Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
489 posts, 185731 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Imperio este modelul de Siemens ce va fi produs in Romania, Imperio = Combino cu alt design.
In Bucuresti nu se vor mai aduce bidirectionale.
Imperio este modelul de Siemens ce va fi produs in Romania, Imperio = Combino cu alt design.
In Bucuresti nu se vor mai aduce bidirectionale.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
E bine ca se vor produce caroserii de Siemens la URAC, dar deocmadata productia va fi pentru Viena, nu pentru Bucuresti, asa ca vom ramane cu Bucur LF, cel putin deocmandata.
Legat de bidirectionale, desi discutia e tardiva, nu prea inteleg de ce s-au "cramponat" sa le modernizeze ca pe niste dinozauri, cu actionare reostatica manuala, si 2 circuite separate pentru alimentarea motoarelor (deci cu adevarat tramvai "siamez"). Chiar ar fi costat cu mult mai mult modernizarea cu chopper (nu zic invertor, car ar fi fost poate prea scump), care ar fi fost mult mai eficienta, fiindca unitatile de tractiune sunt folosite pentru ambele sensuri. Care ar fi fost diferenta de pret, macar aproximativ? Macar s-a luat asa ceva in calcul?
"Dublarea" ar fi fost necesara numai la calculatorul de bord si comenzile propriu-zise.
E bine ca se vor produce caroserii de Siemens la URAC, dar deocmadata productia va fi pentru Viena, nu pentru Bucuresti, asa ca vom ramane cu Bucur LF, cel putin deocmandata.
Legat de bidirectionale, desi discutia e tardiva, nu prea inteleg de ce s-au "cramponat" sa le modernizeze ca pe niste dinozauri, cu actionare reostatica manuala, si 2 circuite separate pentru alimentarea motoarelor (deci cu adevarat tramvai "siamez"). Chiar ar fi costat cu mult mai mult modernizarea cu chopper (nu zic invertor, car ar fi fost poate prea scump), care ar fi fost mult mai eficienta, fiindca unitatile de tractiune sunt folosite pentru ambele sensuri. Care ar fi fost diferenta de pret, macar aproximativ? Macar s-a luat asa ceva in calcul?
"Dublarea" ar fi fost necesara numai la calculatorul de bord si comenzile propriu-zise.
- 3mil
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Pai daca asteapta redeschiderea liniei 5 statea pana se casau celelalte din serie
3mil wrote:
#4039 circula de cateva zile, deja a acumulat peste 300 km.
Pai daca asteapta redeschiderea liniei 5 statea pana se casau celelalte din serie
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
mastocitu
De linia 5 mai stiti ceva ? vaintreb aici pentru ca pe linia asta merg tramvaie bidirectionale si daca 5 revine la linia clasica atunci s-ar elibera niste bidirectionale, banuiesc ca au nevoie de mai putine pentru un traseu fara devierea de la obor ca sa asigure aceeeasi frecventa de trecere
De linia 5 mai stiti ceva ? vaintreb aici pentru ca pe linia asta merg tramvaie bidirectionale si daca 5 revine la linia clasica atunci s-ar elibera niste bidirectionale, banuiesc ca au nevoie de mai putine pentru un traseu fara devierea de la obor ca sa asigure aceeeasi frecventa de trecere
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Mai dureaza mult si bine linia 5 cu aceste vagoane, cel putin pana in vara.
Mai dureaza mult si bine linia 5 cu aceste vagoane, cel putin pana in vara.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
mastocitu
Deci nu sunt sanse sa mai treaca 5 pe tunari curand e bine de stiut se vor mai putea parca masinile pe tunari
Deci nu sunt sanse sa mai treaca 5 pe tunari curand e bine de stiut se vor mai putea parca masinile pe tunari
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Siamezele nu dispar odata cu trecerea liniei 5 pe Tunari. Ar trebui sa revina in februarie.
Siamezele nu dispar odata cu trecerea liniei 5 pe Tunari. Ar trebui sa revina in februarie.
- ByOnu
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
SprinterXP
Normal.
ByOnu wrote:
Poze cu deja faimosul #4039 este? In circulatie desigur!
Normal.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
SprinterXP
In ce stare au putut sa ajunga aceste vagoane de cand circula pe linia 5. Pe vremea cand circulau pe linia 44 aratau mult mai bine, cel putin la exterior.
In ce stare au putut sa ajunga aceste vagoane de cand circula pe linia 5. Pe vremea cand circulau pe linia 44 aratau mult mai bine, cel putin la exterior.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Tom
Inteleg ca mazgalitorii nu se aventurau prin Giulesti si de asta vagoanele erau curate atunci cand mergeau pe acolo, dar rugina aceea nu cred ca e tot din vina pictorilor urbani
Inteleg ca mazgalitorii nu se aventurau prin Giulesti si de asta vagoanele erau curate atunci cand mergeau pe acolo, dar rugina aceea nu cred ca e tot din vina pictorilor urbani
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
shoppy
Mazgalirea aia se poate face lejer cat opreste tramvaiul intr-o statie, sunt si filme, nu trebuie sa te apuci sa sari gardul depoului pentru asa ceva.
Mazgalirea aia se poate face lejer cat opreste tramvaiul intr-o statie, sunt si filme, nu trebuie sa te apuci sa sari gardul depoului pentru asa ceva.
📖 Pagination options