MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 335111 views
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Iar Bombardier va fi vândut de tot Alstomului până pe 29 Ianuarie 2021...
https://www.alstom.com/press-releases-news/2020/12/alstom-and-bombardier-confirm-receipt-all-necessary-regulatory
1 December 2020 – Alstom and Bombardier announced today that all necessary regulatory approvals required to complete the sale of Bombardier Transportation to Alstom have been received.

Alstom and Bombardier now expect the transaction to close on January 29, 2021.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Concurenta reala pe plan mondial se restrange pe zi ce trece...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Anuntul oficial de la Ministerul Transporturilor
ÎNCĂ  UN PAS IMPORTANT PENTRU DEZVOLTAREA METROULUI. SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE PENTRU NOI TRENURI DE METROU
----------------
✔Astăzi, în prezența Ministrului Lucian Bode, la sediul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor s-a semnat între Metrorex și Alstom  contractul ce are ca obiect achiziția de ”Trenuri noi de metrou destinate pentru Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei – Iancului”.
✔Contractul are o valoare de 103.244.383,49 euro, echivalentul a 490.503.741,52 lei fără T.V.A. și este finanțat din Bugetul de stat și credit de la Banca Europeană de Investiții.
Durata contractului pentru cele 13 trenuri este de 30 de luni de la semnarea acestuia.
✔De asemenea, contractul mai prevede, pe lângă cele 13 trenuri, și posibilitatea achiziționării suplimentare a încă 17 trenuri.
Noile trenuri achiziționate vor circula pe Magistrala 5, pusă în funcțiune cu călători în luna septembrie a acestui an, și vor asigura totodată îmbunătățirea condițiilor de transport cu metroul.
➡“Suntem, așadar, într-un moment în care putem spune că închidem, așa cum era normal să se întâmple, acest proiect. Vorbim aici de Magistrala 5 Drumul Taberei. Din punctul meu de vedere acest proiect era incomplet fără acest contract de achiziție. Cele 13 rame de metrou, plus posibilitatea de a extinde acest contract cu încă 17 rame, vor asigura necesarul de material rulant pentru această magistrală. Eu mă bucur că după ce în luna septembrie, când am reușit să dăm în trafic pentru călători Magistrala 5 împreună, iată că la câteva luni reușim, după șase ani, să închidem și această componentă a contractului. Este fără îndoială un motiv de bucurie pentru noi și pentru Metrorex. În același timp ne gândim cu multă amărăciune la faptul că, totuși în România, țară membră a Uniunii Europene, un contract de achiziție a fost blocat atâta timp.
Asta ne întărește nouă convingerea că sunt necesare măsuri de creștere a capacității administrative a statului în ceea ce privește implementarea marilor proiecte de dezvoltare a infrastructurii sau de diverse proceduri de achiziție pentru modurile de transport.
Este o prioritate a guvernului Orban să promoveze modificarea legislației pentru simplificarea procedurilor de achiziție și introducerea completurilor specializate pe astfel de achiziții.
Vrem să extindem acest demers de înnoire a parcului pe care îl avem astăzi cu achiziția de material rulant nou prin Programul Național de Recuperare și Reziliență.
Știți bine România are la dispoziție 30,4 miliarde de euro din acest mecanism de recuperare și reziliență, iar propunerea noastră este ca proiectele de infrastructură care îndeplinesc toate condiționalitățile, de mediu și digitalizare, impuse de acest mecanism , să fie semnate până în anul 2022 și lucrările să fie finalizate până în 2026. Suntem pregătiți să depunem proiecte pentru minim 9,3 miliarde de euro și maximum 17 miliarde de euro, care îndeplinesc astăzi aceste condiționalități. Din analizele noastre aici avem cuprins și material rulant nou, atât pentru calea ferată, cât și pentru metrou. Așadar vom avea o axă de finanțare importantă pe care trebuie să o accesăm până în 2026.
Categoric pentru celelalte proiecte de extindere a rețelei de metrou din București, și mă refer la extinderea M5, sper ca acest contract de proiectare și execuție să fie semnat anul viitor. S-a depășit și etapa de preselecție pentru M6, tronsonul 1 Mai - Tokyo și se va semna contractul pentru realizarea structurii. Am dat doar două exemple de proiecte pentru care este absolut necesar să avem și material rulant nou, de ultimă generație.
Este de asemenea un obiectiv al nostru să susținem dezvoltarea relațiilor între beneficiarul Metrorex și universitățile de profil, în beneficiul tuturor, pentru că vedem cât de greu am reușit să găsim oameni bine pregătiți pentru a fi angajați”, a declarat ministrul Lucian Bode.













 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex survola

Mai sunt doar 29 de luni până apare primul tren.  :roll:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Primul tren va veni în vreo 2 ani maxim, părerea mea.
Și cu CAF s-a semnat în Noiembrie 2011 si primele 2 rame au venit în Decembrie 2013.
Dar haideți să facem un exercițiu de imaginație. Seria BM4 14xx-24xx ce nume credeți că le pun? Eu zic că de munți...  :)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex PTMZ

Precedenta achiziție era de 41 de metrouri, aș fi mizat pe reședințele de județ/județe dacă s-ar fi păstrat conformația. Dar acum, fiind un maxim de 30 de trenuri, și având deja flori, râuri și capitale, putem face doar supoziții. Animale? Munți? Miniștri ai Transporturilor, că tot e Bode al 29-lea de la Revoluție (al 30-lea, dacă e băgat și Pavel Aron, care a fost în RSR și a mai fost lăsat câteva luni după Revoluție)? :D

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Daca tot vrei sa bagi si istoria in seama avem o lunga lista de voievozi viteji...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Dar de ce trebuie  neaparat sa le "botezam" ? Asa fac si altii ?

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

Avem si trenuri nebotezate, cele vechi.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

După mine este mai artistic să le botezeze Metrorex... Și înafară de munți românești sau europeni nu vad ce altceva ar pune la nume...
@subway guru  cum am fi putut boteza bătrânele doamne pe atunci? Nu cred ca stateau pe atunci sa se gândească la asa ceva... Numere si atat...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex sab

Stiu ca IVA este "păgâna". :)  Dar intrebam daca si altii prin vest isi pierd vremea cu botezul garniturilor sau avem noi  o "fixatie".

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

Cel puțin în Stockholm, ramele lor Bombardier sunt botezate după același stil... Acolo sunt chiar cu personalități dacă nu mă înșel...

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

C30-urile n-au fost botezate.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

IVA au fost cam 125rame, n-aveau comunistii atatia ilegalisti in cartoteca
Daca epuizam geografia, botanica, istoria si astronomia luam calendarul bisericesc, au acolo sute si sute de sfinti si sfintisoare
:)

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use