Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 416858 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 9 noiembrie.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 9 noiembrie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Iar a fost amânat termenul limită pentru depunerea ofertelor, de această dată până pe 23 noiembrie.
Iar a fost amânat termenul limită pentru depunerea ofertelor, de această dată până pe 23 noiembrie.
- zapacitu
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Iar s-a amânat termenul limită pentru depunerea ofertelor, de această dată până pe 2 decembrie.
Iar s-a amânat termenul limită pentru depunerea ofertelor, de această dată până pe 2 decembrie.
- PTMZ
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Stefan28
Și cine sunt ofertanții?
Poți te rog frumos să lași un link cu licitația?
Și cine sunt ofertanții?
Poți te rog frumos să lași un link cu licitația?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Nu s-au afișat încă, momentan sunt doar candidații, din declarațiile din 2019.
Licitația o găsești și la "Contracte și licitații în derulare" (aici)
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100051113
Nu s-au afișat încă, momentan sunt doar candidații, din declarațiile din 2019.
Licitația o găsești și la "Contracte și licitații în derulare" (aici)
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100051113
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Din ce stiu ofertantii selectati sunt aceiasi stabiliti de la bun inceput.
Din ce stiu ofertantii selectati sunt aceiasi stabiliti de la bun inceput.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Stefan28
Se pare că nu e grabă...
Se pare că nu e grabă...
Hai să nu facem o investiție care sună bine de PR”, a spus ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă despre metroul de Otopeni, Magistrala 6. El a lăsat să se înțeleagă că această investiție va fi amânată, cel puțin până la revizuirea proiectului. Ministrul s-a referit și la trenurile spre Aeroport, dar și la lucrările de întreținere și reparații la infrastructura feroviară din toată țara.
Cătălin Drulă despre metroul de Otopeni: ”de ce să nu iei trenul?”
”S-a concentrat multă energie pe această linie spre aeroport. M6 de la centrul comercial (Băneasa Shopping City, mall-ul fugarului Puiu Popoviciu – n.red.), stația Tokyo, la Otopeni trece printr-una din cele mai puțin dens populate zone. În plus, ar duce la actualul terminal, care urmează a fi abandonat pentru că va fi construit un terminal nou, mai la est. Comisia Europeană a refuzat finanțarea acestei secțiuni și cred că acele resurse trebuie redirecționate în altă parte din rețeaua de metrou. Viziunea de acum cinci ani – vii, ajungi la terminalul 2, iei un autobuz trei kilometri, treci prin clădirea veche a aeroportului, urci în metrou și ajungi în 35 de minute până la Gara de Nord, după 14 opriri. De ce să nu iei trenul până la Gara de Nord, care face 20 de minute, fără oprire? M6 trebuie să ne uităm foarte atent la el. Hai să nu facem o investiție care sună bine de PR”, a spus ministrul.
Resursele vor fi alocate prioritar către M5
Cătălin Drulă a precizat că resursele vor fi direcționate prioritar către prelungirea Magistralei 5 până la Universitate, Piața Iancului și apoi până în Pantelimon.
”Liniile de metrou funcționează eficient când sunt pline, atunci au sens economic. Pentru București ar fi aer să aibă această linie est-vest”, a spus ministrul, care amenționat că a discutat acest lucru și cu primarul general Nicușor Dan, și cu cel al Sectorului 2, Radu Mihaiu.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
"Viziunea de acum cinci ani – vii, ajungi la terminalul 2, iei un autobuz trei kilometri, treci prin clădirea veche a aeroportului, urci în metrou și ajungi în 35 de minute până la Gara de Nord, după 14 opriri. De ce să nu iei trenul până la Gara de Nord, care face 20 de minute, fără oprire?"
Logica simpla. Nu prea ai cum să combați...
"Viziunea de acum cinci ani – vii, ajungi la terminalul 2, iei un autobuz trei kilometri, treci prin clădirea veche a aeroportului, urci în metrou și ajungi în 35 de minute până la Gara de Nord, după 14 opriri. De ce să nu iei trenul până la Gara de Nord, care face 20 de minute, fără oprire?"
Logica simpla. Nu prea ai cum să combați...
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
motherplayer
Bunul simt intotdeauna castiga la final...
"Buba" mare este ca intre timp s-au pierdut ani intregi (si bani ! nici nu vreau sa ma gandesc cat s-a sifonat prin SF-uri si diverse planuri, vezi cele 20 de variante propuse de "specialisti" pentru M4sud) dezbatand despre M(irajul)6...
Bunul simt intotdeauna castiga la final...
"Buba" mare este ca intre timp s-au pierdut ani intregi (si bani ! nici nu vreau sa ma gandesc cat s-a sifonat prin SF-uri si diverse planuri, vezi cele 20 de variante propuse de "specialisti" pentru M4sud) dezbatand despre M(irajul)6...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Cele 20 de variante pentru M 4 Sud au costat foarte puțin. Au fost numai carioci. Cariocile nu costă așa de mult.
Cele 20 de variante pentru M 4 Sud au costat foarte puțin. Au fost numai carioci. Cariocile nu costă așa de mult.
- motherplayer
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
N-as zice ca au costat asa putin, dat fiind ca a costat 8 milioane euro. Insa este putin ciudat sa dai o caruta de bani ca sa ti se propuna ca prima solutie o varianta cel putin ciudata si tu sa alegi fix aceeasi varianta pe care o stiam cu totii dinainte.
N-as zice ca au costat asa putin, dat fiind ca a costat 8 milioane euro. Insa este putin ciudat sa dai o caruta de bani ca sa ti se propuna ca prima solutie o varianta cel putin ciudata si tu sa alegi fix aceeasi varianta pe care o stiam cu totii dinainte.
📖 Pagination options