel, unul dintre cei mai mari arhitecti ai Germaniei ( https://de.wikipedia.org/wiki/Karl_Friedrich_Schinkel ), grafician, pictor, scenograf s.a..(in reportaj vine vorba de "albastru Schinkel"din statia de metrou "Museumsinsel" - deasupra avem o insula care aduna la un loc cateva dintre cele mai valoroase muzee ale lumii de azi, pe o suprafata destul de mica), un albastru puternic, dar in opozitie cu "ultra marin", este o nuanta mai deschisa si care apare pentru prima oara intr-un decor(semnat de Schinkel) pentru opera Zauberflöte(Flautul fermecat, o opera in doua acte de W.A. Mozart)
M-as aventura intr-un alt domeniu si anume "cat dureaza constructia unei magistrale de metrou?"
Un ultim exemplu recent il putem avea de la constructia a trei statii de metrou din M5 (U5) din Berlin, fiecare statie semnata(arhitectural) de cate un renumit arhitect al momentului .., constructia celor trei statii+ tunelul, a durat pana acum 8(opt) ani de zile. Insa, inceputul santierului a fost in anul 1995, dupa care in anul 2002 a fost un "Baustop", s-a oprit santierul din lipsa finantarii(deja vu!) E adevarat, statiile sunt ceva deosebit(de aceea si filmuletul de mai jos), dar aici avem "bogata" Germanie, cu constructori f. seriosi, dar cu problemele bine stiute cu finantarea...
Opt ani....constructia a trei statii de metrou. Constructia unei magistrale este in sine ceva f. dificil, unde "subsolul" unui oras joaca de fapt rolul cel mai important(Bucuresti, Amsterdam, Berlin...)
https://www.youtube.com/watch?v=wKON9MLV ... nnel=rbb
* Karl Friedrich Schinkel, unul dintre cei mai mari arhitecti ai Germaniei ( https://de.wikipedia.org/wiki/Karl_Friedrich_Schinkel ), grafician, pictor, scenograf s.a..(in reportaj vine vorba de "albastru Schinkel"din statia de metrou "Museumsinsel" - deasupra avem o insula care aduna la un loc cateva dintre cele mai valoroase muzee ale lumii de azi, pe o suprafata destul de mica), un albastru puternic, dar in opozitie cu "ultra marin", este o nuanta mai deschisa si care apare pentru prima oara intr-un decor(semnat de Schinkel) pentru opera Zauberflöte(Flautul fermecat, o opera in doua acte de W.A. Mozart)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
andrei11
@Goldmund etalonul << vitezei >> trebuie dat de liniile lui Ceașcă. Inclusiv în stațiile comuniste nu plouă ca la Eroilor 2.
N-am înțeles ce legătură există între arhitecți și "viteză". Poate explici mai detaliat.
Respect arhitecții, dar eu voi ține toată viața cu Facultatea de Construcții. - Cea de pe Bulevardul Lacul Tei .
@Goldmund etalonul << vitezei >> trebuie dat de liniile lui Ceașcă. Inclusiv în stațiile comuniste nu plouă ca la Eroilor 2.
N-am înțeles ce legătură există între arhitecți și "viteză". Poate explici mai detaliat.
Respect arhitecții, dar eu voi ține toată viața cu Facultatea de Construcții. - Cea de pe Bulevardul Lacul Tei .
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Goldmund
Nu exista nici o legatura intre arhitecti si "viteza", pentru ca exista o virgula(sic!), insa exista desigur un argument estetic(presupun mai...scump!) in favoarea unui arhitect .
Nu exista nici o legatura intre arhitecti si "viteza", pentru ca exista o virgula(sic!), insa exista desigur un argument estetic(presupun mai...scump!) in favoarea unui arhitect .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
orex
Zau?
Stii tu unde sunt hibele fara sa le nominalizez pe toate, doar ca unele au fost descoperite, in situ, si de subsemnatul, la data din ”semnatura”!
andrei11 wrote:
@Goldmund etalonul << vitezei >> trebuie dat de liniile lui Ceașcă. Inclusiv în stațiile comuniste nu plouă ca la Eroilor 2.
Zau?
Stii tu unde sunt hibele fara sa le nominalizez pe toate, doar ca unele au fost descoperite, in situ, si de subsemnatul, la data din ”semnatura”!
20201212_174051.jpg (280.53 KB; downloaded 1929 times)
20201212_174103.jpg (341.45 KB; downloaded 1933 times)
20201212_174633.jpg (286.15 KB; downloaded 1936 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Stefan28
Modernizare la Metrorex. Întrebarea este ce facem la stațiile unde încă sunt turnichetii vechi...
Modernizare la Metrorex. Întrebarea este ce facem la stațiile unde încă sunt turnichetii vechi...
𝑉𝑒𝑠̗𝑡𝑖 𝑏𝑢𝑛𝑒 𝑖̂𝑛 𝑎𝑝𝑟𝑜𝑝𝑖𝑒𝑟𝑒𝑎 𝐶𝑟𝑎̆𝑐𝑖𝑢𝑛𝑢𝑙𝑢𝑖!
