Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1327430 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 370 371 372 373 374 375 376  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Oricine ar conduce fie el stat sau privat trebuie sa aiba studii in domeniu ca sa faca treaba ca lumea. Altfel e fix egal cu 0.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

andrei11 wrote:
Privatizați odată transportul în comun ! Statul se dovedește - încă odată - un prost administrator.

In esenta, afirmatia este corecta si personal eu sustin ideea. Insa aici vorbim de o autoritate care planifica transportul, asa ceva nu poate fi decat de stat. STBul poate fi particular (si sustin ideea!) insa desi asta ar rezolva multe probleme, nu va rezolva proasta planificare a traseelor care revine ADTPBI. Asa ca ajungem la vorba lui Cristi - sa fie oamenii competenti, interviuri pe bune la numirea pe post etc. Asa cu nepotul varului, a carui singura calificare e ca e nepotul varului, nu face nimeni treaba.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Ce înseamnă să fi competent ?
Voi nu observați că competența este strâns legată de câte like-uri obții pe Facebook, Instagram, etc ? Un articol luat la întâmplre de pe net:
8 cele mai bune aplicații pentru a obține aprecieri pe Instagram (Gratuit și Sigur)

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

Competenta stii si tu ce inseamna, doar nu trebuie sa dau definitia de DEX acum... si exista in companiile serioase private. Exista procese serioase de selectie a candidatilor care masoara competenta corect si obiectiv, am facut parte din asemenea procese de 'ambele parti' si iti confirm clar ca nu se joaca nimeni cu selectia candidatilor. Scopul final e sa alegi omul potrivit pentru postul potrivit si sa ii oferi conditiile necesare ca sa performeze, nimeni nu are interes sa tina persoane neproductive sau nepotrivite  sau incompetente in mediile serioase de afaceri/cercetare/dezvoltare de produse. Mentiunea e ca la stat asemenea procese sunt inexistente, iar la privat, mai ales "la patron", exista posibilitatea sa nu fie implementate corect.

Articolul ala nu are nici o relevanta pentru subiectul in discutie. Ba chiar e o intreaga 'stiinta' in spatele marketingului online (serios) si nu, nu este ceea ce se discuta in acele articole care sunt doar vrajeli pentru oameni fara ocupatie. Dar asta nu are nici o legatura cu ce vorbeam.

Ca sa revin, problema principala a institutiilor de stat este ca nu exista interes pentru performanta. Problema secundara este ca exista un interes pentru 'nepotul varului', si e mai mare decat pentru performanta. Si aici nu e vorba de profit, pentru ca vorbim de o institutie care nu face asa ceva, ci doar centralizeaza niste servicii (trasee, informare etc).

STB-ul il eficientizezi prin privatizare, pentru ca reduci instant acele cheltuieli inutile date din repartizari pe garaje preferentiale si titularizare preferentiala (care conduc la programe ineficiente si trasee de acces si retragere foarte lungi), ca sa dau un singur exemplu de ceva ce se rezolva in secunda doi cand se pune problema de pierderi si/sau profit.

ADTPBI-ul nu il poti privatiza. Il poti privi ca pe un minister la scara mica - o agentie cu putere executiva care da cadrul de desfasurare a unei activitati. Asa ca solutia e depolitizarea, desfiintarea nepotismului, si angajarea unor profesionisti 'pe bune'.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Da, ADTPBI mustește a profesionalism. Ce să spun, dă profesionalismul pe dinafară din ADTPBI   :headbash:

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

Asta ziceam si eu :) ca ar trebui sa fie intr-un fel, nu ca si este asa...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București V2A

De astăzi, odată cu introducerea autobuzelor hibrid pe linia 205, au intervenit și alte modificări (mă refer la programul de weekend):
- autobaza Ferentari a pierdut 3 ture din 102 și a preluat câte un tur pe liniile 137 și 667;
- autobaza Militari a pierdut un tur din linia 137 și 3 ture din linia 300;
- autobaza Giurgiului nu mai are ture în 123, a pierdut un tur din linia 104 și 2 ture din linia 301 și a preluat 3 ture pe linia 300 (acum sunt 7 Giurgiului+2 Militari);
- autobaza Alexandria a mai preluat un tur pe linia 104 (acum sunt 17 Giurgiului+2 Alexandria);
- autobaza Obregia a pierdut un tur din 667, dar a preluat turele de Giurgiului din linia 123 și un tur pe linia 381;
- autobaza Floreasca a pierdut câte un tur din liniile 182 (acum sunt 5 Nordului+5 Floreasca) și 381;
- autobaza Nordului a pierdut 5 din 7 ture din linia 205, dar a preluat 3 ture pe linia 330 (acum sunt 5 Titan+4 Nordului) și 2 ture pe linia 301;
- autobaza Titan a preluat 3 ture pe linia 102 și a pierdut 3 ture din linia 330.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Vai cata prostie monumentala! :popa:

 


Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

+ Alexandria a suplimentat cu un tur linia 117.
Ca o paranteza, sunt ture de la Nordului ce au accesul si retragerea in/din 330 la Faur Poarta 4....

 



Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

Metehne vechi nesănătoase. Așa și Titan când a preluat linia de la Pipera, aveau accesul la Presei...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim

Asa avea Titan in 335 la Baneasa acum 10 ani.  :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Utilizator anonim

De asemenea, soferii de Nordului nu sunt acomodati cu traseul lui 330. Autobuzul cu care am venit din Titan de exemplu a luat-o inainte la Ferdinand spre Obor, abia cand a vazut statia de la Mihai Bravu 33 si-a dat seama, a stat ceva pe ganduri sa iasa de pe culoar peste stalpii de plastic de la intrarea in pasaj Obor, dar pana la urma a mers pe linie inainte si a facut statia la Obor comun cu 1. Frigiderul a ramas gol ca nu prea avea calatori  :lol:

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Utilizator anonim wrote:
Asa avea Titan in 335 la Baneasa acum 10 ani.  :popa:

Pai mai are, am vazut la un moment dat pe la 5 dimineata un articulat la Dristor cu firma "acces la Complex Baneasa"

 


Go to page:  1  ... 370 371 372 373 374 375 376  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420668 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use