MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 274073 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. essco

orex wrote:
Pentru MINE, M5 inseamna ceva....

De aia nu poti fi obiectiv  :lol:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

@zapacitu, @essco
Niciodata nu am facut rabat de la a-mi insusi critica dar sa nu fie desantata, ci una constructiva! Aveti vreunul dintre voi treaba cu M5? Stiti ce usor e sa vezi pe stadion o poarta de 7,25m, din tribune, si sa-l hulesti pe cel care a tras in bara?
Acum sa trecem la pragmatism. Isi atinge functia lucrarea?  Indubitabil ca da! Daca faceti rabat de la faptul ca am subliniat, in nenumarate randuri, ca mai sunt stangacii e optiunea voastra, dar chestiunea asta ma face sa vad, oricand, ”partea plina a paharului”!
Acum ca s-o luam si altfel ati fost protagonisiti activi ai unor contracte de lucrari  (parte sau reprezentanti ai beneficiarului/achizitorului) sa vedeti cu cate surprize te mai trezesti dupa semnarea PVRTL, PIF, pana la intocmirea PVRF-ului ? Ohoo!
Sa fim noi sanatosi cate probleme vor mai exista in aceasta perioada, dar sa nu le intampinam/asteptam ca pe un cartof fierbinte, decat daca, ”Doamne Fereste”, ajung sa puna in pericol traficul, coroborat cu afectarea sigurantei calatorilor, printre care ma enumar zilnic, ca atunci devine grav!  Pana atunci, ca o teava poate face o mica Venetie intr-o statie, recte V. I. sau Eroilor 2, sau o surpare accidentala (este dovedita pricina antreprenorului general al M5.1, cam nu!) in zona bd. Panduri o sa mai auzim de incidente.  Oricum, totul se rezolva pe spezele antreprenorului pana la finalul perioadei de garantie solicitata si asumata/acordata, asta daca se demonstreaza ca-i din vina LUI, si, niciun constructor/executant nu-si doreste asa ceva, ca-l ”arde la bozonar”, exclusiv pe EL!
Cert este ca, in niciun moment, nu mi-a fost si nu-mi este teama sa folosesc omida pe noul tronson inaugurat in septembrie!
PS
Eee! Ce ziceti de noua inaugurata portiune din A7, ca, din prima zi, sunt semnalate probleme? Sunt surprins neplacut, dar lucrarile de remediere se vor rezolva indubitabil, bineinteles, pe spezele constructorului! Sa-l tavalim de pe acum?

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Costin

Este complet nerealist si chiar contrar conceptului generic de "forum" ca doar cei ce au treaba cu M5 sa comenteze despre M5. Asta asa, in general.

In particular, nu incurajam opiniile subiective, ba chiar regulamentul forumului spune clar ca trebuie evitate! Deci va rog, mai putin cu "ce inseamna pentru mine" si mai multa obiectivitate, cu bune si cu rele. Daca problema in cauza este in directa legatura cu lucrarile M5, atunci trebuie asumat acest fapt. Stim sigur? Inca nu. Dar nici nu putem exclude posibilitatea, doar pentru ca ne place noua M5.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. reiny2000

@orex și eu mă bucur că s-a deschis M5.1 și de-abia aștept să-l folosesc după ce vom putea ieși afară în siguranță dar hai să fim obiectivi. Nu se știe încă dacă problema are legătură cu M5 sau nu, dar în cazul în care așa e atunci nu mă încălzește cu nimic că se repară pe banii altora. O lucrare nouă nu ar trebui să cedeze așa de repede.

Legat de M5 în general, în stadiul actual este o realizare impresionantă pentru București, dar nu e în niciun caz ceva cu care m-aș mândri. Durata execuțiilor lucrărilor a fost foarte mare; încă mai sunt lucrări de terminat; în ciuda faptului că am așteptat 10 ani, deschiderea ne-a surprins fără trenuri echipate cu Urbalis 400, astfel că intervalele de succedare sunt destul de mari, mai ales înafara orelor de vârf; M5.1 este doar un racord, iar M5.2 și M5.3 sunt încă departe.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Voi aveți o frecvență mai bună decât am eu  pe M 1 la Iancului !
<< Racordul >> Valea Ialomiței este o prostie. De acolo, de la acel racord provin timpii relativ măriți de pe ramuri.
Până la urmă ce s-a întâmplat la Academia Militară ?  Tunelele sunt la adâncime considerabilă iar stația garantat nu s-a deplasat din loc ca să fisureze țeava respectivă. Deci aproape exclus că țeava s-a fisurat din cauza tasărilor. Să nu uităm că acolo tunelele trec pe sub clădiri din beton / de cărămidă și nu s-a raportat nicio tasare până acum.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Referitor la lucrarile din zona partii carosabile de pe Soseaua Panduri, pe segmentul de drum (deviat temporar) cuprins intre strada Dr. Dumitru Bagdasar si bd. Geniului, pe sensul de deplasare catre strada Razoare in data de 02.12.2020, Metrorex face urmatoarele precizari:
    In urma avariei unei conducte din administrarea furnizorului de utilitati, in afara santierului Magistralei 5 de metrou, localizata in intersectia bd. Panduri – strada Bagdasar a fost afectat partial unul din accesurile statiei de metrou Academia Militara (iesirea dinspre Universitatea Nationala de Aparare „Carol I”).
    Echipele de interventie ale operatorului de retele de apa s-au deplasat la fata locului pentru constatari si in acest moment desfasoara lucrari de remediere in zona respectiva cu suportul antreprenorului.
    Precizam ca in urma acestui eveniment, circulatia trenurilor de metrou se desfasoara in conditii normale, iar siguranta calatorilor nu a fost pusa in pericol in niciun moment.