🔊Metrorex informează că în cadrul modernizării sistemului de taxare, vor fi introduse noile carduri contactless pentru accesul la metrou. Acest proces se desfășoară în mod etapizat, în perioada imediat următoare.
Astfel, Metrorex va începe distribuirea acestor carduri contactless pentru abonamentele lunare elevi/studenți în casieriile speciale din următoarele stații de metrou:
🗓Universitate - începând cu ➋➍.➊➋.➋⓿➋⓿;
🗓Piața Unirii - începând cu ➋➑.➊➋.➋⓿➋⓿;
🗓Piața Unirii 2 - începând cu ➋➒.➊➋.➋⓿➋⓿;
🗓Gara de Nord 1 - începând cu ➌⓿.➊➋.➋⓿➋⓿.
Din luna ianuarie 2021, cardurile contactless vor putea fi procurate de elevi și studenți de la casele speciale, urmând ca până la sfârșitul primului trimestru, toate categoriile de călători să beneficieze de noul card prin intermediul tuturor casieriilor din rețeaua de metrou.
Menționăm că sistemul modern de acces integrat la nivelul fiecărei porți de acces permite mai multe modalități alternative de acces, respectiv cu cartela magnetică, cu cardul bancar contactless și cu noul card contactless Metrorex.
Modul de utilizare al noului card contactless este simplu și intuitiv. Astfel, călătorii trebuie să apropie cardul contactless de pictograma contactless existentă la nivelul porții de acces după care vor primi mesajul de “Acces liber”.
Precizăm că eliberarea abonamentelor pentru elevi/studenți se poate face doar în baza Legii educației naționale 1/2011 și HG 42/2017. Abonamentul lunar pentru elevi este gratuit, iar cel pentru studenți are reducere 50%.
FB_IMG_1608733068366.jpg (14.19 KB; downloaded 1778 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Ar trebui sa le scriem si sa-i intrebam. Solutiile ar fi :
1) evitam nou card
2) evitam statiile respective
3) ne rugam de "tanti de la casa" sa ne lase sa intram
Dincolo de asta, si-au facut pagina de FB si cineva are task-ul sa posteze in fiecare zi cate ceva ? Poate o solutie ar fi sa-i intrebam chiar pe pagina ce facem in statiile respective.
Ar trebui sa le scriem si sa-i intrebam. Solutiile ar fi :
1) evitam nou card
2) evitam statiile respective
3) ne rugam de "tanti de la casa" sa ne lase sa intram
Dincolo de asta, si-au facut pagina de FB si cineva are task-ul sa posteze in fiecare zi cate ceva ? Poate o solutie ar fi sa-i intrebam chiar pe pagina ce facem in statiile respective.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
CiprianTRB
Angajații Metorex au înca de la începutul anului carduri contactless. Cunosc un angajat si din câte am înțeles de la el, în stațiile cu porți de acces vechi, cardul se validează la porțile cu validatoare UTI(validatoarele portocalii din vehiculele STB).
Deci cel mai probabil asa se vor valida si cardurile pentru publicul larg.
Angajații Metorex au înca de la începutul anului carduri contactless. Cunosc un angajat si din câte am înțeles de la el, în stațiile cu porți de acces vechi, cardul se validează la porțile cu validatoare UTI(validatoarele portocalii din vehiculele STB).
Deci cel mai probabil asa se vor valida si cardurile pentru publicul larg.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
cris_m
Astept cu interes sa vad cozile in fiecare dimineata in statii ca Nicolae Teclu, AS sau 1Mai! Ca sunt convins ca vor lasa doar 2 porti cu validator UTI... nu mai zic ca se va merge inca mult si bine cu abonamente pe hartie nu pe card
Astept cu interes sa vad cozile in fiecare dimineata in statii ca Nicolae Teclu, AS sau 1Mai! Ca sunt convins ca vor lasa doar 2 porti cu validator UTI... nu mai zic ca se va merge inca mult si bine cu abonamente pe hartie nu pe card
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Este normal sa ramana si suportul hartie. Daca vei calatori ocazional, nu cred ca se justifica acest card. Probabil ca va fi doar pentru abonamente la inceput, sper sa nu repete prostia RATB-ului, sa il introduca fortat.
Sigur exista validator portocaliu in toate stațiile de pe M4 si M3 NG-AS ?
Este normal sa ramana si suportul hartie. Daca vei calatori ocazional, nu cred ca se justifica acest card. Probabil ca va fi doar pentru abonamente la inceput, sper sa nu repete prostia RATB-ului, sa il introduca fortat.
Sigur exista validator portocaliu in toate stațiile de pe M4 si M3 NG-AS ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
cris_m
Atentie, n-am zis sa se scoata cele pe hartie pentru calatorii ocazionale. Eu ma refeream la abonamente, acolo e risipa cea mai mare de hartie.
Din cate stiu, extensia la Grigorescu are validatoare UTI, Basarabul mai nou, Jiului, Bazilescu...
Atentie, n-am zis sa se scoata cele pe hartie pentru calatorii ocazionale. Eu ma refeream la abonamente, acolo e risipa cea mai mare de hartie.
Din cate stiu, extensia la Grigorescu are validatoare UTI, Basarabul mai nou, Jiului, Bazilescu...
📖 Pagination options