Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)

490 posts, 190022 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 35
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

Imperio este modelul de Siemens ce va fi produs in Romania, Imperio = Combino cu alt design.
In Bucuresti nu se vor mai aduce bidirectionale.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Dominatrix

E bine ca se vor produce caroserii de Siemens la URAC, dar deocmadata productia va fi pentru Viena, nu pentru Bucuresti, asa ca vom ramane cu Bucur LF, cel putin deocmandata.
Legat de bidirectionale, desi discutia e tardiva, nu prea inteleg de ce s-au "cramponat" sa le modernizeze ca pe niste dinozauri, cu actionare reostatica manuala, si 2 circuite separate pentru alimentarea motoarelor (deci cu adevarat tramvai "siamez"). Chiar ar fi costat cu mult mai mult modernizarea cu chopper (nu zic invertor, car ar fi fost poate prea scump), care ar fi fost mult mai eficienta, fiindca unitatile de tractiune sunt folosite pentru ambele sensuri. Care ar fi fost diferenta de pret, macar aproximativ? Macar s-a luat asa ceva in calcul?

"Dublarea" ar fi fost necesara numai la calculatorul de bord si comenzile propriu-zise.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) 3mil

#4039 circula de cateva zile, deja a acumulat peste 300 km.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

3mil wrote:
#4039 circula de cateva zile, deja a acumulat peste 300 km.


Pai daca asteapta redeschiderea liniei 5 statea pana se casau celelalte din serie  :P

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

4037 in probe la 11 Iunie



 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) mastocitu

De linia 5 mai stiti ceva ? vaintreb aici pentru ca pe linia asta merg tramvaie bidirectionale si daca 5 revine la linia clasica atunci s-ar elibera niste bidirectionale, banuiesc ca au nevoie de mai putine pentru un traseu fara devierea de la obor ca sa asigure aceeeasi frecventa de trecere

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

Mai dureaza mult si bine linia 5 cu aceste vagoane, cel putin pana in vara.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) mastocitu

Deci nu sunt sanse sa mai treaca 5 pe tunari curand e bine de stiut se vor mai putea parca masinile pe tunari

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

Siamezele nu dispar odata cu trecerea liniei 5 pe Tunari. Ar trebui sa revina in februarie.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) ByOnu

Poze cu deja faimosul #4039 este? :mrgreen: In circulatie desigur! :lol:

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) SprinterXP

ByOnu wrote:
Poze cu deja faimosul #4039 este? :mrgreen: In circulatie desigur! :lol:


Normal. :lol:

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) SprinterXP

In ce stare au putut sa ajunga aceste vagoane de cand circula pe linia 5. :( Pe vremea cand circulau pe linia 44 aratau mult mai bine, cel putin la exterior.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Tom

Inteleg ca mazgalitorii nu se aventurau prin Giulesti si de asta vagoanele erau curate atunci cand mergeau pe acolo, dar rugina aceea nu cred ca e tot din vina pictorilor urbani :D

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) shoppy

Mazgalirea aia se poate face lejer cat opreste tramvaiul intr-o statie, sunt si filme, nu trebuie sa te apuci sa sari gardul depoului pentru asa ceva.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433906 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use