Case closed!! :mrgreen:
@reiny2000
Orice e nou poate sa aiba si hibe, din varii motive. Sunt o sumedenie de exemple, mult mai familiare noua, recte cu autoturismele. Nu de mult TAKATA, cel mai mare producator de airbaguri din lume,  a fost protagonistul celei mai mari chemari in service din, atentie, industria auto, urmare a defectelor semnalate! Acolo s-a lasat cu victime omenesti! Ca atare TAKATA  e istorie!
Racord?
Nicidecum. Nu face legatura fizica cu o lucrare veche. E de sine statatoare,  nu interfereaza cu celelalte magistrale!  Consideri ca M2, in 1986, cand s-a PIF intre fosta IMGB si PU era un racord? :think:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

Nu era un racord, dar omiti sa spui un lucru esential. La momentul inaugurării primului tronson al M2, lucrările la tronsonul următor nu numai ca erau începute, ba chiar erau foarte avansate și tronsonul respectiv a fost inaugurat la doar doi ani distanță,în 1988. Ori acum nu exista nici macar proiectul tehnic de continuare a M5 în viitorul apropiat. Este o "neinsemnata" diferența fata de M2..
Noțiunea de racorduri a fost introdusă imediat dupa M2, când nu s-au mai dorit magistrale care să străbată Bucureștiul, ci doar linii scurte , care să te duca la o altă linie existentă. M4 chiar asa a avut denumirea oficială "M4-Racorduri", cuprinzând atât actuala M4, cat si linia N-AS.
Dacă liniei de la AS i s-a gasit o întrebuințare să nu fie chiar un racord,  M4 actuala este practic primul racord în adevăratul sens al cuvântului. Te ducea pana la prima intersecție cu rețeaua existentă, nu avea legatura decât cu acea linie unde te ducea si nu urma să fie continuata prea curând.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Ne învârtim din nou în jurul codiței de la "Ț" ?
M 5.1 la ora actuală e un racord.
Case closed!!  :love:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

Voi chiar credeți că se stresează cu prelungirea până la Iancului măcar?
Nu de alta, dar vor fi niște efecte foarte negative în centrul-centrul orașului, la Universitate...

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. PTMZ

Dacă nu s-ar fi stresat, crezi că am mai fi avut licitație de proiectare pentru M5.2? Eu cred că nu, nu prea curând, cel puțin.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Care sunt efectele acelea << foarte negative >> ?
Și apropo, cum crezi că s-a construit Pasajul subteran și stația Universitate / M 2 ?
Erau alte vremuri ? Penetrația Spitalul Colțea - Unirii s-a realizat  în plin WW2 !

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

Darea peste cap a traficului sunt acele efecte negative, linii STB modificate...
Acum nu zic că nu se va face M5.2, dar nu va fi privit prea bine traficul în zona Universitate...

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Cum se face o omleta simpla si pufoasa?
Prima data incalzim tigaia si adaugam o lingurita de ulei sau unt, cam 10 grame, nu mai mult, cat sa ungem tigaia.
In recipientul in care am pus ouale, adaugam putina sare, spargem galbenusurile si amestecam foarte bine cu o furculita. Batem energic, ca sa se amestece bine si sa aiba o consistenta uniforma.
Turnam ouale batute in tigaie, la foc minim si o acoperim cu un capac. O lasam timp de un minut.

______________
Te-ai prins ?  ;)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Valentin

Stefan, evident ca traficul (in mod special ca ne referim la transportul public de suprafata) va avea de suferit, dat fiind ca o sa fie deviate liniile cel mai probabil pe Splai pe zona Hasdeu, dar, ca sa fiu sincer, depinde foarte mult de administratie cum vor arata devierile (ma refer daca se vor gandi sa faca o banda unica pentru STB, dat fiind ca sunt multe linii care vor fi deviate) - cel putin acolo unde permite spatiul. Chiar si asa, continuarea magistralei nu e o lucrare pentru momentul in care se vor apuca de lucrari, e o lucrare pentru o perioada buna de timp (da chiar, pentru cat e proiectata M5(ani)?)

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use